Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuori nainen melkein ajoi minun päälleni jalkakäytävällä, jossa EI saa pyöräillä!

Vierailija
14.05.2019 |

Hän tuli takaapäin enkä kuullut sitä. Astuin siinä vasemmalle väistääkseni roska-astiaa ja nainen pyörällä tönäisi minua ja kaarsi ihan ilman hallintaa ajoradalle, jonne kaatui. Siinä oli kuorma-autokin ihan hänen edessä, hyvä ettei jäänyt alle!

Eikö nuoret naisetkin voisi opetella edes vähän liikennesääntöjä? No tyhmästä päästä kärsii koko Olisin kyllä naurat ääneen, kun tyttö kömpi ylös sieltä asfaltista, ellen olisi ollut niin säikähtänyt.

Onneksi minulle ei käynyt pahemmin. Pyörän vauhti oli erittäin kova. Huusin hänelle että “Opitko olemaan ajamatta jalkakäytävällä!”

Tyttö ei edes pyytänyt anteeksi, lähti vaan taluttamaan vääntynyttä pyöräänsä koppavan näköisenä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ollut monta läheltäpiti-tilannetta. Pahimpia ovat juuri nuoret naiset citypyörillään. Eivät tunne liikennesääntöjä ja usein vielä näpräävät puhelinta pyöräillessään.

Vierailija
2/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä alku aamulle sulla Ap jos tapahtui tänään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörät pitäisi kieltää lailla.

Vierailija
4/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa tätä tapahtuu joka päivä ihan yleisesti. Elleivät sitten aja ajoradan vasenta puolta kiellettyyn ajosuuntaan. Ja täällähän pyöräillään kesät talvet säästä piittaamatta.

Vierailija
5/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavasti moni jalankulkija kävelee pöyräkaistalla tai saattaa hypätä sinne ihan varoittamatta. Maailma on epätäydellinen. Näin ainakin Helsingissä.

Vierailija
6/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi ongelma itsellesi on se jos liikut hasardisti sivulle yhtäkkiä sieltä olisi voinut tulla vaikka auto, tai rullatuoli lenkkeilijä jne, sellainen ei ole turvallista toimintaa. Jos olisi tullut niin kovaa että pyörä olisi vääntyillyt ja olisi osunut sinuun eikä tämä juttu olisi keksitty porovoo niin sinuunkin olisi sattunut vakavasti.