Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan on niin tyhmä että ostaa samsung s10 plussan!?

Vierailija
16.05.2019 |

Suomessa ylihintainen. Ainakin 100e kalliimpi kuin muualla euroopassa. Se ilmainen galaxy buds tarjous loppui joten niitäkään ei enää saa kylkiäisenä.

Kohta tulee oneplus 7 pro joka on 340e halvempi. Paremmat kamerat ja tuplasti muistia.

En ihmettelisi jos s10 plussan hinta tippuisi pari sataa viikon tai parin kuluttua. Silloin kyllä nykyisiä omistajia sapettaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ainakin ihan sama mitä maksaa. Ei ole pikkurahasta puute. Köyhät säätää.

Vierailija
2/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa minkä tahansa Samsungin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua tuollaisella lapiolla edes tekee, puhelimena täysin onneton, nettikäyttöön vielä onnettomampi ja mukana kuljettamiseen pitäisi olla reppu.

Vierailija
4/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ulkomailta niin saat halvemmalla. Ostin viimeksi järjestelmäkameran Koreasta. Säästin sillä sata euroa.

5/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän opiskeluryhmässä on yksi joka väittää olevansa köyhä, mutta silti seon vilautellu melkein joka toinen kuukausi uutuus kännyköit ja neon yleensä näitä yli tonnin hintasia ja aina se muka löytää niistä jonkun vian jotta nyt pittää käydä palauttaa ja tilaa toine...

Kyseinen ihminen on työharjoittelussa, eikä duunissa, eikä tietääkseni ole varakkaasta perheestä, jonkn luotolla se näitä silti tilailee, yritettiin mies saada ostaan ees tietokoneita, niissä olisi ees hyötykäyttö, kun on selvästi kiinnostunut pelailusta, mutta ei, mieluummin ostaa kalliimman kännykän minkä löytää?

Olen 100% että ennen joulua hänellä 2000€ maksava Samsung Fold, vaikka niissä on todettu virheitä...

Vierailija
6/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Samsung. Huawei on täynnä Kiinan vakoiluohjelmia.

Vierailija
7/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Samsung. Huawei on täynnä Kiinan vakoiluohjelmia.

Samsungista on ollut ties mitä tietoturvaan liittyviä kohuja ennen Huaweita. Muitakin paljon parempia vaihtoehtoja löytyy.

Vierailija
8/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung on täynnä roskasovelluksia joista ei pääse eroon koska ne on sinne integroitu ja sponssattu. Sen sijaan että samsung kehittäisi käyttistä ja tietoturvaa, se kehittää taittuvia ja ulkoisesti muuten näyttäviä puhelimia, joka sekin menee pieleen. Huijausta koko firma.

Vierailija
9/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa ulkomailta niin saat halvemmalla. Ostin viimeksi järjestelmäkameran Koreasta. Säästin sillä sata euroa.

Ei se säästetty satanen paljon lohduta sitten kun se menee rikki eikä ole takuuta.

Vierailija
10/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ainakin ihan sama mitä maksaa. Ei ole pikkurahasta puute. Köyhät säätää.

Voin tulla myymään sen äss kympin sulle viidellä tonnilla kun kerta tolla asenteella oot liikenteessä.

Itse kyllä katson hintoja ja vältän sen parhaamman ostamista jos se on vaan marginaalisesti parempi kuin se toka paras jos hintaero on suuri.

Vierailija
11/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan puhelimen, jossa on kaksi sim-korttipaikkaa.

En halua erillistä työpuhelinta enkä halua hoitaa omia asioitani samasta numerosta kuin työasioita.

Vierailija
12/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinmiehet, automiesten alajaos :D

Vierailija
13/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse olen ollut tyytyväinen eikä se ala sapettaa vaikka hinta tippuu, niinhän se käy kaikissa puhelimissa :)

Vierailija
14/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu kuin 12-vuotias jaksaa kinata kenellä on mikäkin puhelin.

Vierailija
15/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain töistä puhelinlaitteeksi samsung galaxy s9 -mallin ja se on surkea kuin mikö. Akku kuluu päivässä, vaikkei käyttäisi juuri yhtään. Oma hslvempi vanhanmallinen galaxyni j3 tms on miljoona kertaa parempi. Harmi etteivät töiden sovellukset käy siihen.

Vierailija
16/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain töistä puhelinlaitteeksi samsung galaxy s9 -mallin ja se on surkea kuin mikö. Akku kuluu päivässä, vaikkei käyttäisi juuri yhtään. Oma hslvempi vanhanmallinen galaxyni j3 tms on miljoona kertaa parempi. Harmi etteivät töiden sovellukset käy siihen.

Jotain vikaa tossa on. Mun s8 ei juuri kuluta virtaa silloin kun ei tee mitään. Käytössä se ei päivää kestä. Eipä tosin ne useimmat muutkaan.

Hanki akkukotelo kuten minä tein.

Vierailija
17/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaihtaa kun S4 toimii edelleen.

Vierailija
18/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se säästetty satanen paljon lohduta sitten kun se menee rikki eikä ole takuuta.

Miten niin ei ole?

Vierailija
19/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on 10+. Hyvä puhelin. Tyytyväinen olen ollut. Ei maksanut mitään (työnantaja maksoi). Suosittelen.