onko miehillänne harrastuksia joiden viehätystä ette voi ymmärtää?
Minun seuraa raveja. Käy monesti paikanpäällä katsomassakin eikä edes pelaa, ihan rakkaudesta lajiin.
Kommentit (89)
Jalkapallo. Ei edes pelaa itse, vaan ainoastaan katsoo.
Kuinkahan monen av-mamman mies pitää siitä, että av-mamma roikkuu palstalla aamusta iltaan, katsoo salkkareita ja temppareita ja muutenkin valkoroskailee?
No ei kyllä.
Mutta joskus minun mielestä menee liian paljon aikaa tämän asian seuraamiseen.
Mutta ei se pahemmin haittaa, parempi se kun tiedän mitä tekee kuin että en tietäisi :D
Konsolipelit tuntuu olevan monelle naiselle paha asia. Ne on jotain mistä riittää valitusta. Toisaalta naisten katsomia hömppiä kuten tempparit ei saisi arvostella. Naisilla on ihan oma syyllistävä tapansa paheksua miesten ajanvietto tapoja ja samalla olla täysin sokea sille miten itse käyttää aikansa.
Siihen on mulla ratkaisuna se etten edes yritä ymmärtää. Pelkästään viihdyttää silloin kun naisella on aikaa viihtyä. Tiedättehän silleen oikeasti viihtyä miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Anukseen panemista harrastaa ja mua ärsyttää se.
Huutista naisille. Miehillä siellä on g-piste, ja muutenkin vain toinen mies osaa tyydyttää miehen täydellisesti.
Ei ole mitään outoja, vaan ihan hyviä harrastuksia miehelläni on, esim. erilaisia urheiluharrastuksia.
Mieheni on hyvin samanlainen kuin itsekin olen. Pidämme samanlaisista asioista ja näemme/ajattelemme eri asioita hyvin samalla tavalla, vaikka emme olisi niistä ikinä jutelleet mitään. En voisi olla ihmisen kanssa, joka olisi hyvin erilainen ajatusmaailmaltaan, kiinnostuksenkohteiltaan ja harrastuksiltaan.
Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta ja näin on ollut ihan alusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konsolipelit tuntuu olevan monelle naiselle paha asia. Ne on jotain mistä riittää valitusta. Toisaalta naisten katsomia hömppiä kuten tempparit ei saisi arvostella. Naisilla on ihan oma syyllistävä tapansa paheksua miesten ajanvietto tapoja ja samalla olla täysin sokea sille miten itse käyttää aikansa.
Siihen on mulla ratkaisuna se etten edes yritä ymmärtää. Pelkästään viihdyttää silloin kun naisella on aikaa viihtyä. Tiedättehän silleen oikeasti viihtyä miehen kanssa.
Tiedätkö miten ratkaisin asian? Ostin tekopillun ja useamman tonnin pelitietokoneen. Ei ole naista eikä tule, koska en halua palloa jalkaan. Haluan olla vapaa ja mun telkkarista ei katsota paskaohjelmia kuten realityä.
Yle, Jim ja national geographic on melkein ainoat kanavat mitkä saa olla mun kämpässä päällä, koska sieltä ei tule realityä. Mun kun tekee mieli naista niin heitän tekopillun kuumaan ämpäriin ja otan kellosta aikaa 5 min. Sitten syöksyn sisään ja nautin. Kohta naiset ei ole enää mielessä.
Ymmärrän helv hyvin tuon reality ohjelmien inhon. Monta kertaa tehnyt mieli ampua telkkari mutten omista asetta. Se miten hoitaa seksinsä on mulle ihan fine kun ei vahingoita muita tai sekaannu eläimiin. Täysin oma asiansa siinä mielessä.
Itse hakkaan kuvainnollisesti päätä seinään. En voi sille mitään että tykkään naisista. Mikään itsetyydytys muoto ei anna mulle sitä samaa kuin naisen kanssa. Tarkennan vielä että halukkaan naisen kanssa. Oraalia annan mieluiten itse ensin että tajuaa mitä tarkoitan hyvällä.
Sitä en tajua miksi melkein kaikki naiset koittaa saada johonkin muottiin? En minäkään koita niitä muuttaa mieleni mukaan että ole noin tai näin. Varmaan suurin "vaatimus" naisille on ollut kokeillaan eri asentoa.
Yks mies keräili ja maalaili jotain pieniä sotaukkoja, joilla sitten pelaili kavereiden kanssa. Oli vähän liian outoa mun makuun ja suhde loppuikin aika nopeaan :D
On.
