Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään hakea työtä kun...

Vierailija
16.05.2019 |

Monissa ilmoituksissa sanotaan et pitää olla "oma-aloitteinen" ja se minua ahdistaa. Olen ujo ja sosiaalinen jännittäjä ja saatan joskus jopa lamaantua kun pitäisi itse tehdä joku homma mikä käsketty mutta ei muistakaan mitä piti tehdä ja apua ei ole lähellä. Pelkään myös että teen pahoja virheitä jotka johtaa töiden loppumiseen jos olen oma-aloitteinen. Unohdan myös helposti asioita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma-aloitteinen työ on parasta, silloin voi istua toimistossa tekemättä mitään. On työnantajan tehtävä antaa työtehtäviä ja seurata niiden toteutumista, ei työntekijän tarvitse siitä välittää.

Vierailija
2/5 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kyllä sinun kaltaisiakin tarvitaan työelämässä! Sinulle sopii joku ylhäältä saneltu, kaavamainen työ.

Mä voisin antaa omani sulle vaikka heti, sillä tuollainen työ on minulle täysin vääränlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiseen työhön pitäisi perehdyttää hyvin, oma-aloitteinen voi olla vaikka luonne olisi arka ja hiljainen, riittää kun kysyt neuvoja, jos et osaa tai et ole varma mitä tehdään. Oma-aloitteisuus on ihan yleisesti taito tehdä työtä silloin, kun sen aika on, huolehdit itse, että olet töissä ajoissa ja pidät taukosi, teet työsi mitä sinulle kuuluu, ei tää tarkoita, että sun pitäis olla valmis vetämään taukojumppaa koko työ yhteisölle...

Vierailija
4/5 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset työn, jossa on selkeä rutiini ja päivästä toiseen toistuva sama aikataulu ja samat hommat. Varmuus kasvaa pikku hiljaa ajan myötä.

Oletko ennen ollut työelämässä ja millä alalla olet tai mikä kiinnostaisi sinua?

Kyllä ujojakin tarvitaan työelämässä. Ei kaikkien tarvitse olla joukon keskipisteitä. Töitäkin on kaikille sopivia.

T. itsekin ujo ja paikkansa työelämästä löytänyt, vaikka useimmiten ahdistaa

Vierailija
5/5 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma-aloitteisuus tarkoita, että ominpäin sooloilet mitä sattuu. Se tarkoittaa, että jos et jotain osaa, kysyt neuvoa etkä pyörittele peukaloitasi odotellessasi, että joku tulisi katsomaan. Ja sitä, että jos olet saanut hommasi hoidettua oletettua nopeammin, kysyt, mitä voisit tehdä seuraavaksi. Ajan myötä opit itsekin ja osaat myös siirtyä seuraavaan hommaan, kun edellinen on valmis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme