Kysyin tori-myyjältä että kuinka painava haluamani lipasto on, että tarvitsenko kantoapua mukaan, vastaus "Jos sulla mies mukana niin kyllä riittää"
Tietää siis että olen nainen, koska nimeni näkyy torin tiedoissa. Mitä mieltä tuollaisesta? Eikö olisi ollut korrektimpaa mainita vaan "kaksi ihmistä riittää" ?
Kommentit (22)
"jos sulla mies mukana niin kyllä..." ...mitä? Eli "jos sulla mies mukana, niin kyllä saatte kannettua" vai jos sulla mies mukana, niin kyllä tarvitset kantoapua"?
Olisin itse "esittänyt tyhmää" ja kysynyt, että onnistuuko kahdelta naiselta kantaa.
Miksi sulla on sellainen nimimerkki, mistä pystyy päättelemään jotakin?
Vierailija kirjoitti:
"jos sulla mies mukana niin kyllä..." ...mitä? Eli "jos sulla mies mukana, niin kyllä saatte kannettua" vai jos sulla mies mukana, niin kyllä tarvitset kantoapua"?
Olisin itse "esittänyt tyhmää" ja kysynyt, että onnistuuko kahdelta naiselta kantaa.
Jaaha, näemmä viestiketjussa ei näy otsikko kokonaan. Se otsikon viimeinen "riittää" sana näkyikin vain viestilistauksen puolella.
kiitos ja anteeksi...
Tämän vuoksi Tori ja facet annetaan ilmaiseksi jne. ovat ihan turhia, ainakin minulle. Milloin nyysitään haettavan tavaran lisäksi kaikki irtain pihamaalta tai tivataan sisätiloista kaikki muu tavara. En halua olla tekemisissä epämääräisen ihmisaineksen kanssa niin vien kaiken ylimääräisen joko roskiin, kaatopaikalle tai hyvin harvoin kierrätykseen. Espressokoneen vein kierrätykseen kun tarvitsin tilaa työtasolle, se taisi olla hetkeen ainoa juttu.
Työpaikalla on tullut mielenkiintoisia tilanteita kun pari nais oletettua on voimaantunut siihen pisteeseen, että ei ole mitään mitä naiset eivät tekisi paremmin kuin miehet. Eräänä päivänä tuli muutamia isoja kaappeja sosiaalitilaan vietäväksi. Voimaantuneet naiset syöksyivät paikalle samalla toitottaen että eivät ne miehet tätäkään saa hoidettua. Lopputulemana oli lähes raivon partaalla olevat naiset kun ei ne jaksaneet nostaa ja kantaa niitä kaappeja mihinkään. Apua eivät kuitenkaan tulleet pyytämään.
Koitappa ap saada naisia kantamaan/muuttoavuksi niin kyllä saat melko yksin touhuta.
Onko kukaan koskaan nähnyt ensimmäistäkään naisoletettua muuttohenkilöä?
Siis esimerkiksi Niemen palveluksessa?
Aivan.
Ai no siinä tapauksessa mihin tahansa fyysisesti raskaaseen työhön riittää "kaksi henkilöä"...
Nainen ajoi kerran kylkeeni kolmion takaa, ja kun siinä sitten noustiin autoistamme katsastamaan syntyneet vauriot, niin tämä nainen ehdotti minulle että jos hän antaa miehensä numeron minulle, niin minun mieheni voi sitten soittaa hänen miehelleen niin hoitavat sitten tämän kolariasian kuntoon...
No kaikkea te jäättekin miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ajoi kerran kylkeeni kolmion takaa, ja kun siinä sitten noustiin autoistamme katsastamaan syntyneet vauriot, niin tämä nainen ehdotti minulle että jos hän antaa miehensä numeron minulle, niin minun mieheni voi sitten soittaa hänen miehelleen niin hoitavat sitten tämän kolariasian kuntoon...
Oliko poliisi samaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko poliisi samaa mieltä?
Ai samaa mieltä kuin kuka? Vai samaa mieltä siitä että miehemme hoitavat meidän asiamme? Vastapuoli ei kiistänyt syyllisyyttään, joten poliisia ei tarvittu paikalle. Hoidin ditten asian tämän naisen miehen kanssa. Oma mieheni ei sen sijaan puuttunut asiaan, minun autohan se oli, ja minä sitä ajoin.
Korrektimpaa 😂 voi luoja ketä kiinnostaa miten sen sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Ihana.
Vierailija kirjoitti:
Korrektimpaa 😂 voi luoja ketä kiinnostaa miten sen sanoo.
Feminismin kukka on niin hauras.
Vierailija kirjoitti:
Aivan.
Itse asiassa olen ja nimenomaan Niemellä :D Asuu Pitskussa ja olen hänen kanssaan joskus jutellut kapakassa ja nähnytkin ihan hommissa, joten ei puhu potaskaa.
On ihan keskikokoinen nainen, toki lihasvoimaa on peruspirkkoa enemmän. Sanoi, että joka muutossa on paljon kevyttäkin kamaa ja ne keskitetään hänelle.
Lisäksi monet muutot nykyään tilataan pakkaamista myöten ja sanoi hänellä olevan sellaista "silmää" eli organisointikykyä, miten tavarat kannattaa sijoittaa laatikoihin ja autoon.
Terkkuja vain X. Olet kiva ihminen :)
:
AP:lla on varmasti meetoot jokaisessa somevaihtoehdossa julkaistuna. Mielensäpahoittajat ovat toisaalta niin hupaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan.
Itse asiassa olen ja nimenomaan Niemellä :D Asuu Pitskussa ja olen hänen kanssaan joskus jutellut kapakassa ja nähnytkin ihan hommissa, joten ei puhu potaskaa.
On ihan keskikokoinen nainen, toki lihasvoimaa on peruspirkkoa enemmän. Sanoi, että joka muutossa on paljon kevyttäkin kamaa ja ne keskitetään hänelle.
Lisäksi monet muutot nykyään tilataan pakkaamista myöten ja sanoi hänellä olevan sellaista "silmää" eli organisointikykyä, miten tavarat kannattaa sijoittaa laatikoihin ja autoon.
:
Wow. Yksi nainen, joka kantaa kukkaruukkua samalla kun miehet kantaa painavia huonekaluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan.
:
Juu, eipä nyt tuo sun juttu vakuuta siitä että olisi väärin sanoa että tuo mies mukaan kantamaan. Ihan päinvastoin.
Voi kun feministi taas mielensä pahoitti. Miksi sitten naiset ovat aina pyytämässä miehiltä apua painavien asioiden kantamisessa? Jos olet kerran niin voimaantunut?