Joku nuori isä osti poikansa kanssa lahjan äidille klo. 17.00.
Myös kukkia ostivat. Aalto maljakko ja yhteishinta yli 100e.
Ihan turhaa rojua:(
Sääliksi käy äitiä.
Kommentit (36)
Eihän teillä ole mitään osaamista leimata toisten verkkokauppaostoksia turhiksi, kun ette osaa edes arvioda jonkun vaasin hyödyllisyyttä?
Yli 200 ihmistä haluaa Aalto-maljakosta eroon. Ostakaa heiltä.
Niinpä.
Parempi lahja sekin kui tippuri tuliaiseksi. Sen olen miehen komenusreissulta kerran äitienpäivänä saanut.
Taisivat ostaa mummille. Ei nuoret halua mitään aalto maljakkoja.
Entäpä jos se äiti on nimenomaan toivonut Aalto-maljakkoa?
Vierailija kirjoitti:
Parempi lahja sekin kui tippuri tuliaiseksi. Sen olen miehen komenusreissulta kerran äitienpäivänä saanut.
Anteeksi, ei saisi nauraa tällaiselle, mutta repesin totaalisesti tämän kohdalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tiedä oliko lahja vaimolle vai omalle äidille?
Veikkaan omaa äitiä. Aalto-maljakot ei oikein sovi Ikea-sisustukseen.
Hehheh, meidän nuori toivoi kummitädiltään juuri Aalto maljakkoa ylioppilaslahjaksi ja on 19v.
Ja toinen nuori oli toivonut rippilahjaksi Aalto sarjaa.
Teidän nuorilla onkin tyylitajua.
Vierailija kirjoitti:
Häh häh häh.
Olin oikeassa ja te alapeukuttajat väärässä.
Tori.fi
233 aalto-maljakkoa myynnissä. Kovasti siitä teidän suosikkivaasista näköjään halutaan eroon:)
ap.
Koska siitä saa edelleen hyvät rahat
Ihanko sekuntikellolla otit aikaa, että tapahtui juuri 17.00?
Mitä tuossa oli väärää, klo.17 vai se maljakko?
Mä olisin tykännyt, en omista yhtään, mutta haluaisin. Ja mitä tuohon kellon aikaan tulee niin tosiaan voi olla, että isä on palauttamassa lasta äidilleen ja samalla reissulla kävivät kaupassa. Tosi arvokas lahja kyllä jos noin on... Ei kaikki lapset ole äitiensä luona aamulla. Itsellänikin on ollut tuo tilanne jos olen ollut aamun töissä.
Veikkaan, että olivat juhlineet äitienpäivää jo kotona ja olivat nyt menossa mummolaan isänäitiä tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei tainnut saada itse mitään.
Ei edes lapsia. Tai miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kirjoittelisi ennen av-palstalla kuinka on osannut elää oikein
Aalto-maljakko on yksi turhimmista asioista mitä voi ostaa. Mihin sitä edes voi käyttää? Jos siihen laittaa kukkia niin melkoinen puska pitää olla, muuten on ihan tyhmän näköistä.
Meillä on aaltomaljakko olkkarin ikkunan alla olevan lipaston päällä. Siinä on koristekiviä ja vettä. Kissat käyvät mielellään juomassa siitä ja katselevat samalla ikkunasta ulos ja mäkättävät linnuille ja oraville.
Minusta se on kaunis koristeena ja lätäkön muotoisena kiva kissojen juoma-maljakkona. Otan sen käyttöön kukkamaljakoksi myös aina silloin tällöin kun sattuu olemaan paljon leikkokukkia.
Tämä menee samaan sarjaan kuin "mitä näin Prisman ostoshihnalla tänään - nuori nainen osti kurkun, hihi".
Vierailija kirjoitti:
Häh häh häh.
Olin oikeassa ja te alapeukuttajat väärässä.
Tori.fi
233 aalto-maljakkoa myynnissä. Kovasti siitä teidän suosikkivaasista näköjään halutaan eroon:)
ap.
Rahapula.
Hehheh, meidän nuori toivoi kummitädiltään juuri Aalto maljakkoa ylioppilaslahjaksi ja on 19v.
Ja toinen nuori oli toivonut rippilahjaksi Aalto sarjaa.