Kehtaisitko mennä treffeille ilman meikkiä?
Jos siis et muutenkaan meikkaa, eikä iho kestä meikkejä, niin pitäisikö ensitreffeille kuitenkin meikata? Sokkotreffit siis kyseessä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi meikata jos ei koskaan muutenkaan meikkaa?
Olen vihreä ja meikkaan kyllä yleensä säännöllisesti.
Joo kiitos kivoista kommenteista ja pitihän se arvata että heti veetuillaankin myös.
En vaan ole ollut 10 vuoteen treffeillä kenenkään kanssa ja tuli vaan tämmöiset asiat mieleen kun lauantaisia treffejä jännitän tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla kuvia vaihdettu, eikä mitään valheellista kuvaa siis ole. Ei paljon edes ulkonäöstä olla puhuttu kumpikaan. Mietin vaan että pitääkö treffikumppani meikkaamattomuutta epäkohteliaana häntä kohtaan, etten muka olisi panostanut tapaamiseen. Olen muuten kuitenkin siisti ja huoliteltu.
Oletan, että olet nainen ja olet menossa miehen kanssa treffeille. Pidätkö sinä epäkohteliaana, jos mies ei ole meikannut tapaamisellenne?
Pukeudutko sinä naisena kuin mies?
Miten tämä liittyy meikkaamiseen? Ei meikkaamattomuus ole vain miesten juttu. Eikä meikkaaminen vain naisten juttu.
Meikkaamaton naine on aito, rohkea ja seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras vihreän sävy? En ole ennen tuonvärisistä meikeistä kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Minäkin meikkaisin, jos olisin vihreä. On se sen verran erikoinen ihonväri, että jollain pitäisi neutraloida.
No itse en voisi, kun iho on niin kamalassa kunnossa etten edes roskia kehtaa viedä meikittä. En yhtään tykkää kesästä, kun koko ajan on niin valoisaa ja kaikki erottaa mun ihon virheet, varsinkin arvet, paremmin :(
Pääsis näistä kuoppa-arvista eroon ni oisin tyytyväinen!
Näyttäisin varmaan rumemmalta taitamattomasti meikattuna kuin ilman meikkiä. En siis meikkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Eli nelosen nainen on mätsännyt Tinderissä jykeväleukaisen mestästäjänsilmän kanssa valheellisilla kuvillaan?
Minä mätsäsin jykeväleukaisen metsästäjänsilmäisen miehen, vaikka olen abaut kakkosen nainen. Meistä tuli pari silti.
En meikkaa arkena ollenkaan. Minulla ei myöskään ole tinderissä kuin yksi kuva jossa minulla on meikkiä (ripsiväriä ja puuteria) eli sen puolesta itse luulisin että mies ei odota treffeille hirveän pynttäytynyttä naista. Minulla on onneksi niin hyvä iho että en tarvitse mitään peitevärejä ja aamuisin olen vaan niin laiska etten jaksa vaivaantua meikkaamaan. Iho pysyy varmasti hyvänä osittain juuri siksi etten meikkaa. Jotenkin vaan tuntuu että jos en aio jatkossa alkaa meikkaamaan enemmän niin miksi antaa miehelle sellainen kuva että meikkaisin. Toki riippuu vähän mihin olette menossa treffeille. Perus kahvitteluun en meikkaisi, jos menette johonkin hienompaan paikaan viikonloppuna niin saattaisin vähän meikata koska niin tekisin vaikka kaveriporukankin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet, että meikkaaminen (sinun kohdallasi feikkaaminen) olisi kohteliasta?
Ymmärrän ap:ta sillä olen niin usein kuullut että nainen ei voi olla muka huoliteltu jos ei meikkaa. Ja kai treffeille mentäessä olisi kohteliasta olla huoliteltu.
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa arkena ollenkaan. Minulla ei myöskään ole tinderissä kuin yksi kuva jossa minulla on meikkiä (ripsiväriä ja puuteria) eli sen puolesta itse luulisin että mies ei odota treffeille hirveän pynttäytynyttä naista. Minulla on onneksi niin hyvä iho että en tarvitse mitään peitevärejä ja aamuisin olen vaan niin laiska etten jaksa vaivaantua meikkaamaan. Iho pysyy varmasti hyvänä osittain juuri siksi etten meikkaa. Jotenkin vaan tuntuu että jos en aio jatkossa alkaa meikkaamaan enemmän niin miksi antaa miehelle sellainen kuva että meikkaisin. Toki riippuu vähän mihin olette menossa treffeille. Perus kahvitteluun en meikkaisi, jos menette johonkin hienompaan paikaan viikonloppuna niin saattaisin vähän meikata koska niin tekisin vaikka kaveriporukankin kanssa.
Onko sinulla sitten tinderissä vientiä?
Miten miehet sitten panostaa treffeille muuten kuin vaihtamalla kalsarit toisinpäin?
Ensitreffeillä pitäisi naiset viedä uimahalliin, jotta se todellisuus paljastuisi heti, eikä vasta 5 vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän sitä on näin neuvoa, kun varmasti olet sellainen peruskaunis nainen, mutta kun mulla ongelma on se, että hirviöstä pitäisi saada siedettävän näköiseksi edes meikeillä
En meikkaa ja on miehiä riittänyt.