Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elin paremmin tuilla kun palkallani

Vierailija
14.05.2019 |

Olen yksinhuoltaja ja täytyy sanoa että yksinhuoltajana elin rahallisesti paremmin tuilla kun nyt palkallani. Olen myyjänä nyt ja tuen nyt palkallani loisia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/11 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. Sinä olet yksi niistä, joka ei tule koskaan elämänsä aikana pääsemään nettosaajasta nettomaksajaksi vaikka miten laskettaisiin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan maksat takaisin niitä rahoja, joita itse olet loisinut.

Vierailija
4/11 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä uutinen meille muille loisille, kun on on yksi enemmän tienaamassa meille rahaa, ja yksi vähemmän kuluttamassa tukia! : ))

Ahkeruus on ilonne...Minä kiitän!

Vierailija
5/11 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on nyky Suomessa. Työttömät saa jopa yli 3000 euroa tekemättä mitään

Vierailija
6/11 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi olla, kun elitkin, kun ottaa työhön menevän rahan. Myyjän palkalla et kyllä ketään muuta elätä, kun sun verorahat ei riitä ees kattamaan sun kustannusten kattamiseen yhteiskunnalle.

Vierailija
7/11 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut katsoa aikoinaan taululle?

Vierailija
8/11 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin näin voi olla. 

Olin kolmen lapsen yksinhuoltaja aikoinaan. Sain korotetut lapsilisät, elatustuet, korotuksen työttömyyskorvaukseen ja sossu tuki kaikissa hankinnoissa, lasten harrastuksissa, leireissä jne. 

Ei mitään luxuselämää, mutta ihan hyvää elämää. 

Kävin töissäkin tänä aikana ja pari satkua käteen jäi enemmän. Sekin meni matkakustannuksiin ja ylipäänsä työssäolon tuomiin lisäkustannuksiin. 

Mutta kyllä työnteko voi tuoda iloa elämään. Ja kerryttää se eläkettä, mitä tukirahat eivät tee. 

Vierailija
9/11 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisi päästä monessa asiassa helpommalla kuin nyt pääsen mutta en silti tee niin. Minulla kun on se jota myös selkärangaksi ja moraaliksi kutsutaan.

Vierailija
10/11 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtulovähennyksiä pitäisi lisätä verotuksessa rankasti.

Työssäkäynti tuottaa monelle ihmiselle runsaasti kustannuksia.

Työmatkat (ml. auton hankkiminen, korjaus ja ylläpito), työvaatetus, työn perässä muuttaminen tai viikkoasuminen, lastenhoidon järjestely, työlounaiden pakko-osto (ilman lounasetua) + muut työssäkäynnin aiheuttamat pakkohankinnat ja esim. ulkonäön hoitomenot.

Samalla saa sanoa heipat moneen säästöön, jotka olisivat onnistuneet itse tekemällä - johon ei olekaan enää aikaa.

Vierailija
11/11 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtulovähennyksiä pitäisi lisätä verotuksessa rankasti.

Työssäkäynti tuottaa monelle ihmiselle runsaasti kustannuksia.

Työmatkat (ml. auton hankkiminen, korjaus ja ylläpito), työvaatetus, työn perässä muuttaminen tai viikkoasuminen, lastenhoidon järjestely, työlounaiden pakko-osto (ilman lounasetua) + muut työssäkäynnin aiheuttamat pakkohankinnat ja esim. ulkonäön hoitomenot.

Samalla saa sanoa heipat moneen säästöön, jotka olisivat onnistuneet itse tekemällä - johon ei olekaan enää aikaa.

Missä työpaikassa pakotettaan ostamaan lounas?

T. eväät ja pyörällä töihin since -94