Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut haukuttiin ilmastotuholaiseksi kun lähden New Yorkiin ja olen paikan päällä 50 tuntia

Vierailija
16.05.2019 |

Perjantaina iltapäivällä lähtö, perillä illalla, aikaa New Yorkissa koko lauantai ja sunnuntaina lähtö puolen yön aikaan eli myös melkein koko sunnuntai.

Ihanaa päästä taas New Yorkiin vaikka vain lyhyeksikin ajaksi!

Tuntuu että nämä haukkujat on vain kateellisia kun eivät itse pääse matkailemaan.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan provo mutta jos on totta, niin ihmettelen miten jaksat kykkiä lentokoneessa noin paljon noin lyhyessä ajassa. Ellei ole jokin pakollinen työreissu.

En ole ap, mutta ei minua lentäminen ahdista. Kivaahan se vaan on istua kaikessa rauhassa kerrankin niin, ettei ole pakko tehdä jotain tai mennä jonnekin. Saa lukea kirjaa oikein ajan kanssa, katsoa pari leffaa tai jaksoja lempisarjasta, ottaa nokoset ja syödä. Mikäs sen mukavampaa.

Vierailija
22/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten se ja sama, mutta tuon reissun jälkeen tarviisin pari päivää toipumiseen. Ei se lentokoneessa istuminen niin herkkua ole että noin lyhyen perilläolon takia viitsisi lähteä. Plus odotusajat lentokentillä ja muut. Pelkkää stressiä, ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi lentolipun hintoja laskea että köyhätkin saisi lennellä ympäri maapallia. Vihervasemiston köyhät varmaankin lentäis koko ajan. Vihervasemisto ei valittais enään ollenkaan saastuttamisesta.. Tällänen hanke pitäisi saada eduskunnassa läpi vaikka 5miljardia avustettaisiin lentolipuissa. Kyllähän valtio lykkää rahaa tyhjämpäiväisempiikiin juttuihin.

Vierailija
24/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonko menee matkoihin aikaa yhteensä tuossa, jos lasketaan mukaan kaikki lentokentillä vietetty aika mukaan + matkat lentokentille?

Vierailija
25/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi lentolipun hintoja laskea että köyhätkin saisi lennellä ympäri maapallia. Vihervasemiston köyhät varmaankin lentäis koko ajan. Vihervasemisto ei valittais enään ollenkaan saastuttamisesta.. Tällänen hanke pitäisi saada eduskunnassa läpi vaikka 5miljardia avustettaisiin lentolipuissa. Kyllähän valtio lykkää rahaa tyhjämpäiväisempiikiin juttuihin.

Sittenhän se Liin köyhä poikakaverikin pystyis lentämään.

Vierailija
26/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/matka/art-2000002524916.html tää

ja tää https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/05/02/aikamme-paheksutuin-harrastus-…

kaveri laittavat ap:ta paremmaksi. Tunnen näistä jannuista toisen ja en voi kuin ihmetellä järjen köyhyyttä ja tiettyä empatian puutetta... Ja mulla itsellä on sentään asperger! Joku raja näissä hullutuksissa pitää olla. 

Vierailija
27/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olisi ekologisempaa lentää ja olla vaikka kaksi viikkoa perillä? Ei millään tavalla. Jos ylipäätään hyväksyy sen, että lentämällä mennään lomamatkoille, pitää hyväksyä myös tuo. Ei perilläoloajalla ole mitään merkitystä.

Vierailija
28/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan provo mutta jos on totta, niin ihmettelen miten jaksat kykkiä lentokoneessa noin paljon noin lyhyessä ajassa. Ellei ole jokin pakollinen työreissu.

Sinussa on jotakin vikaa, ellet pysty istumaan 8 tuntia rennosti aloillasi, lukea, syödä ja nukkua välillä.

Koneessa istumisesta on rentous kaukana, kun korvia särkee, selkävikaiselle epämukava penkki ja viereen istuu joku kersa, joka vikisee, että haluais mun ikkunapaikalle ja koettaa kurkkia mun ohi ja pahimmillaan vaatii mun kuulokkeita, koska haluaa kuunnella musiikkia. Viimeisin tapahtui kerran, kyseessä joku britti yh äiti, joka selitti mulle koko elämäntarinansa ja miten sen lapsi nyt ansaitsis ne mun kuulokkeet ku sillä ei oo omia ja mun aikuisena kuuluis pärjätä ilman muutaman tunnin lento varsinkin, kun mulla näkyy olevan kirjakin. Vastasin, että ei oo kuule mun ongelma, jos et osaa varustaa kersaasi asianmukaisesti ja mä luen ja kuuntelen musiikkia samaan aikaan, ku ei kiinnosta kuulla hälinää.

