Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti Rinne, älä anna nyt periksi!!!! Etujärjestöt lobbaavat raivolla uutta lähdeveroa vastaan!

Vierailija
16.05.2019 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006107344.html

Lähdevero osuisi mm. AY-liikkeenkin tuloihin. Silti tätä veroa vastaan lobataan ihan raivolla mm. EK:n taholta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan kaikkia lisäveroja. Mietin tapaa kansainvälistää lapsiani, jotta he voisivat tehdä kansainvälistä uraa ja minä voisin muuttaa pois Suomesta lähemmäksi heitä. Olen hyvin tavallinen ihminen. Olen välttänyt liikakuluttamista, mutta nyt mittani on täysi. Suomeen ei kannata sijoittaa, kun kaikki riistetään kuitenkin, mitä on tahtonut itselleen jättää.

En ole tahtonut omaa autoa, en isoa taloa, en paljoa tavaraa. Tahdon vain vapauden tehdä itse viisaita ja kestäviä ratkaisuja ilman juonivia verottajaa. Mielestäni bensaveroa voisi nostaa ja kiinteistöä ei kannata täältä ostaa eikä perintöjään sijoittaa Suomeen!

Vierailija
2/17 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oli oikeasti niin hyväuskoinen, että uskoi tämän vaalilupauksen toteutuvan? Demarit muka leikkaamassa isoimmalta (lue: ainoalta) rahoittajaltaan. Kyllä se on kuule lähinnä keskituloinen, joka nousseet osinkoverot jatkossakin maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vastustan kaikkien muiden paitsi esim bensaveron nostamista. Se on minulla ihan sama, koska en arvosta kulutuksen lisäämistä, talouskasvua enkä velkaantumista.

Minulla on nytkin varaa maksaa autoilusta bensana, vaikka en autoa itse omistakaan, mutta kaverille olen valmis maksamaan enemmänkin, silloin kun hän tarjoaa apua autollaan. Monella on auto liikenteessä aivan turhaan, vaikka moni matka hoituisi polkupyörällä.  En ymmärrä mukavuusautoilua enkä mukavuusasumista talossa, jossa on käyttämättömiä huoneita! Maalla auto on joskus välttämätön, joten joku raja heidän kuluihin on toki tarpeen!

1.

Vierailija
4/17 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on tullut aika verottaa köyhiä kovemmin. Vuosikymnenet ovat saaneet veroja anteeksi.

Vierailija
5/17 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pröystäilevältä ammattiliitolta kuuluukin ottaa.

Vierailija
6/17 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piensijoittajat samanarvoiseen asemaan isompien kanssa. Samat verot! Nyt pienet maksavat %:ssa eniten.

Vierailija
7/17 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vastustan kaikkien muiden paitsi esim bensaveron nostamista. Se on minulla ihan sama, koska en arvosta kulutuksen lisäämistä, talouskasvua enkä velkaantumista.

Minulla on nytkin varaa maksaa autoilusta bensana, vaikka en autoa itse omistakaan, mutta kaverille olen valmis maksamaan enemmänkin, silloin kun hän tarjoaa apua autollaan. Monella on auto liikenteessä aivan turhaan, vaikka moni matka hoituisi polkupyörällä.  En ymmärrä mukavuusautoilua enkä mukavuusasumista talossa, jossa on käyttämättömiä huoneita! Maalla auto on joskus välttämätön, joten joku raja heidän kuluihin on toki tarpeen!

1.

20km lähimpään kauppaan postiin ja terveyskeskukseen.

Kirkonkylät autioituu palveluista joita siirretään isompiin kaupunkeihin, poliisi, pankit, verovirasto, vaate- ja kenkäkaupat, työkkärin palvelupiste, ja mitä kaikkea muuta.

Matkaa 50km noihin palveluihin jos tarvetta tulee.

Ei täällä ilman omaa autoa pärjää mitenkään.

Itsellä pienikulutuksinen hybrid, joten olen jo osallistunut ilmastotalkoisiin.

