Lähteekö Susanna Laine nyt lopullisesti pois Yleltä?
Kommentit (23)
Johan on siirto.
Ehkä Susanna haluaa vaihtelua elämään? Ehkä hän on kuitenkin enemmän viihdepuolen juontajia? Susanna juontajaksi Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Johan on siirto.
Ehkä Susanna haluaa vaihtelua elämään? Ehkä hän on kuitenkin enemmän viihdepuolen juontajia? Susanna juontajaksi Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan!!!
Kannatetaan! Tosin kannattaisin juontajaksi vaikka Jussi Halla-Ahoa, kunhan ei Vappendaalin käkätystä tarvitsisi enää sietää.
Olen aina ihmetellyt, miksi ei voi juontaa kahta eri ohjelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Kilpailevat kanavat, joten ei onnistu.
Susanna Laine on hyvä juontaja, luontevan oloinen ja kaunotar joka ei näytä ottavan itseään liian vakavasti. Arvostan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo vaihtuu.. polyamoriaa ei viihdemaailmassa suvaita.
Toivottavasti Inkeri ei tule Susannan tilalle puoli seiskaan. Inkeri yhtä ärsyttävä kuin Vappu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on sopimuspohjaisia työsuhteita, mitä sinun kuviteltu työnantajasi sanoisi jos työskentelisit myös kilpailijalla?
Hän on ystävällinen vieraille, mutta ei makeile tai teeskentele tai hössötä niin kuin monet muut. Ja kaunein on myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on sopimuspohjaisia työsuhteita, mitä sinun kuviteltu työnantajasi sanoisi jos työskentelisit myös kilpailijalla?
Ei mitään. Miksi sanoisi.
Voit luottaa minuun - olen lääkäri.
Maikkarihan tekee nykyään lähes kaikki rekrytoinnit Ylen kautta. Tai toki se rekrytoiva taho voi olla ihan joku tuotantoyhtiökin.
Mut hei! Mielestäni tuo oli "puoli seitsämässä" jossain määrin turha ja ylimääräinen tyyppi, joka lähinnä luki ääneen tarvittavat kliseet ja muodollisuudet. Harmitti entisenä veronmaksajana tuo ylimääräinen ja turha palkkakustannus Ylelle, kun keskustelu ohjelmaa voi vetää hyvin yksinkin. Klassinen kemikaali-nukkekauneuskaan ei kaikkiin pure.
Oliko Puoli Seiskan tämän kevään Aprillipila enne? Siinähän aprillattiin katsojia sillä, että Susanna jättää ohjelman ja siirtyy muihin hommiin.
Jos Puoli 7 jää tällä viikolla kesätauolle, eikö Susanna voi tehdä noita Tuttu juttuja kesällä purkkiin ja sitten syksyllä taas Puoli seiskan pariin... Tai kesällä taitaa kyllä olla Danny-kesämusikaalikin? Höh, ikävää jos jättää Ylen.
Miksei Tuttu juttuun voitu ottaa juontajaksi vaikka Marco Bjurströmiä, joka voitti yleisöäänestyksen Koivusalon juontoparista. Marco olisi sopinut siihen hyvin.
Pahoin pelkään, että tämä "nykypäiväistetty" Tuttu juttu on samalla lailla pilattu kuin Napakymppi. Eli nähdään vain joitain Seiska-/Hymy-kohupareja..
Ohis, mutta kertokaahan, miksi ihmeessä politiikan keskusteluohjelmia vetänyt Jan Andersson siirtyi Yleltä MTV:n uutisankkuriksi?
Ihanaa! Tuttu juttu on ihana ohjelma! Voisiko Susanna juontaa myös sen Temptaatio ohjelman jossa nuoret alkoholistit ovat päihtyneinä ja parittelevat?
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta kertokaahan, miksi ihmeessä politiikan keskusteluohjelmia vetänyt Jan Andersson siirtyi Yleltä MTV:n uutisankkuriksi?
Parempi palkka + edut? Vaihtelunhalu?
En ole kyllä ikinä huomannut tuota ylellä. cVarmaan joku aika hyödyllinen ohjelma, missä esiintyy.