Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustaminen on PARASTA ELÄMÄSSÄ - en tule ikinä lopettamaan sitä ja nauran mökkihöperöille, jotka nysväävät räntäsateessa Suomessa :))))

Vierailija
16.05.2019 |

Ilmasto saa minun puolestani lämmetä vaikka 10 astetta. Minä nautin matkustamisesta ja se on koko elämä!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa välillä käydä Suomessakin. Meinaan on täällä muutakin kuin pelkkää räntäsadetta. Harvassa maassa on niin kauniisti ja selkeästi 4 vuodenaikaa, nautin kaikista. Ei se ole mikään saavutus matkustaa. Se on saavutus että osaat nauttia siellä missä olet.

Inhoan vuodenajoista sekä talvea että kevättä. Haluan kaksi vuodenaikaa, ja ulkomailla ne saan.

Mulle taas parhaat on kevät ja kesä. Syksyllä voisin aina lähteä puoleksi vuodeksi muualle, ideaalitapauksessa.

Vierailija
22/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa näistä himomatkustajista leuhkii sillä suoraan tai ns. vaivihkaa "humble bragging" kuten ulkomailla sanovat. Taitavat matkustaa sen vuoksi, että voivat osoittaa olevansa muiden yläpuolella. Ei toki kaikki, mutta liikaa näitä leuhkijoita.

Et taida ymmärtää mitä humble braggingilla tarkoitetaan. Esimerkki siitä olisi vaikka että "Voi kun minäkin voisin olla vaan kotona, mutta työn takia joudun Malediiveille viiden tähden resorttiin☹️"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän