En haluaisi kesähäihimme ystävieni miehiä.
Ihan siitä syystä, että eivät osaa käyttäytyä. Yhden toisen ystävän häissä juttelivat ääneen kirkossa, ja yhdellä soi kännykkäkin. Ruokapöydässä rohmusivat liikaa, ja joivat itsensä perskänniin ja oksensivat juhlapaikan pihalle.
Enkö voikin kutsua vain nämä 5 ystävääni ihan erikseen ja jättää miehet kutsumatta? Onko epäkorrektia, jos ovat itse naimisissa?
Kommentit (27)
Alkaa kuulostamaan nipottamiselta kutsujan puolelta...
Mutta siis, ap valitsee tietenkin itse mitä tekee...
Jos minut kutsuttaisiin lasten kanssa mutta miestäni ei: Loukkaantuisin pahasti mieheni takia ja jättäisin menemättä kokonaan. Tuskin olisin hääparin kanssa tekemisissä enää muutenkaan.
Mutta toisaalta, jos ystäväsi tietävät millaisia miehensä ovat, niin saattavat ymmärtää ja suhtautua asiaan kevyemmin kuin esimerkiksi minä.
(siis ilman puolisoa) paimentamaan lapsiani, eihän itse voisi yhtään nauttia juhlasta sitten.
Paitsi tietty jos ne miehetkin on ihan paimennettavia, niin eihän niistä silloin mitään apua olis. Mutta ihanko tosi ne sammuu juhliin, jos ne ovat vaimonsa JA LASTENSA kanssa paikalla?
ihmisiä, joita et halua juhliisi. Jos olet kovin nirso ja tiukkis, parempi sitten kutsua vain itsellesi kelpaava valiojoukko.
mutta toisilla lukisi oikein kutsussa esim. Anna Virtanen plus lapset. Mä kutsuisin koko perheet. Järjestäisin niin, että ruokaa ottaisivat ensin nämä mahdolliset kasvistuokailijat. Eli nimetyt istumapaikat ja sitten vieraille kerrottaisiin missäjärjestyksessä ruokaa aletaan ottaa. Rajoittaisin alkoholin tarjoilun, esim tervetuliaismaljat ja viiniä ruuan kanssa. (Ehkä sitten myöhään illalla voisi tarjota vähän boolia, kun osa vieraista jo lähteneet). Ja jos Kavereitten siipat vetää omasta pullosta pers kännit, niin ennen kuin ehtisivät alkaa reuhaan, huomauttaisin ystävättärelleni, että heidän on aika lähteä. jos ystävätär siitä suuttuu niin sit ei voi mitään.
Me kutsuttiin kaikki vieraat avec, koska mielestäni juhliminen on kivempaa, kun oma kumppanikin on mukana. Mun mielipiteeni on se, että häät on liikaa se hääparin ikioma juhlapäivä, kyllä nimenomaan vieraat tekevät juhlan. Miksi muuten juhliin vieraita tarvittaisiinkaan.
Jos pelkäätte kovin miesten käytöstapoja, niin tehkää juhliin istumajärjestys, niin ettei remuajat päädy keskelle salia. Ja ohjatkaa ruokailuun meno siten, että rohmuajat pääsevät viimeisenä. Monissa mun ystävien juhlissa on ollut istumajärjestys, ja kaverit on sijoitettu siten, että ruuat saadaan viimeisenä. Mun mielestäni ihan ok, että sukulaiset ovat etusijalla, kyllä nuorten pitää jaksaa odotella.
Kukin taaplaa tyylillään. Tylsää kuitenkin itselläni olisi, jollei mieheni pääsisi mukaan. Ja naurettava ajatus, että häihin kutsuttaisiin lapsetkin muttei miestä! (-> provoepäily, mutta vastasinpa kumminkin...)
valikoiminen aiheuttaa varmasti loukkaantumisia, ehkä jopa häistä pois jäämistä.
että kolme näistä äijistä rohmus kasvissyöjille tarkoitetusta kasvisgratiinista yli puolet oman liharuokansa ekstralisukkeeksi. Ja sitten ne jotka oli oikeasti kasvissyöjiä, sai syödä pelkkää salaattia ja leipää, kun se heidän lämmin ruokansa loppui kesken.
Vaikka sen kipon vieressä oli selkeä kyltti: KAsvisruokavalio
Siis tollanen ääliömäisyys mua vaan niiiiii ottaa päähän, vaikka tietysti tossa oli aika huonosti mitotettu ne ruoatkin, kun sitä kasvisrtuokaa oli tosi vähän tarjolla. Mutta sitä suuremmalla syyllä olisi voinut jättää ottamatta.
T: ap
Vierailija: