Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaluokkalaisen läksyt tekemättä usein, kun äiti ei ole kuulunut vanhempien juoruryhmiin, missä he ovat poissaolojen läksyt toisilleen kertoneet.

Vierailija
14.05.2019 |

Opettaja pääsee pälkähästä, ei edes ole tarkastanut kirjaa ja läksyjä, ainakaan ilmoittanut kotiin niistä. Kun lapsi on ollut sairaana, hänen tehtävänsä niistä ollut tekemättä, mitä toiset tehneet koulussa ja saaneet sinä päivinä läksyiksi.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsellani on ollut useamman päivän poissaolo, olen laittanut opettajalle teksti- tai Wilma-viestin ja kysynyt, mitä tehtäviä voisi tehdä. 

Vierailija
2/37 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmässä myös sovittu, ettei lapset saa leikkiä lapseni kanssa, koska lapseni kuulemma kiusaa. Olemme nyt syrjäytyneet kumpikin. Emme kuulu porukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitään muuta kanavaa ei ole kysellä läksyjä kuin "äitien juoruryhmät"? Onneksi meillä ei ole ikinä mitään tuollaisia "juoruryhmiä" vanhemmille ollut ja lapsi on saanut kavereiltaan läksyt jos on ollut pois. Tai loppuviimein ne on voinut kysellä opettajalta.

Vierailija
4/37 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tekosyy voittaa typeryydellään jopa vanhan "koira söi läksyt" -selityksen.

Vierailija
5/37 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsellani on ollut useamman päivän poissaolo, olen laittanut opettajalle teksti- tai Wilma-viestin ja kysynyt, mitä tehtäviä voisi tehdä. 

Näin minäkin olen ajatellut, mutta opettaja on käskenyt selvittää itse läksyt.

Vierailija
6/37 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi opettaja ei ekaluokkalaisen vanhemmalle kerro Wilmassa? Mistä noille maksetaan?

Vierailija
7/37 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: