Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tällaisella 40-vuotiaalla naisella enää mahdollisuuksia hyvään parisuhteeseen?

Vierailija
15.05.2019 |

Olen ihan ok näiköinen, kauniskin. Tällä hetkellä lievästi ylipainoinen, johtuen siitä, että synnytin pari vuotta sitten ja nämä pari vuotta avioeroineen ovat olleet raskaita ja on tullut syötyä ja liikkuttua vähän elämäntilanteen takia. Tähän varmasti tulee muutos pian, mutta oikeasti mielestäni ihan se ja sama onko sitä lievää ylipainoa vai ei.
Olen kahden pojan yh. En halua muuttaa enää kenenkään kanssa yhteen ainakaan ennen kuin lapset ovat muuttaneet pois luotani. Lapseni ovat ehdottomasti minulle tärkeimmät asiat maailmassa.
Seksi on mahtavaa hyvässä ja luotettavassa parisuhteessa, mutta seksi vain seksin takia ei kiinnosta.
Olen tällä hetkellä työtön, mutta yksi maisteritutkinto on ja alalta myös työkokemusta. Olen vaihtamassa alaa. Olen huumorintajuinen ja tykkään "hölmöillä"/olla ottamatta asioita liian vakavasti, kuitenkin toki otan vakavasti jos asia on oikeasti todella vakava.
Rakastan eläimiä. Aikomuksena hankkia koira lähitulevaisuudessa, edellinen jo kuollut vanhuuteen. Tällä hetkellä omistan liskon.
Tykkään ihan perusjutuista; mökkeilystä, veneilystä, metsässä samoilusta, hyvästä musiikista, hyvistä kirjoista, hyvistä leffoista/sarjoista, hyvästä viinistä, hyvästä ruoasta, pelaan jopa pleikkaa. Olen vähän yllytyshullu, mutta ihan kaikkeen en lähde.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet synnyttänyt pari vuotta sitten eli lapsesi ovat pieniä? Mitä jos keskityt nyt heihin.

Vierailija
2/2 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet synnyttänyt pari vuotta sitten eli lapsesi ovat pieniä? Mitä jos keskityt nyt heihin.

Kyllä toinen on vielä kovin pieni ja niin aion keskittyäkin. Olen ollut sinkkuna kohta 2v. Mikään kiire uuteen parisuhteeseen ei ole. Ihan vaan kiinnostaisi yleisesti ottaen tietää, onko tällaiselle enää kiinnostusta? Ei juuri nyt, mutta ehkä joskus?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla