Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä kaikkia muita 40+ naisia pyydetään ulos mutta mua ei?

Vierailija
17.05.2019 |

Ihan epäreilua. Mun itsetuntoni vaan rapistuu rapistumistaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mukaan pyydä ulos muut kuin tuo koira 😅

Vierailija
2/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentäs koira :) Anna sille reilut rapsutukset palkinnoksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sentäs koira :) Anna sille reilut rapsutukset palkinnoksi!

Juu 😊

Vierailija
4/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko pyytää sinut ulos? Hyvä käytöksinen M29

Vierailija
5/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä pyydetään ulos? Työpaikalla? Netissä? Harrastuksissa? Kadulla tai lenkkipolulla (vai tapahtuuko tätä vain av-mammojen haaveissa)?

Vierailija
6/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minuakaan :) Ja olen (vaikka itse sanonkin) todella näyttävä nelikymppinen. Mutta varmaan vähän vaikeasti lähestyttävä. 

Vierailija
7/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä höpsö.

Vierailija
8/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä niitä pyydetään ulos? Työpaikalla? Netissä? Harrastuksissa? Kadulla tai lenkkipolulla (vai tapahtuuko tätä vain av-mammojen haaveissa)?

No av mammojen mukaan vientiä piisaa ja miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Kuulemma just kaikissa noissa paikoissa. Itseäni ei ole kukaan pyytänyt livenä :o

Vierailija
9/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minuakaan :) Ja olen (vaikka itse sanonkin) todella näyttävä nelikymppinen. Mutta varmaan vähän vaikeasti lähestyttävä. 

Mikä susta tekee vaikeasti lähestyttävän?

Vierailija
10/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sinä teit viimeksi aloitteen ja lähestyit miestä?

(tai lähestyit naista, miten vaan tykkäät)

Vierailija
11/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais olla vuosi 01? Lähikuppilassa iskin silmään kenttiä polttavaan herrasmieheen. Jukeboksista pauhasi E-typen Angels Crying. Lähdin kävelemään kohti miehen pöytää samalla tiukasti katsoen miestä silmiin. Hänen luonaan nostin hameenhelman ylös ja näytin sitä juttua minkä perään kaikki miehet on.

Miehellä tippui sätkä suusta ja hän jäi sanattomaksi. Ei ymmärtänyt vihjettä ja silmäpeliä. Olikohan impotentti?

Vierailija
12/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kk sitten

Vierailija
13/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, me nelikymppiset ollaan sitä sukupolvea, että aloitteen tekeminen on miehen vastuulla. Näin se on aina ollut, näin se tulee aina olemaan. 

Vierailija
14/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, me nelikymppiset ollaan sitä sukupolvea, että aloitteen tekeminen on miehen vastuulla. Näin se on aina ollut, näin se tulee aina olemaan. 

No ei todellakaan ole. Minä en ainakaan jää odottelemaan miehen aloitteita vaan toimin itse, kun mielenkiintoinen mies tulee vastaan. Näin olen löytänyt oikein mukavan kumppanin. 

Vierailija
15/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla asenteella älä sitten valita jos jäät yksin. Naama norsunvitulla odotat kuin kuuta nousevaa, että joku satujen prinssi saapuisi valkealla ratsulla noutamaan sinut palatsiinsa hemmoteltavaksi.

Näin ne vaan menee elämän realiteetit. Ei aikuinen mies enää tuollaiseen leikkiin ryhdy. Nuoret ja kiimassaan epätoivoiset kollit voi vielä jaksaa epätoivoista jahtausleikkia, mutta ei nekään ole keski-ikäisistä naaraista kiinnostuneita.

Vierailija
16/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko silmäkontaktia itse? Jos katselet puhelinta tai kengänkärkiä tai muuta kuin miehen silmiä, kuka tulisi häiritsemään sinua? Tiedän tällaisia, joilla ei ole muuta vikaa kuin että ovat liian työläitä bongattavia.

Vierailija
17/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet valittaa etteivät saa naista. Jos tavallinen, ok-käytöksinen ja siisti keski-iläinen mies karsisi hieman fantasioistaan 24v timmikroppaisen kanssa ja sen sijaan pyytäisi ulos sitä 42-vuotiasta mukavaa ja hauskaa tavallista naista, kävisi kävelyllä ja kahvilla/ viinillä niin eipä tiedä mitä kivaa tapahtuisi..

Vierailija
18/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ruikuta jod unelmien prinssi jää saamatta koska olit niin saamaton ja et uskalla miestä itse lähestyä :D

Vierailija
19/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehet valittaa etteivät saa naista. Jos tavallinen, ok-käytöksinen ja siisti keski-iläinen mies karsisi hieman fantasioistaan 24v timmikroppaisen kanssa ja sen sijaan pyytäisi ulos sitä 42-vuotiasta mukavaa ja hauskaa tavallista naista, kävisi kävelyllä ja kahvilla/ viinillä niin eipä tiedä mitä kivaa tapahtuisi..

Jos 40 vuotiaat nsiset edes hieman panostaisivat itseensä ja lopettaisivat rasittavan "voimaantunut nainen" asenteensa ja valittaisivat kaikesta vähemmän niin ehkä oman ikäiset miehet voisivat kiinnostua.

Vierailija
20/27 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pas kanmarjat, mä olen monesti tehnyt aloitteen.

N48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme