Mitä te muut kotirouvat olette tajoamassa tänään miehellenne päivälliseksi?
Laitatteko joka päivä alusta loppuun kokatun ruuan?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain töistä currypossukastikettaja uuniperunaa niin syökööt sitä. Itellä on kesäkurpitsapaistosta.
Oli kyse kotirouvista. Kotirouva on sellainen, joka ei käy palkkatyössä. Se on vaikea käsite, mutta pinnistä, niin voit ymmärtää.
Suomessa ei kovin paljon kotirouvia ole ja jos tähän aikaan päivästä vain heiltä odottaa vastausta niin hiljaista saattaa olla.
Jaa, minä olen käsittänyt että niitä on liikaa, poliitikotkin oikein huolissaan ovat,kun ne rouvat putäisi saada töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain töistä currypossukastikettaja uuniperunaa niin syökööt sitä. Itellä on kesäkurpitsapaistosta.
Oli kyse kotirouvista. Kotirouva on sellainen, joka ei käy palkkatyössä. Se on vaikea käsite, mutta pinnistä, niin voit ymmärtää.
Suomessa ei kovin paljon kotirouvia ole ja jos tähän aikaan päivästä vain heiltä odottaa vastausta niin hiljaista saattaa olla.
Jaa, minä olen käsittänyt että niitä on liikaa, poliitikotkin oikein huolissaan ovat,kun ne rouvat putäisi saada töihin.
KotiROUVA on nainen, jota mies elättää. Hän/perhe ei siis nosta mitään tukia (työttömyys-, äitiys-, vanhempain-, kotihoidon tai eläke).
Paistan lohta ja teen muusin sekä kastikkeen kalalle. Lisänä on fetasalaattia ja itseleivottua patonkia.
Salaatti lehtikaalista, punasipulista, omenasta ja granaattiomenan siemenistä sekä saksanpähkinöistä; sinappinen viinietikkakastike. Spaghetti alla bottarga. Kanan koipireisipalat punaviinikastikkeessa, vihreää parsaa. Jälkiruoaksi espresso ja kotona tehtyä valkosuklaata rosépippureilla ja manteleilla.
Vierailija kirjoitti:
Maksamakkarakeittoa, lanttukiisseliä ja herne-maissi-paprikasmoothie.
Eikös lanttukiisseli ole jouluruokaa ?
Tarjoan miehelleni kosteaa piirakkaa ja jos on kiltisti niin myös suklaapuolta.
Sitä samaa mitä ennenkin Avocadopastaa.