Vierailija
8/17 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Kataisen hallituksen kauden jälkeen silloisistä typeryyksistä viisastuneena todettiin, että ei yksinkertaisesti ole mahdollista verottaa itseämme nykyongelmista pois. Silti ihmiset suuressa järjenköyhyydessään ja hyväuskoisuudessaan äänestävät näitä ruudinkeksijöitä, jotka haluavat toistaa täsmälleen samat virheet, joita Kataisen aikana tehtiin. Olette todella ylpeydenaihe järjenlahjojenne kanssa tälle maalle.

Vierailija
9/17 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista korjata lisäveroja maksamalla nykyistä tilannetta. Maastapako muuttuu purosta joeksi, jos ette tule järkiinne. Verotusta on vähennettävä!

Olette tottuneet haaskaamaan rahaa, omistamaan turhakkeita ja tuhoamaan ympäristöä aivan liikaa! Tarpeenne ovat kohtuuttoman suuria! Ette ymmärrä mitään laadusta, kauneudesta, esteettisistä arvoista, terveyttä ylläpitävästä hyötyliikunnasta, laadukkaasta lähiruoasta, omavaraisuuden nostosta, sivistyksestä ja luonnosta.

Vierailija
10/17 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillinen kommunistien keksimä hölmöys

ulkomaiset rahastot siirtävät suomi-omistukset jenkkitytäryhtiöön jolla joka tapauksessa on verovapaus

ay-liike korvaa maksamansa verot nostamalla jäsenmaksua

eläkerahastojen maksamat verot korvataan nostamalla eläkemaksuja

ainoa joka oikeasti kärsii on tavallinen duunari jolta nämä verot todellisuudessa peritään

Vierailija
11/17 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni pröystäilevältä ammattiliitolta kuuluukin ottaa.

Ammattiliittojen omaisuus kuuluisi jakaa koko kansalle, sieltähän se on kerättykin.

Vierailija
12/17 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ulkomaiset rahastot siirtävät suomi-omistukset jenkkitytäryhtiöön jolla joka tapauksessa on verovapaus

ainoa joka oikeasti kärsii on tavallinen duunari jolta nämä verot todellisuudessa peritään

On siellä VM:n virkakunta laskemassa näitä asioita.

Jos kaikki menisi noin kuin sanot, niin ei tällaista toteutettaisi.

Veropohjan pitää olla mahdollisimman laaja eikä niin että osa tuloista on täysin verottomia.

Jos kaikki kuitenkin osoittautuisi jälkikäteen menevän noin kuin ennustat, niin sitten varmaan lähdeverosta voidaan luopua myöhemmin.

Vierailija
13/17 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi EK ja muut työnantajatahot lobbaavat tätä vastaan niin hurjana, jos kaikki voidaa niin helposti kiertää? En ymmärrä ihan tätä logiikkaa.

Vierailija
14/17 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veropohjan pitää olla mahdollisimman laaja eikä niin että osa tuloista on täysin verottomia.

Jos kaikki kuitenkin osoittautuisi jälkikäteen menevän noin kuin ennustat, niin sitten varmaan lähdeverosta voidaan luopua myöhemmin.

tietenkin toteutetaan

faktat eivät estä poliitikkoja tekemästä typeryyksiä

tämäkin vero kuulostaa hyvältä rikkaiden kyykyttämiseltä niinkauan kun noita listaamiani faktoja ei esitetä

Vierailija
15/17 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä koskisi myös säätiöiden nykyisin verovapaita osinkoja?

Vierailija
16/17 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tietenkin toteutetaan

faktat eivät estä poliitikkoja tekemästä typeryyksiä

tämäkin vero kuulostaa hyvältä rikkaiden kyykyttämiseltä niinkauan kun noita listaamiani faktoja ei esitetä

Ei kyse ole kyykyttämisestä, vaan siitä, että valtio tarvitsee kipeästi verotuloja. Velkaa Suomella on jo niin paljon, että lisävelan ottamista pitää välttää.

Vierailija
17/17 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä menee 25,5% osingoista veroa, joten eikö sitä voisi päättää samalla nostaa vähän enemmän kuin säälittävät 5%?

Eikös Teollisuusliiton Riku Aallon palkankorotustakin perusteltu tällä "päätimme nostaa kerralla vähän enemmän"-linjalla. Eli ei sen niin tarkkaa pitäisi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi