Kehtaisitko mennä treffeille ilman meikkiä?
Jos siis et muutenkaan meikkaa, eikä iho kestä meikkejä, niin pitäisikö ensitreffeille kuitenkin meikata? Sokkotreffit siis kyseessä.
Kommentit (38)
Millainen nainen on hakusessa? Jos sensuelli, niin sun kuuluu olla meikattu, pukeutua sukkanauhakorsettiliiveihin ja äännellä käheästi.
Älä meikkaa jos et normaalistikaan meikkaa.
Eli nelosen nainen on mätsännyt Tinderissä jykeväleukaisen mestästäjänsilmän kanssa valheellisilla kuvillaan?
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen on hakusessa? Jos sensuelli, niin sun kuuluu olla meikattu, pukeutua sukkanauhakorsettiliiveihin ja äännellä käheästi.
?
Joo, jos vastapuoli on joko retkeililjä, nörtti tai bongari.
Vierailija kirjoitti:
Eli nelosen nainen on mätsännyt Tinderissä jykeväleukaisen mestästäjänsilmän kanssa valheellisilla kuvillaan?
Mitä helvettiä? Luitko edes aloitusta?
Miksi pitäisi meikata jos ei koskaan muutenkaan meikkaa?
Ei olla kuvia vaihdettu, eikä mitään valheellista kuvaa siis ole. Ei paljon edes ulkonäöstä olla puhuttu kumpikaan. Mietin vaan että pitääkö treffikumppani meikkaamattomuutta epäkohteliaana häntä kohtaan, etten muka olisi panostanut tapaamiseen. Olen muuten kuitenkin siisti ja huoliteltu.
Treffeille on yleensä tarkoitus mennä omana itsenään. Jos meikkaaminen ei ole sinulle tyypillistä, et tietenkään meikkaa treffeille. Sehän antaisi sinusta vain väärän kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Luitko edes aloitusta?
Luin. Tinder-treffit on sokkotreffit, ainakin naisten suhteen
Minkälaisilla kuvilla olet treffit saanut vai onko tyyppi täysin sinulle tuntematon? Jos et meikkaa, niin älä meikkaa, ei kai lestatyttökään meikkaa treffejä varten.
Olet ilmeisesti aika teini?
Et tietenkään meikkaa. Miksi meikkaisit?
Itse olin seukannut mieheni kanssa puoli vuotta ennen kuin se näki minut meikattuna. Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta.
Kuten Mielensäpahoittaja sanoi: Nätit on nättejä ilmankin ja rumat ei siitä parane.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla kuvia vaihdettu, eikä mitään valheellista kuvaa siis ole. Ei paljon edes ulkonäöstä olla puhuttu kumpikaan. Mietin vaan että pitääkö treffikumppani meikkaamattomuutta epäkohteliaana häntä kohtaan, etten muka olisi panostanut tapaamiseen. Olen muuten kuitenkin siisti ja huoliteltu.
Ja tyhmä olet myös.
Eipä tullut mieleenikään meikata ensitapaamista varten, kun en sitä muutenkaan harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että olet nainen ja olet menossa miehen kanssa treffeille. Pidätkö sinä epäkohteliaana, jos mies ei ole meikannut tapaamisellenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tyhmä olet myös.
Mikä sua vaivaa?
Miksi luulet, että meikkaaminen (sinun kohdallasi feikkaaminen) olisi kohteliasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että olet nainen ja olet menossa miehen kanssa treffeille. Pidätkö sinä epäkohteliaana, jos mies ei ole meikannut tapaamisellenne?
Pukeudutko sinä naisena kuin mies?
Tietysti meikkaan, jos vastassa on jykeväleukainen, metsästäjäsilmäinen aivokirurgi. Jos vastassa on kiltti mies, jonka hame lepattaa tuulessa paljastaen enemmän kuin haluaisin... enpä meikkaa. Miksiköhän?
Olisiko syynä se, että kiltti mies istuisi kiltisti sanomatta mitään, paljastamatta itsestään mitään, olematta mitään.
Äly hoi, älä jätä. Ei tietenkään pidä meikata, jos ei halua ja jos iho ei sitä kestä.