Poliisit ei jaksa nistejä, lääkärit ovat kyllästyneet, ja mielisairaalat on täynnä nistejä
Nykyään poliisien keinot tutkia rikoksia, ja ottaa kiinni rikollisia on parantunut. Yhä useampi rikos saadaan tutkittua. Yliopistolliset sairaalat ovat täynnä mielenterveys ja päihdeongelmaisia, eli syrjäytyneitä. Hoitajilla on uudet metodit käytössä ja psykiatreille on töitä yhä enemmän..
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päihteiden käyttö on oire.
Tauti ei parane hoitamalla pelkkiä oireita.
Tauti paranee hoitamalla tautia.
Ja tauti on?
Tauti on se, että meillä rangaistaan uhrittomasta rikoksesta.
Niinpä, polta joitti ja saat syytteen käyttörikoksesta. Okei jos itseään kohtaan voi tehdä rikoksen niin voinko myös vaatia itseltäni korvauksia rikoksen uhriksi joutumisesta? Että asia saadaan vielä vaikeammaksi niin koska olen itse rikoksen tekijä ja uhri niin miten voin saada lähestymiskiellon?
Hijattain oli uutisissa että 30-vuotiaille päihdedementikoille tarvitaan laitospaikkoja. Ou nou. :/
Vierailija kirjoitti:
Narkit kuluttaa noita resursseja vähemmän kuin "tavalliset" ihmiset.. Mä maksan teidän muiden elintasosairauksien hoitamista (käyn töissä, ei oikeutta työterveyteen), itse en käy ikinä hoidossa tai lääkärillä. Sit ku on pakko mennä, on loppu jo tullut.
Lol, lupaat vaan. Sä vedät överit ja joku toimittaa sut hoitoon, pari viikkoa teholla, yhteiskunnan rahaa paloi kymmeniä tuhansia. Vetäisit edes kunnolla ne överit, että olisikin kerralla selvä peli.
Vierailija kirjoitti:
Ei noita jaksa kyllä kukaan muukaan.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Päihdetyöstä on leikattu koko 2000-luku ja se oli jo alun alkaenkin surkeassa jamassa. Saataisiin isoja säästöjä, kun poliisin vastuuta päihderiippuvaisista vähennettäisiin ja alettaisin satsaamaan päihdetyön osaamiseen ja hoitoon pääsyn helpottamiseen.
Mitä, jos ihmiset ottaisi itse vastuuta elämästään? Riippuvuus syntyy vain käyttämällä. Ja syy käytön aloittamiseen ei aina ole se, että vanhemmat + maailma on potkinut päähän jo kauan. Monet vaan haluaa kokeilla ja pistää oikein ranttaliksi.
Nistit pitäisi sulkea jonnekin omaan vankilaansa maan alle, josta ei pääse pois, mutta sinne toimitetaan ruokaa, juotavaa ja huumeita. Saisivat tappaa kaikki toisensa siellä sitten.
Alkoholisteille sama oma mesta.
Väkivaltaisille tapauksille sama kans.
Vierailija kirjoitti:
Nistit pitäisi sulkea jonnekin omaan vankilaansa maan alle, josta ei pääse pois, mutta sinne toimitetaan ruokaa, juotavaa ja huumeita. Saisivat tappaa kaikki toisensa siellä sitten.
Tunnen yksinäisiä alkkiksia, jotka kituuttaa matalapalkkaduuneissa ja ryyppää kaikki viikonloput. He eivät mitenkään kovasti rasita yhteiskuntaa. Kuolevatkin nuorempana eivätkä nauti eläkettä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yksinäisiä alkkiksia, jotka kituuttaa matalapalkkaduuneissa ja ryyppää kaikki viikonloput. He eivät mitenkään kovasti rasita yhteiskuntaa. Kuolevatkin nuorempana eivätkä nauti eläkettä pitkään.
No eihän toi mitään alkoholismia vielä ole jos viikonloput ryyppää. Kaikki suomalaiset tekee niin 80%. Sit kun korkaaa heti herättyään kirkasta ja kulauttaa sitä et saa päivän käyntiin ja pääsee ylös, niin voidaan vasta puhua alan ammattilaisista.
Tähän löytyy taas ymmärrystä ja myötämieltä mutta vanhukset saavat mädäntyä nälissään ilman hoitoa, ja kukaan ei päivittele?
He sentään ovat tehneet töitä, maksaneet veroja ja olleet mukana rakentamassa tätä yhteiskuntaa.
Hyvää hyvyyttäni annooin tutulle rahaa ruokaan, mutta taisikin rahoittaa nistihommiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän toi mitään alkoholismia vielä ole jos viikonloput ryyppää. Kaikki suomalaiset tekee niin 80%. Sit kun korkaaa heti herättyään kirkasta ja kulauttaa sitä et saa päivän käyntiin ja pääsee ylös, niin voidaan vasta puhua alan ammattilaisista.
Kyllä ovat ihan oikeita alkkiksia eikä pelkkiä suurkuluttajia. Lapset eivät soittele, terveys prakailee viinan takia, talo menetetty juomisella. Työttömänä joivat joka päivä, mutta työstä yrittää nyt pitää kiinni ja viikolla skarppaa. Ei tietysti ole sanottua, että duunit ikuisesti saa pidettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tauti on?
