Suosittele pikkupaikakuntaa radan varrella, suht lähellä pk-seutua
Otsikossa se tulikin. :)
Saa olla isompikin paikkakunta, mutta luonnonläheisyydestä ja urheilumahdollisuuksista tykkään. Mielellään saisi löytyä myös yksin asuvan, ei-niin-suurituloisen kukkarolle sopivia asuntoja...
Kommentit (19)
Miten pieni..? Vähän suhteellinen käsite. Onko Kerava, Tuusula, Järvenpää pieniä??
Vierailija kirjoitti:
Kirkkonummi.
En ole siellä asunut, mutta mielikuva alueesta suhteellisen positiivinen.
Se onkin hyvä ehdotus! Vaikuttaa sympaattiselta paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Miten pieni..? Vähän suhteellinen käsite. Onko Kerava, Tuusula, Järvenpää pieniä??
Hmm no onhan ne minun mittakaavassa aika pieniä, kun olen asunut ikäni Helsingissä. :)
Järvenpää
Kerava
Jokela
Lahti
Mäntsälä
Kirkkonummi
Vierailija kirjoitti:
Orimattila
Juu. Hennaan tarvitaan asukkaita.
Kaupunki tehnyt hienon infran keskelle ei mitään ja siellä on muutamassa vuodessa tullut vasta yksi valmis talo ja sekin on myynnissä. Ei taida olla kuin alkuasukkaat ja piti tulla toinen hieno EKO-taajama.
Janakkala. Tässä ollaan pääradan varressa Riihimäen ja Hämeenlinnan välissä.
Vierailija kirjoitti:
Pukinmäki/Savela
Pikku paikkakunta lähellä PK-seutua?
HENNAAN kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orimattila
Juu. Hennaan tarvitaan asukkaita.
Kaupunki tehnyt hienon infran keskelle ei mitään ja siellä on muutamassa vuodessa tullut vasta yksi valmis talo ja sekin on myynnissä. Ei taida olla kuin alkuasukkaat ja piti tulla toinen hieno EKO-taajama.
Onkohan odotettavissa jotain muutosta kohtuullisen ajan sisällä? Kuinka kaukana ”kaikki” on Hennasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm no onhan ne minun mittakaavassa aika pieniä, kun olen asunut ikäni Helsingissä. :)
Oletko Ap?
Kirkkonummi.
En ole siellä asunut, mutta mielikuva alueesta suhteellisen positiivinen.