Naapurin mukaan tulen liian myöhään töistä
Omakotitaloalueella asutaan, missä joidenkin koirat räksyttävät yötä päivää, jos joku liikahtaakin. Iltavuoroni loppuu kello 22 ja olen kotona 22:30. Tämän jälkeen käyn oman hiljaisen sisäkoirani kanssa iltalenkillä. Koko asuinalue raikaa, kun eräs tessu aloittaa räksytyksen. Naapuri on kuulemma kyllästynyt, kun en liiku ihmisten aikoihin. Ei saa nukuttua, kun oma sesse räksyy pihalla. Miten ihmeessä tämä on minun vikani? Ei naapureiden koirien haukunta voi rajoittaa ihmisten kulkemista.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi vaan vaivaamaan, että eikö tuo räkyttävä koira muka reagoi muihin kuin ap:n koiraan? Eikö teillä päin juokse vaikka jäniksiä? En nimittäin hetkeäkään usko, että ap:n koira olisi ainoa räkytyksen aiheuttaja, jolloin naapurilla on kyllä kova savotta haukkua kaikki "yörauhaa häiritsevät". Mitähän tuo sanois rusakoille?
Mainitsinhan aloituksessa, että jokaista liikehdintää haukkuu, myös muiden kuin valittajan koira. Muut naapurit eivät kuulemma "mekasta yötä myöten" pihalla. Ilmeisesti muiden koirien haukunta ei sitten häntä haittaa vaan se, että minä tulen töistä illalla, enkä kulje virastoaikoja.
Ap
Mua jäi vaan vaivaamaan, että eikö tuo räkyttävä koira muka reagoi muihin kuin ap:n koiraan? Eikö teillä päin juokse vaikka jäniksiä? En nimittäin hetkeäkään usko, että ap:n koira olisi ainoa räkytyksen aiheuttaja, jolloin naapurilla on kyllä kova savotta haukkua kaikki "yörauhaa häiritsevät". Mitähän tuo sanois rusakoille?