Laihdutin, mutta mies ei kommentoi ulkonäköäni?
Olen 25-vuotias nainen ja olen nyt puolessa vuodessa laihduttanut 20 kiloa. Paino nyt 74 kg ja pituutta löytyy 177 cm. Mies ei kuitenkaan juuri kehu ulkonäköäni. Tavattiin netissä, jossa minulla oli vain kasvokuvia kun olin vielä lihava ja puhuttiin kauan ennenkuin tavattiin livenä joten ei ole kyse siitä että mies pitäisi painavemmista naisista. Tiedän sen myös siitä että mies kovasti aina tuki laihduttamistani ja siihen kannusti. Nyt kuitenkin kun olen laihtunut ja laittaudun oikein huolella esim. treffi-iltaa varten (uudet vaattet, meikki yms.) ei oikeastaan koskaan kehu kauniiksi tai vaikuta sen innostuneemmalta kuin ennenkään. 4 vuotta ollaan oltu yhdessä. Mistäköhän voisi johtua? Pitääkö minua edelleenkin turhan pyöreänä vai eikö vain halua keskittyä ulkonäköön?
Kommentit (16)
Aika ikävää mieheltäsi. Ehkä hän on vain varovainen koska monille naisille paino on arka paikka.
Onko hänellä ylipäätään ollut tapana kehua ulkonäköäsi? Onko hän itse tukeva?
Veikkaan, ettei viitsi kehua, ennen kuin olet hyvän painoinen. Onhan tuossa vielä matkaa ihanteeseen.
Pelkää, että löydät paremman, kun laihdut.
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä ylipäätään ollut tapana kehua ulkonäköäsi? Onko hän itse tukeva?
Jonkin verran on kehunut ennen tosin kai sekin on vähän hiipunut pitkän suhteen aikana, mutta jotenkin ajattelin että tavallaan innostuisi siitä että näytän paremmalta tai jotain. Ehkä pinnallista minulta... ei ole tukeva vaan todella sporttinen ja hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Aika ikävää mieheltäsi. Ehkä hän on vain varovainen koska monille naisille paino on arka paikka.
""koska monille naisille paino on arka paikka"" joopa joo, niin arka paikka on että vaimo katsoi asiakseen laukaista sukulaisten kuullen että "miehelläkin (eli siis minulla) voisi olla äitienpäivä sillä on noin paksu pötsi"". No en ole ihan hoikimmasta päästä mutta mikähän itkuparku syntyisi jos minä sanoisin vaimoni jostakin piirteestä noin.
Miksi ulkonäköäsi pitäisi kehua? Ketä varten oikein laihdutat, eli mikä on motivaatiosi laihduttamiseen? Jos se on miehen kehuminen, niin olet kyllä aika tahvo tyyppi, jota en kauan katselisi ja kuuntelisi miehenä tai edes ystävänä.
Yritäpä nyt keskittää ajatuksesi siitä oman ulkonäkösi vatvomisesta johonkin vähän viisaampaa ja laihduta siinä ohessa järkevästi. Kukaan ei jaksa kuunnella päivät pääksytysten laihdutushöpinää. Mies on siis kohta entinen mies sinun kannaltasi.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, ettei viitsi kehua, ennen kuin olet hyvän painoinen. Onhan tuossa vielä matkaa ihanteeseen.
On matkaa toki, mutta kyllähän ero nyt jo on melko huomattava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
""koska monille naisille paino on arka paikka"" joopa joo, niin arka paikka on että vaimo katsoi asiakseen laukaista sukulaisten kuullen että "miehelläkin (eli siis minulla) voisi olla äitienpäivä sillä on noin paksu pötsi"". No en ole ihan hoikimmasta päästä mutta mikähän itkuparku syntyisi jos minä sanoisin vaimoni jostakin piirteestä noin.
Sinuna sanoisin. Enkä anteeksi pyytelisi. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus... Tuota laihduttamistako yhteinen elämänne on vain ollut? Sitä, että laihdutat ja ihailet itseäsi peilistä? Kop kop! Onko ketään kotona?
Ehkä hän ajattelee, että lihot kuitenkin takaisin samoihin mittoihin, niin ei kannata kehua nyt. Kun et sitten kuitenkaan kestäisi, jos hän sanoisi että olet taas lihonut.
No se kehui sua alkuvaiheessa eikä tilanne ole muuttunut miksikään, joten turha toistaa
Mun mies ei oo edes huomannut että olen laihtunut! 20 kiloa yhteensä joista 12 lähtenyt muutamassa kuukaudessa.
Eipä tosin huomannut lihomistakaan 😅
Hän kyllä kehuu jos olen laittautunut. Tai tarkemmin kysyy minulta että oonko nyt hyvännäköinen ja siihen vastaan aina että joo 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus... Tuota laihduttamistako yhteinen elämänne on vain ollut? Sitä, että laihdutat ja ihailet itseäsi peilistä? Kop kop! Onko ketään kotona?
Ei todellakaan ole. Mies tietää että laihdutan ja treenaa kanssani (hyvä yhteinen harrastus), mutta en todellakaan jauha kiloistani jatkuvasti. Mutta kyllä minusta olisi silti kiva kuulla, että näytän hänestä hyvältä. Ei, se ei ole elämän tärkein asia, mutta silti.
Miten laihdutit? Itse olen saanut vasta kympin pois painosta 5kk aikana.
Ei ole ulkonäkökeskeinen. Olisit onnellinen.