Vierailija
29/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussa on jotakin vikaa, ellet pysty istumaan 8 tuntia rennosti aloillasi, lukea, syödä ja nukkua välillä.

Koneessa istumisesta on rentous kaukana, kun korvia särkee, selkävikaiselle epämukava penkki ja viereen istuu joku kersa, joka vikisee, että haluais mun ikkunapaikalle ja koettaa kurkkia mun ohi ja pahimmillaan vaatii mun kuulokkeita, koska haluaa kuunnella musiikkia. Viimeisin tapahtui kerran, kyseessä joku britti yh äiti, joka selitti mulle koko elämäntarinansa ja miten sen lapsi nyt ansaitsis ne mun kuulokkeet ku sillä ei oo omia ja mun aikuisena kuuluis pärjätä ilman muutaman tunnin lento varsinkin, kun mulla näkyy olevan kirjakin. Vastasin, että ei oo kuule mun ongelma, jos et osaa varustaa kersaasi asianmukaisesti ja mä luen ja kuuntelen musiikkia samaan aikaan, ku ei kiinnosta kuulla hälinää.

Paitsi jos lentää business luokassa! (luulisin, en ole koskaan lentänyt)

Vierailija
30/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lennolla ei jaeta kuulokkeita?

Vierailija
31/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lennolla ei jaeta kuulokkeita?

No arvaa kelpaisiko ne sille penskalle, ku mulla oli paremmat? Se oli semmonen supernannyn tarpeessa oleva tapaus ja maailman napa, eli ku vieressä oli hienommat ja paremmat ne olis pitänyt saada, olkoonkin, että ne olo jonkun toisen omat.

Vierailija
32/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pyyhin lattioita henkisesti aina nilllä ihmisillä, jotka alkavat jauhamaan ilmastopropagandaa. Naurettavaa. Ainoastaan sellainen ihminen ulisee ilmastoasioista, joka ei omista itse yhtään mitään.

Omista? Miten talon tai kesämökin omistaminen olisi syy matkailla? Eikö silloin ole ennemminkin järkevää viettää aikaa omistamassaan talossa ja kesämökillä?

Vierailija
33/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainenhan sinä tosiasiassa olet. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet niin voit lennellä mielin määrin mieltäsi pahoittamatta.

Vierailija
34/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap uudesta hienosta sanasta: ilmastotuholainen! Vau! Kyllä on mukavaa kun kieli elää ja kehittyy. Paras olisi tietysti, jollei tarvittaisi tätä sanaa ollenkaan.

Vierailija
35/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pyyhin lattioita henkisesti aina nilllä ihmisillä, jotka alkavat jauhamaan ilmastopropagandaa. Naurettavaa. Ainoastaan sellainen ihminen ulisee ilmastoasioista, joka ei omista itse yhtään mitään.

Omista? Miten talon tai kesämökin omistaminen olisi syy matkailla? Eikö silloin ole ennemminkin järkevää viettää aikaa omistamassaan talossa ja kesämökillä?

Omistaminen ja lentokoneella lentäminen eivät korreloi keskenään. Jos ihmisellä on varaa taloon ja mökkiin, niin hänellä on myös varaa lentää. Ja tämä on ainakin vielä toistaiseksi vapaa maa. Täältä saa lentää mihin hyvänsä. Sitten kun te ilmastohörhöt menette tukkimaan lentokoneen ovia, niin minä ja haulikkoni vasta kiinnostuvat teidän olemassaolostanne. Sinä yrittä jauhaa järkevyydestä, vaikka voisit tehdä tse jotain paljon hyödyllisempää, kuten vaikka kehitellä sitä vähemmän saastuttavaa energiaa niihihn lentokoneisiin. Minua ei oikeasti teidä piiperrys liikuta mihinkään suuntaan.

Vierailija
36/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap uudesta hienosta sanasta: ilmastotuholainen! Vau! Kyllä on mukavaa kun kieli elää ja kehittyy. Paras olisi tietysti, jollei tarvittaisi tätä sanaa ollenkaan.

Ilmastöhörhöt ova typeriä spermakuutioita.

Vierailija
37/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hölmö olet ap.

Kyllä Nykkiin kannattaa lähteä pidemmäksi aikaa!

Itse olen aina viikon kun sinne menen.

Vierailija
38/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
39/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu tyyppi lensi jenkkeihin vaan yhteen palaveriin. Pari tuntia istui paikalla, kun joku siellä piti olla, ja lensi takaisin. Taitaa tästä olla jo kohta 15 vuotta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi