Miksi et käy ulkomailla?
Kommentit (28)
Vähemmän on tullut matkailtua viime vuosina. Olen aikaisemmin käynyt jo niin monessa paikassa, että suurin into laantunut. Nyt olen keskittynyt elämässä ihan muihin projekteihin.
Ajattelin pitää pidemmän tauon reissaamisesta.
Jo viikon reissu Euroopassa vie sen verran paljon rahaa.Olen matkustanut aika paljon aikaisemmin ja on alkanut tuntua,että ei se ole sen arvoista.
Olen suht pienituloinen asuntolainan maksaja.Reissuihin kuluneilla rahoilla voi tehdä muuta.
Asun Helsingissä,jossa voi viettää mukavaa aikaa myös lomalla.On ranta,konsertteja,terasseja,museoita,Suomenlinna ym.
Matkailkaa mielummin kotimaassa. Meillä on todella häikäiseviä paikkoja ympäri maata.
Ulkomaille matkustaminen junalla tai laivalla on työlästä ja aikaaviepää - lentäminen taas tuhoaa maapallon; siksipä pysyn kotona.
Matkailen mieluummin Suomessa. Nyt suunnittelen kesälomaa Pohjois-Karjalassa ja olen siitä todella innoissani.
Koska lomalla haluan rentoutua. Ulkomaan lomailu on työlästä ja stressaavaa. Mieluummin vaellan ja nollaan ajatuksia kotimaankohteissa.
Olen laiska, enkä halua venailla lentokentillä tunteja. Olen myöskin kärsimätön.
Koska olen nykyään työtön. Ennen matkustin paljon, mutta ei tosiaan ole nyt varaa. Se harmittaa kyllä tosi paljon.
Minulla on todella kiva kesäpaikka, vanha maalaistalo järven rannalla, ja en osaisi kuvitella itseäni mihinkään muualle kesäkaudella. Nytkin reilu viikko takana ja aika hurahtanut liian nopeasti. Tykkään touhuta ja olla oloissani.
Tykkään olla omalla mökillä. Rauhallista ja mukavaa, hienoa luontoa ympärillä. Järvi, grillailu, puusauna, kasvimaan antimet, mato-onginta... riittää ihan mainiosti. :)
Ei ole rahaa