Aika monet ihmiset ostelevat itselleen kaikenlaisia kuntoiluvälineitä ja -varusteita, salikortteja jne. mutta eivät saa aikaiseksi käyttää niitä
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Itsellä on lyhyt vihreä jumppakuminauha. En tiedä mitä sillä edes pitäisi tehdä. Tylsä. Ja mitäs jos se napsahtaa poikki yhtäkkiä?
No googleta vaikka '(vastus)kuminauhatreeni' tai 'resistance band workout' niin saat ohjeita harjoitteluun. Jos katkeaa niin heität roskiin ja halutessasi ostat uuden.
Ainahan ne voi myydä eteenpäin, jos ei nappaa. Tosin naapuri tykkää kerätä koko parvekkeen täyteen kaiken maailman kuntoiluvälineitä joita ei edes käytä. Itse on tämän meinaa myöntänyt :D
Olen itse ihmetellyt samaa. Ja ensin ostetaan kalliilla lisäravinteet ja rasvanpolttajat sekä viimeisimmän muodin mukaiset urheiluvaatteet ja ihmetellään kun läski ei lähdekään pelkästään niillä.
Kaveri palkkasi PTn ja osti salijäsenyyden. Siinä palaa nyt 250e, vaikka kumpaakaan ei jaksa käyttää.
En tiedä.
Itsellä on lyhyt vihreä jumppakuminauha. En tiedä mitä sillä edes pitäisi tehdä. Tylsä. Ja mitäs jos se napsahtaa poikki yhtäkkiä?