Minulla on thyroxin ja verenpaine lääke, voiko nämä aiheuttaa ahdistusta
Kommentit (12)
Tilanne voi aiheuttaa ahdistusta, muttei lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne voi aiheuttaa ahdistusta, muttei lääkkeet.
Mistä johtuu, että ahdistaa ukkonen, pari vuotta sitten ei ahdistanut?
Ap.
Muistathan ottaa thyroxinin tyhjään mahaan ja verenpainelääkkeen vasta noin 20 minuutin kuluttua? Muuten thyroxinin ei auta.
Thyroxin aiheuttaa ihan suoraan ahdistusta, jos sitä syö liikaa/turhaan. Eli mittaa arvot. Onko sinulla oikea mitattu vajaatoiminta?
Vierailija kirjoitti:
Thyroxin aiheuttaa ihan suoraan ahdistusta, jos sitä syö liikaa/turhaan. Eli mittaa arvot. Onko sinulla oikea mitattu vajaatoiminta?
Tammikuussa 2019 kokeissa Tsh 4.25
Thyroxin 25mikrog. Päivässä
Ap.
Kirjoitusvirhe "verenpaine_lääke" aiheuttaa minulle ahdistusta.
Kyllä se tyroksiini voi aiheuttaa ahdistusta, minulla aiheutti. Onko varastoraudat ja aamukortisolit hyvät? Jos noi ei ole kunnossa, niin metsään mennään tyroksiinin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä ei voi. Minulla on sama lääkitys.
Sama täällä, ei ahdista.
Jos olet thyroxinilla mennyt liikatoiminnan puolelelle, niin se voi ahdistaa. Eli verikokeisiin.
Totta ihmeessä lääkkeet voi aiheuttaa ahdistusta. Eihän lääkkeet kuulu luonnostaan elimistöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammikuussa 2019 kokeissa Tsh 4.25
Thyroxin 25mikrog. Päivässä
Ap.
Tuskin tuolla mennään liikatoiminnan puolelle.
Minulla oli samat aloituslukemat, ja parin viikon välein annostusta nostettiin tuolla määrällä. Lopulta tsh oli 0,1, ja silloin olin ylikierroksilla.
Lopulta, ehkä liki vuoden kuluttua lääkitys tasaantui 1 grammaan, ja on ollut sama jo 10 vuotta. Tsh tasaisesti kahden pinnassa.
Minun mielestä ei voi. Minulla on sama lääkitys.