Miksi Erika Vikman pukeutuu niin seksikkäästi?
Ylhäältä avaraa, alhaalta lyhyttä, kauttaaltaa kinteää. Ylikompensoiko hän jotakin? Oma sukupuolielämänsä ei ilmeisesti ole lainkaan niin kiihkeää kuin tyylistään voisi kuvitella.
Kommentit (161)
Olenko mä ainoa joka ei näe k.o. henkilön pukeutumisessa mitään seksikästä? Näyttää lähinnä... noh, halvalta.
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä ainoa joka ei näe k.o. henkilön pukeutumisessa mitään seksikästä? Näyttää lähinnä... noh, halvalta.
Halvat naiset ovat kiihottavia ja säästäväisyys seksikästä
Vierailija kirjoitti:
kai se on hänen tapansa nauttia nuoruudestaan ja naiseudestaan
tämä voi tosiaan olla kun moni muu riemu jää kokematta
Nyt Erika selittelee tätä postausta Instassa. Te mammat olette kateellisia stalkkereita! Käskikö Danny lukea vauva.fi?
Vierailija kirjoitti:
Nyt Erika selittelee tätä postausta Instassa. Te mammat olette kateellisia stalkkereita! Käskikö Danny lukea vauva.fi?
Oikeesti? :D Sano sille että lainaa Dannylta rahaa tyylitajun ostoon.
Vierailija kirjoitti:
linkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä stalkkaa ja ketä?
Toisekseen, linkkiä heti niin saa ap-mammakin vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Danny pukee ja stailaa Erikan Armiksi.
Ei Armi pukeutunut ja poseerannut kuin p.ornotähti.
Vierailija kirjoitti:
Sitä varmaan useimmat muutkin tässä ketjussa "seksikkyydellä" tarkoittivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että Danny pysyisi hereillä
Tuskin tekee enää kummoistakaan vaikutusta, vaikka kuinka keikistelisi.
No, mitä?! Luuletteko, että kahdeksankymppisellä ukolla hormonit paljon hyrrää ja viisari värähtää.
No mitä nyt taas? Suurempi synti olisi peitelllä sulojaan jollain kaavuilla, hänellä sentään on jotain mitä esitellä ja korostaa
Miksi sulle on ongelma jos joku pukeutuu seksikkäästi että sun täytyy pällistellä ja ihmetellä sitä? jokaisella on oma tyylinsä ja ehkä hän nauttii seksikkäästä tyylistä. Pukeudu sinä naisena jatkossakin siihen jätesäkkiin ja peitä kaikki muotos ja ole niin siveää! :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiehtovaa. Eikö hän jossain haastattelussa joskus maininnut ettei lue nettikeskusteluja kun niistä tulee vain paha mieli?
Selasin henkilön Instagramin ja Googlen kuvahaun enkä nähnyt mitään överiseksikästä tai liian paljastavaa. Toisaalta, olen luultavasti nuorempi kuin suurin osa vauvapalstalaisista joten katson asiaa eri vinkkelistä.
On naisia, jotka nyt vaan tykkää pukeutua liian pieniin vaatteisiin. Syytä en tiedä, enkä lähde edes arvailemaan.
Mä en saa luettua kun en ole itse Instagramissa. Oh well, ehkä selviän tästä 😄
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa luettua kun en ole itse Instagramissa. Oh well, ehkä selviän tästä 😄
Ilmoitti että pukeutuu juuri niinkuin itse haluaa koska se on voimaannuttavaa eikä ole kenenkään barbi. Sitten listasi idoleitaan, ketähän siellä oli... Cher, Kikka, Eini ja Madonna ainakin.
Lisähuomio: hän siis palstailee, nytpä tiedetään kuka niihin ikäeroketjuihin tulee aina riitelemään.
Miten hänen sitten pitäisi pukeutua? Verkkareihin?
Niin, mieluummin näkisin alasti.