Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mukaan tulen liian myöhään töistä

Vierailija
16.05.2019 |

Omakotitaloalueella asutaan, missä joidenkin koirat räksyttävät yötä päivää, jos joku liikahtaakin. Iltavuoroni loppuu kello 22 ja olen kotona 22:30. Tämän jälkeen käyn oman hiljaisen sisäkoirani kanssa iltalenkillä. Koko asuinalue raikaa, kun eräs tessu aloittaa räksytyksen. Naapuri on kuulemma kyllästynyt, kun en liiku ihmisten aikoihin. Ei saa nukuttua, kun oma sesse räksyy pihalla. Miten ihmeessä tämä on minun vikani? Ei naapureiden koirien haukunta voi rajoittaa ihmisten kulkemista.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa, että naapuri on hyvä ja käypi valittamassa sen räkyttävän koiran omistajalle.

Vierailija
2/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa, että naapuri on hyvä ja käypi valittamassa sen räkyttävän koiran omistajalle.

Vai oliks tää tessu valittavan naapurin oma koira? Se on sitten vähän voi voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa nukuttua, kun oma sesse räksyy pihalla.

Vierailija
4/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kirjoittamaan sakko.

Vierailija
5/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit nauraa naapurillesi ja ehdottaa, että ostaa kissan.

Vierailija
6/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naapuri voi ulkonaliikkumiskieltoa vaatia.

Vierailija
7/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurillahan ei ole vaihtoehtona kouluttaa koiraansa.

Oikeasti, en ymmärrä kuinka ihmiset eivät kykene kouluttamaan koiriaan pois tuosta räköttämisestä. Omalla asuinalueellani on useita asukkaita, jotka eivät tee asian eteen yhtään mitään.

Vierailija
8/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä välii?

Vierailija
9/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä voi.

Mulla on samanlainen paska okt-naapurina. Teki viranomaisille valituksen, kun käytän koiriani niin aikaisin ja myöhään ulkona. Omalla tontillanikaan en olisi saanut liikkua. Mulla on vuorotyö. Ja onhan ne koirat pakko ulkona käyttää. En ajatellut niille vaippojakaan laittaa.

Viranomaiset ovat puun ja kuoren välissä, kun sanot, että seuraavaksi valittaisi eläinsuojelija, jos et käyttäisi koiria ulkona.

Mielenterveyspotilaiden avohoito on kyllä todella raskasta naapureille.

Vierailija
10/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oma sesse on ulkona pihalla kun itse on nukkumassa?

Vierailija
11/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä voi.

Mulla on samanlainen paska okt-naapurina. Teki viranomaisille valituksen, kun käytän koiriani niin aikaisin ja myöhään ulkona. Omalla tontillanikaan en olisi saanut liikkua. Mulla on vuorotyö. Ja onhan ne koirat pakko ulkona käyttää. En ajatellut niille vaippojakaan laittaa.

Viranomaiset ovat puun ja kuoren välissä, kun sanot, että seuraavaksi valittaisi eläinsuojelija, jos et käyttäisi koiria ulkona.

Höpöhöpö, suomessa saa liikkua ulkona millon haluaa.

Vierailija
12/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen saa liikkua vapaasti aiheuttamatta (öisin) häiriötä esim. melulla. Sinähän et melua, joten saat kulkea miten haluat jatkossakin, vaikka klo 3 yöllä. Eri asia olisi, jos koirasi haukkuisi sillä lenkillä kaikkea liikkuvaa, mutta se haukkuja on sen valittajan oma koira :D

Vierailija
13/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä voi.

Viranomaiset eivät ole missään puun ja kuoren välissä, koska eivät korvaansa lotkauta tuon naapurin valituksille. Ihmiset saavat liikkua ulkona milloin haluavat, tämä on vapaa maa.

Vierailija
14/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta mistä kaikesta suomalaiset keksii valittaa. Luulisi piip että vapaassa maassa saa kävellä ulkona mihin aikaan tahansa. Sano sille naapurille että vetää piip päähänsä ja pitää turpansa kiinni.

Vierailija
15/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano naapurille että ottaa sessen sisälle niin loppuu se räksytys ohikulkijoille 😂 kaikkea sitä leipä elättää..

Vierailija
16/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli aikoinaan moinen seinänaapuri. Nuoruudessa tein tarjoilijan hommia ja pääsin töistä 22-05 välillä ja ulkorappusia kuljin kotiin ja hänen koiransa sitten piti vahtia oven takana. Mölyähän siitä riitti. En uskaltanut suihkussa käydä töiden jälkeen, kun pelkäsin tuota naapuria.

Aamuisin n. 0800 alkoi ovikellon rankutus, kun olin taas yöllä pitänyt koko taloa hereillä. Yritti tehdä virallista valitusta musta, mutta kukaan muu naapuri ei tähän lähtenyt. Eräs kettuuntu sen verran, että sai virallisen valituksen kyllä hänestä koirineen kerättyä. Mä sitten ehdin jo rakastua ja muuttamaan mieheni kanssa toisaalle...

Vierailija
17/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, joka tässä voisikin joutua syyniin on se naapurisi haukkuvine koirineen, ei kukaan muu.

Vierailija
18/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä aidan yli pari sedatiivinakkia.

Vierailija
19/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että puun ja kuoren välissä. Sanoisinko että tukehtumassa nauruun.

Vierailija
20/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta mistä kaikesta suomalaiset keksii valittaa. Luulisi piip että vapaassa maassa saa kävellä ulkona mihin aikaan tahansa. Sano sille naapurille että vetää piip päähänsä ja pitää turpansa kiinni.

Miten niin 'luulisi'? Kai kaikki nyt tietää, että Suomessa on vapaus liikkua mihin aikaan tahansa ulkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä