Nainen, kumpi parempi: mies kestää 3 minuuttia vai 60 minuuttia?
Mies haluaa sitä seksiä kuitenkin sen seitsemän kertaa per viikko.
Kommentit (24)
3 min patempi, 60 min RIP limakalvot...
En huolisi kumpaakaan. Yli 5 minuuttia pitää kestää ja vartin, jotta minäkin ehdin saada orgasmin . Välkeen menee jo jyystämiseksi., sitä ei paikat kestä.
60min. :)
Tarvisiko edes perustella.
Molemmista kokemusta. Pahempi on pitkäkestoinen. Mulla oli joskus tapailusuhteessa mies, joka kesti cd-levyn pituuden verran. Soitin usein rakastellessamme samaa levyä. Vähän tiesi siitä, paljonko jatketaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
En huolisi kumpaakaan. Yli 5 minuuttia pitää kestää ja vartin, jotta minäkin ehdin saada orgasmin . Välkeen menee jo jyystämiseksi., sitä ei paikat kestä.
Korjaus: Yli 5 minuttia pitää kestää, jotta minäkin ehdin saada orgasmin. Vartin jälkeen menee jo jyystämiseksi, sitä ei paikat kestä. t. sama
Onks sul ap siis kaks vaihtoehtoa eli luonnollisena liian nopea ja päihteissä sitten menee liian pitkään? Kokeile ensi kerralla vaikka kahta kierrost, niin tokalla kerralla kestää vähän pidempään kuin pari minuuttia.
3 min ehdottomasti! 60 min seksillä mulla ois paikat ihan rikki liukkarista huolimatta. Ja kerkee siinä tylsistymäänkin... Mieluiten toki jotain tältä väliltä, 5–10 min on hyvä :) En saa orgasmia yhdynnässä, joten se hoidetaan joko ennen tai jälkeen yhdynnän.
Molemmat hyviä, vaihdellen. Miksi pitäisi valita vain yksi tietty, sama, kaavamainen tapa? Tosin ei se 3min ole koskaan, vähintään 10min.
Minun miehelle riittää kerta viikkoon, samoin minulle, mut ollaankin jo kohta 50v =)
Ei se määrä vaan laatu.
Vierailija kirjoitti:
Molemmista kokemusta. Pahempi on pitkäkestoinen. Mulla oli joskus tapailusuhteessa mies, joka kesti cd-levyn pituuden verran. Soitin usein rakastellessamme samaa levyä. Vähän tiesi siitä, paljonko jatketaan vielä.
Kolmen kerran jälkeen mies kysyi, että miksi laitan soimaan sen saman levyn joka kerta, kun rakastelemme. Minun mielestä se oli juuri hyvä, kun tiesi, että ollaanko keskellä vai lähellä loppua.
3min puhdasta jyystöä. Sitä ennen tietysti esileikkiä lämmittämään paikkoja, mutta ei sekään kovin kauan kestä.
Mielummin 60 min. 3 min tarkoittaisi, että mä en saa ikinä milloinkaan, kun taas 60 min tarkoittaisi, että ehdin saada joka kerta. Jos oman orgasmin jälkeen alkaa homma ärsyttämään, niin voin tehdä samoin kuin niin monet miehet minulle: lähden suihkuun ja jätän miehen hoitamaan itensä loppuun.
Jos on hyvää, niin enempi parempi, huonoa en ottaisi ollenkaan. Paikat kestää 60 min ja on kiva tuntea saaneensa kunnolla.
Entäs mies joka ei laukea välttämättä ollenkaan vai max 1 minuutin kestävä?
Kysyn tosissani koska kokemusta molemmista.
Kolmessa minuutissa en ehdi itse tulemaan. Jos mies huolehtii minunkin tarpeistani, niin ei haittaa huonompikaan stamina. 60 minuuttia kestävällä taas mielestäni tarpeettoman hyvä stamina..