Purjehdus. En ymmärrä, miksi istua yleensä hitaasti matelevassa, ahtaassa
, keikkuvassa veneessä, kun perille voisi hurauttaa moottorilla tai jopa maanteitse.
En tiedä pitkästyttävämpää touhua! Siksi varmaan kaikki purjehtijat ryyppäävät, kun eivät kestä sitä pitkästymistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen joskus ajatellut, että noita pelejä vihaavia ihmisiä (niin miehiä, kuin naisia), taitaa pohjimmiltaan tympiä se tosiasia, että pelaaminen ja esim. lukeminen on aktiivista tekemistä tosin kuin tosi-tv:n tuijottaminen tai somezombeilu, joita nämä vihaajat itse tykkäävät tehdä. Eivät vaan kehtaa hyökätä lukemisen kimppuun yhtä hanakasti, koska tietävät, että silloin naurettaisiin pihalle.
Ei :) pelaan koneella ja konsolilla mieheni kanssa
Vierailija kirjoitti:
On.
Purjehdus. En ymmärrä, miksi istua yleensä hitaasti matelevassa, ahtaassa
, keikkuvassa veneessä, kun perille voisi hurauttaa moottorilla tai jopa maanteitse.
En tiedä pitkästyttävämpää touhua! Siksi varmaan kaikki purjehtijat ryyppäävät, kun eivät kestä sitä pitkästymistä.
Hommaa katamaraanipurjehtijamies. Menee parhaimmillaan plaanaavan moottoriveneen ohi.
On. Ja toisinpäin niin on minullakin. Jokainen harrastakoon, mistä onnen saa. On pikkumaista estää ja rajoittaa toista ihmistä. Se on ilkeää vallankäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen joskus ajatellut, että noita pelejä vihaavia ihmisiä (niin miehiä, kuin naisia), taitaa pohjimmiltaan tympiä se tosiasia, että pelaaminen ja esim. lukeminen on aktiivista tekemistä tosin kuin tosi-tv:n tuijottaminen tai somezombeilu, joita nämä vihaajat itse tykkäävät tehdä. Eivät vaan kehtaa hyökätä lukemisen kimppuun yhtä hanakasti, koska tietävät, että silloin naurettaisiin pihalle.
Taidan tietää mitä tarkoitat kun tykkään myös lukemisesta. Sananvalmiina miehenä olen kuullut mitä saa kun arvostelee naisten pyhiä ohjelmia. Ketä voi kiinostaa toisten panemiset? En millään pysty ymmärtämään. Kuinka feikkaan luksus elämää? Anteeksi miksi sun pitää feikata on mun kysymys.
Jos nyt jotain niin elämäni on todellista ja fiktion osaan nauttia niin kirjoista, elokuvista kuin peleistäkin. Elokuvista tulee kyllä aika usein sanottua ettei yltänyt läheskään kirjan tasolle. Mutta eipä yllä elämänikään mihinkään leijumisen kehuttavaksi.
On. Juopottelu ryyppyporukassa. Ei tee sitä edes jatkuvasti mutta noin kaksi pidennettyä viikonloppua kuussa. En vaan ymmärrä tätä. Mies sanoo ettei tarvitse ymmärtääkään, kun se on hänen eikä minun harrastus.
Ei, pelaa konsolilla mutta melko vähän ja ymmärrän kyllä sen viehätyksen. Saattaisin itsekin kokeilla jos olisi aikaa ja joku minua kiinnostava peli.
On meillä yhteisiäkin harrastuksia :)
Joopajoo. Miehillä saattaa olla erikoisia harrastuksia, mutta yleensä miehet pystyvät erottamaan harrastuksen ja todellisen elämän. Eilen taas lueskelin tällä palstalla eri ketjuista, kuinka naisilla on kaikenlaisia unelmia liittyen lähinnä miehiin. Näitä unelmiaan ja ajatuksiaan toteuttaessaan nämä naiset saattavat sotkea oman elämänsä lisäksi myös monen muun ihmisen elämän.
Tuskin teidänkään miehenne ymmärtävät, miksi teidän harrastuksiinne kuuluu heistä valittaminen netin keskustelupalstoilla. Annetaan ihmisten käyttää vapaa-aikansa ja rahansa niin kuin he itse haluavat, tietysti siten, että perhe ja työ ovat etusijalla ja niin, ettei mennä liiallisuuksiin.
Yllä mainittu ryyppääminen on sitten vähän eri asia. Kaksi pitkää viikonloppua kuukaudessa on aika paljon, ja alkoholi ei ole mikään harrastus.
Ei ole.