Kesä tulee ja tylsyyden, tyhjyyden ja yksinäisyyden painajainen alkaa taas.
Minusta oikein tuntuu että sairastun johonkin melankooliseen masennukseen joka kesä. Kaipaan niin kovasti nuorena ihmisenä menoa, ihmisiä, läheisyyttä ja mukavaa aikaa töiden ohella.
Olen 28v eikä enää riitä puhtia mihinkään. Kesä on yhtä henkistä kipua.
haluaisin nyt todenteolla muuttaa jotain niin että olisi helpompi olla mutta kun en enää keksi mitään. Masennus sen lisäksi kutistaa niin paljon ettei näe enää mahdollisuudet ympärillään.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Käytkö töissä? Minä olen löytänyt siitä ratkaisun. kun tekee paljon töitä ei ehdi miettiä mitään. Aamulla herätys, töihin, illalla kotiin, vähän ruokaa ja nettisurffailua ja nukkumaan. Seuraavana päivänä sama uudestaan ja hamaan loppuun asti.
Komppaan ja rahat saa lapsiin kivasti kulumaan. Ei ole tekemisen puute vaan vapaa-ajan.
Jo alkaa hehkutus somessa, kun on niiiiin kaunis ilma ja päläpäläplää. Mä aion olla sisällä :D Jaanko senkin somessa, että ei kiinnosta mennä katupölyyn ulkoilemaan tukkoisena. Kaikki örkit kaivautuneet koloistaan hyi hitto
Itse olen jo yli 40 mutta kaipaan tekemistä. Kavereita ei oikein ole.. oispa ihanaa kun ois kiva kumppani jonka kans lähteä vaikka kiertelemään suomea tai jotain.. kaipaan läheisyyttä.
Olen 50 vuotias yrittäjä.
Asiakkaiden määrä vähentynyt.
Liiketilassa määräaikainen vuokrasopimus.
Täällä istun koko kesän 6 pv:nä viikossa
mulle kelpais kesä ja liikkumisen vapaus...:(
Vierailija kirjoitti:
Täällä istun koko kesän 6 pv:nä viikossamulle kelpais kesä ja liikkumisen vapaus...:(
Käytkö töissä? Minä olen löytänyt siitä ratkaisun. kun tekee paljon töitä ei ehdi miettiä mitään. Aamulla herätys, töihin, illalla kotiin, vähän ruokaa ja nettisurffailua ja nukkumaan. Seuraavana päivänä sama uudestaan ja hamaan loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä istun koko kesän 6 pv:nä viikossamulle kelpais kesä ja liikkumisen vapaus...:(
Istun ja odotan asiakkaita....mutta poistua en voi
Sipilän kaveri,mene huuttiin täältä!
Ainoa tie masennuksesta pois ilman lääkitystä on meditaatio.
Mestareita on monia ja myös feikkejä, oikean löytää vain opiskelemalla.
Suosittelen lämpimästi. Toimii myös addiktioihin.
Sama juttu. Tosin olen vasta 16. Kavereita ei paljon ole joten kesäloma on järjettömän pitkä aika kun ei ole mitään tekemistä
Jos et seuraisi TV:n mainospropagandaa ja muuta paskaa, olisit 100x onnellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Tosin olen vasta 16. Kavereita ei paljon ole joten kesäloma on järjettömän pitkä aika kun ei ole mitään tekemistä
Mene töihin niin kuin ihmiset yleensä - siellä ei ole liikaa lomia.
Ei tuu masiksia ja muuta pa skaa märehdittäväksesi...
Sinullekin nuori ihminen--opiskele meditaatiota. Sen jälkeen ei pienet ongelmat häiritse. Ongelmat korjataam siellä missä ne onkin eli mielessäsi. Siispä sinne. Ja meditaatio on ainoa lääkkeetön apu.
Auttaa myös alapeukkujen antajille, mutta sitä täytyy ensin opiskella ei vaan kiukutella.
Vierailija kirjoitti:
Sinullekin nuori ihminen--opiskele meditaatiota. Sen jälkeen ei pienet ongelmat häiritse. Ongelmat korjataam siellä missä ne onkin eli mielessäsi. Siispä sinne. Ja meditaatio on ainoa lääkkeetön apu.
Lääkkeetön hyvä apu olisi myös taikasienet. Tai ayahuasca.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeetön hyvä apu olisi myös taikasienet. Tai ayahuasca.
Miten nuo ei ole lääkkeitä? Siksikö, jos käytetään kerta-annoksella?
Vierailija kirjoitti:
Auttaa myös alapeukkujen antajille, mutta sitä täytyy ensin opiskella ei vaan kiukutella.
Vihaan meditointia. Se on tylsää. -alapeukuttaja
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jeesuskin toimii monille, mutta tuputtajista ei tykkää kukaan .
Täytyy mainostaa meditaatiota, se ei ole tuputtamista. Jos sinulla on ongelmia etkö haluaisi tietää miten niistä pääsee pois.
Ja jos sinulla on kaikki hyvin, kaikki,niin käännät vain sivua. Ei se sen vaikeempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy mainostaa meditaatiota, se ei ole tuputtamista. Jos sinulla on ongelmia etkö haluaisi tietää miten niistä pääsee pois.
Ja jos sinulla on kaikki hyvin, kaikki,niin käännät vain sivua. Ei se sen vaikeempaa ole.
Minulla on ongelmia, joita meditaatio ei voi korjata. Eikä mikään muukaan saa vartalostani tervettä. No, en tiedä jos oikein loppuun asti valaistuisin niin sitten ei ehkä enää vtuttaisi huonolaatuinen maallinen elämä, siellä kosmisissa sfääreissä.
Joo-o. Pahinta on kauniina kesäpäivänä kulkea töistä lähtiessä tupaten täynnä olevien terassien ohi, matkalla kotiin. Tietäen ettei itsellä ole ketään, joka lähtisi mihinkään iltaa viettämään tai edes yhtä siideriä juomaan. Juon sitten yksin kotiterassilla siiderini ja mietin miksi olen koko elämäni ollut ulkopuolinen. Jopa omasta perheestäni lähtien. Sellasta se vaan meillä joillain on. Tapaisinpa kaltaiseni.