Niinpä, polta joitti ja saat syytteen käyttörikoksesta. Okei jos itseään kohtaan voi tehdä rikoksen niin voinko myös vaatia itseltäni korvauksia rikoksen uhriksi joutumisesta? Että asia saadaan vielä vaikeammaksi niin koska olen itse rikoksen tekijä ja uhri niin miten voin saada lähestymiskiellon?
Kaksi alapeukkua ilman selitystä miten voin yhtäaikaa olla syyllinen ja uhri. Suomen lain mukaan mulla on itsemääräämisoikeus. Se käsittääkseni tarkoittaa että saan tehdä itselleni mitä haluan. Kuitenkin oikeasti mua voidaan syyttää käyttörikoksesta? Käytön myönnän kyllä mutta en rikosta. Ihan siksi etten ole tehnyt mitään oikeaa rikosta ja päihtyminen ei ole rikos.
Sen ymmärrän jos päihtyneenä häiriköi tai ajaa autoa niin se on rikos. Se ei mene jakeluun miten kannabiksesta päihtyminen on rikos? Siinä ainoassa todellisessa vaarassa on jääkaapin sisältö. Syöminen mässäilemällä ei oikeasti ainakaan ole rikos.
Joku lakia paremmin tunteva saisi selittää miten on mahdollista että yhtäaikaa on muka itsemääräämisoikeus ja käyttörikos. Ne kun mielestäni kumoavat toisensa ja siksi vain toinen niistä voi olla todellinen. Jos se on käyttörikos niin sehän tarkoittaa sitten sitä että olen valtion omaisuutta kun en saa oikeasti päättää mitä teen itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Kannabis laillistettava 👍
Tietenkin koska laittomuudesta hyötyy vain rikolliset. haitat maksaa joka tapauksessa verojen maksaja. Kannabiksen suurin haitta kun oikeasti on laittomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tauti on?
Kaksi alapeukkua ilman selitystä miten voin yhtäaikaa olla syyllinen ja uhri. Suomen lain mukaan mulla on itsemääräämisoikeus. Se käsittääkseni tarkoittaa että saan tehdä itselleni mitä haluan. Kuitenkin oikeasti mua voidaan syyttää käyttörikoksesta? Käytön myönnän kyllä mutta en rikosta. Ihan siksi etten ole tehnyt mitään oikeaa rikosta ja päihtyminen ei ole rikos.
Sen ymmärrän jos päihtyneenä häiriköi tai ajaa autoa niin se on rikos. Se ei mene jakeluun miten kannabiksesta päihtyminen on rikos? Siinä ainoassa todellisessa vaarassa on jääkaapin sisältö. Syöminen mässäilemällä ei oikeasti ainakaan ole rikos.
Joku lakia paremmin tunteva saisi selittää miten on mahdollista että yhtäaikaa on muka itsemääräämisoikeus ja käyttörikos. Ne kun mielestäni kumoavat toisensa ja siksi vain toinen niistä voi olla todellinen. Jos se on käyttörikos niin sehän tarkoittaa sitten sitä että olen valtion omaisuutta kun en saa oikeasti päättää mitä teen itselleni.
Tee palvelus ja tapa itsesi.
Ilmiannettu. Sun kannattais ymmärtää et tommonen vihapuhe ei auta MITÄÄN
Kaikki tuntemani huumeiden käyttäjät ovat ihan hyväosaisia nuoria aikuisia, monet 20-30v väliltä. Näihin ei mikään ennalta ehkäisevä tai päihdetyö auta, vaan he käyttävät omasta halusta koska se on töiden/opintojen ohella hauskaa ja rangaistukset niin pieniä.
Siksi rangaistukset ja valvonta on tärkein asia kun puhutaan huume-epidemian ehkäisemisestä. Useimmat ovat ihan hyväosaisia vielä silloin kun aloittavat huumeiden käytön, jos olisi kovat rangaistukset, niin moni ei koskaan aloittaisi.
Esim jo hallussapidosta omaan käyttöön sekä käytösä tuntuva sakkorangaistus. Jos uusii niin vähintään ehdollista. Kolmas kerta niin vankila tai pakkohoito odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tauti on?
Tauti on todennäköisesti masennus. Tai ahdistus. Olo on paha, ja siksi sitä aletaan itse lääkitsemään.
Minun aikuinen poikani osti aikanaan kadulta opiaatteja ja rauhoittavia. Sitten paljastui vakava masennus. Poika totesi jälkeenpäin, että narkit ovat onnettomia ihmisiä. Kukaan onnellinen ei ala narkkaamaan.
Suomessa tiukin aloholilaki EU:ssa ja eniten alkoholisteja. Taita olla sama huumeiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Päihdetyöstä on leikattu koko 2000-luku ja se oli jo alun alkaenkin surkeassa jamassa. Saataisiin isoja säästöjä, kun poliisin vastuuta päihderiippuvaisista vähennettäisiin ja alettaisin satsaamaan päihdetyön osaamiseen ja hoitoon pääsyn helpottamiseen.
Ihan sama sille päihdetyöllesi kun huumeita saa kuka vaan mihin kellonaikaan vaan vaikka postitse.
Mt ongelmat päihteiden käyttäjillä on teidän vika. Homot yms saa toteuttaa jo itseään..