Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut haukuttiin ilmastotuholaiseksi kun lähden New Yorkiin ja olen paikan päällä 50 tuntia

Vierailija
16.05.2019 |

Perjantaina iltapäivällä lähtö, perillä illalla, aikaa New Yorkissa koko lauantai ja sunnuntaina lähtö puolen yön aikaan eli myös melkein koko sunnuntai.

Ihanaa päästä taas New Yorkiin vaikka vain lyhyeksikin ajaksi!

Tuntuu että nämä haukkujat on vain kateellisia kun eivät itse pääse matkailemaan.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne koneet sinne lentää olit sinä kyydissä tai et.

Ja ihan yhtä paljon laittavat polttoainetta tankkeihin.

Vierailija
2/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eivät haukkujat ihan väärässä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koko Suomi aivopesty tähän ilmastokusetukseen? Oliko ne ihan ystäviä vai keitä? Tämä on jo sairaampi ilmiö kuin uskonnot tai antisemitismi.

Vierailija
4/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pyyhin lattioita henkisesti aina nilllä ihmisillä, jotka alkavat jauhamaan ilmastopropagandaa. Naurettavaa. Ainoastaan sellainen ihminen ulisee ilmastoasioista, joka ei omista itse yhtään mitään.

Vierailija
5/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin asia tuhoaa ihmisten yhtenäisyyttä ja yhteiskuntaa, niin ne on just nämä ilmastohörhöt.

Vierailija
6/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan provo mutta jos on totta, niin ihmettelen miten jaksat kykkiä lentokoneessa noin paljon noin lyhyessä ajassa. Ellei ole jokin pakollinen työreissu.

Vierailija
7/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Suomi saa mennä takaisin kivikaudelle ja ilmasto jatkaa edelleen muutostaan. Nämä ilmastoihmiset ovat ihan töysin aivopestyjä idiootteja, somen ja älypuhelimien orjia. Uskovat ihan mitä tahansa.

Vierailija
8/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai tuo on kateutta. Se ilmastohöpötys on vain tekosyy. Kandeis blockata tuollaiset ihmiset, vai oliko ne jotain työpaikan hiivatorttuja?

Vierailija
9/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennä vain, sitä varten ne koneet ovat. Itse vähän kateellinen kohteestasi, minä joudun kahdeksi päiväksi Kiinaan ja olen ollut siellä monta kertaa aiemmin. Siellä se ilmasto vasta puhdas on!

Vierailija
10/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon kyllä toki ilmastonmuutokseen mutten välitä siitä.

Vierailija
11/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan provo mutta jos on totta, niin ihmettelen miten jaksat kykkiä lentokoneessa noin paljon noin lyhyessä ajassa. Ellei ole jokin pakollinen työreissu.

Sinussa on jotakin vikaa, ellet pysty istumaan 8 tuntia rennosti aloillasi, lukea, syödä ja nukkua välillä.

Vierailija
12/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon kyllä toki ilmastonmuutokseen mutten välitä siitä.

Sama juttu. Ei ole minun käsissäni. Eikä todellisuudessa ole kenenkään muunkaan. Uliskaa mehgayritysten johdolle, jos haluatte muutosta muutokseen, jota ei voi oikeasti ja realistisesti muuttaa.

Maailman pahin uhka on holtiton väestönkasvu ja luonnon tuhoaminen. Ilmasto tulee ja menee ihan minne se lystää.

Vierailija
13/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtisi, koneessa istumista yhtä kauan kuin ehtii perillä olla. Ei mtn järkiä!

Vierailija
14/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lennä vain, sitä varten ne koneet ovat. Itse vähän kateellinen kohteestasi, minä joudun kahdeksi päiväksi Kiinaan ja olen ollut siellä monta kertaa aiemmin. Siellä se ilmasto vasta puhdas on!

Olen käynyt monta kertaa Kiinassa ja etenkin maaseuduilla ja ei siellä happi lopu ja pieretä. Kaunista luontoa ja herkullitsa ruokaa. Antaa kehän sisälle änkäytyneiden mitättömyyksien ulista omia merkityksettömiä ulinoitaan. Jos nää piipertäjät asuttais vaikka mieluummin Suomen maaseutuja omavaraisviljelyllä, niin sekin olisi ilmastoa hyödyttävämpi teko kuin sulloutua samaan betonineukkulaan. Pthui!

Vierailija
15/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat IPCC, Sitran, YLE ja HS aivopesemiä ihmisiä.  Nämä mainitsemani poliittiset ja puolueelliset tahot aikovat painostaa eurovaalitkin ilmastovaaleiksi. Ei kannata välittää noiden ilmastoparanoidien mielipiteistä. 

Onnea matkaasi minun puolestani.

Vierailija
16/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljo maksaa toi lento ees takas? Kiinnostais itteekin käydä. Ehtis pannakin tosi hyvin tossa ajassa yhtä seksikästä ja aitoa amerikkalaista viivapimpsettiä.

Vierailija
17/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat IPCC, Sitran, YLE ja HS aivopesemiä ihmisiä.  Nämä mainitsemani poliittiset ja puolueelliset tahot aikovat painostaa eurovaalitkin ilmastovaaleiksi. Ei kannata välittää noiden ilmastoparanoidien mielipiteistä. 

Pakko kompata!

Vierailija
18/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eurovaaleissahan tuon ilmaston pitääkin nimenomaan olla esillä.

Vierailija
19/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pyyhin lattioita henkisesti aina nilllä ihmisillä, jotka alkavat jauhamaan ilmastopropagandaa. Naurettavaa. Ainoastaan sellainen ihminen ulisee ilmastoasioista, joka ei omista itse yhtään mitään.

Eiköhän usea ilmastohörhö ole niitä shamppanjasosialisteja, viimeisimpänä näyttelijä Emma Thompson, joka kyllä teki itsestään täydellisen pellen muutama viikko sitten. Hän siis lensi Jenkeistä osoittamaan mieltään Lontooseen ilmaston puolesta. Hän piti sitä täysin oikeutettuna, mutta tavallinen ihminen ei saisi tehdä sitä ansaitsemaansa viikon lomamatkaa Kreikkaan kerran vuodessa.

Vierailija
20/41 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normaalia touhua vihreille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme