Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäiset treffit ja tapaamispaikka

Vierailija
16.05.2019 |

Kannattaako tavata paikassa, jonne molemmilla on suurin piirtein yhtä pitkä matka, vai kannattaako jomman kumman myöntyä ja tulla toisen osapuolen kaupunkiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin tilanteesta. Jos toinen asuu Helsingissä ja toinen Pihtiputaalla, on aika älytöntä molempien matkustaa jonnekin puolivälissä olevaan kaupunkiin, jos sinne ei ole mitään muuta syytä matkustaa. Sen sijaan Pihtiputaalla asuva ehkä haluaa muutenkin tulla Helsinkiin viikonlopun viettoon ja käydä samalla näyttelyissä, katsomassa jotain paikkoja tms. (Majoitus tietysti hotelliin)

Vierailija
2/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin tilanteesta. Jos toinen asuu Helsingissä ja toinen Pihtiputaalla, on aika älytöntä molempien matkustaa jonnekin puolivälissä olevaan kaupunkiin, jos sinne ei ole mitään muuta syytä matkustaa. Sen sijaan Pihtiputaalla asuva ehkä haluaa muutenkin tulla Helsinkiin viikonlopun viettoon ja käydä samalla näyttelyissä, katsomassa jotain paikkoja tms. (Majoitus tietysti hotelliin)

Välimatkaa 40 km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla oli valimatkaa 158km ja miehella ei autoa. Tuli mun kaupunkiin julkisilla, hain asemalta ja mentiin mun luokse. 

Vierailija
4/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Meilla oli valimatkaa 158km ja miehella ei autoa. Tuli mun kaupunkiin julkisilla, hain asemalta ja mentiin mun luokse. 

Ilmeisesti panitte myös jos sun luokse menitte?

Vierailija
5/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välimatkaa 40 km.

No mitä te aiotte tehdä treffeillä? Kumman asuinpaikka tarjoaa siihen paremmat mahdollisuudet, oli se sitten kulttuuria tai luonnossa liikkumista tai jotain muuta.

Vierailija
6/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluais Helsinkiin tulla :O

KAmalimpia kaupunkeja jossa olen visitoinut. Jopa Kuresaari on 1000x mielenkiintoisempi

Vierailija
7/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Minä olen pannut useammankin kanssa jo ensitapaamisella, mutta silti en ikinä koskaan milloinkaan sopisi ensitreffejä kotiin tai niin, että niillä on jo etukäteen sovittu jomman kumman kotiin jossain vaiheessa menemisestä.

Vierailija
8/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Itseasiassa joo :D Alkuperainen sopimus oli kuitenkin, etta mies yopyy vierashuoneessa. Mutta muutimme sopimusta yhteisymmarryksessa siina illan edetessa. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme