Sinä, joka et ottanut yhteyttä äitiisi tänään, mikset ottanut?
Omalla kohdalla ei vain tuntunut siltä. Äitienpäivä on minusta väkinäinen juhlapäivä, jota en koskaan lapsena oppinut viettämään.
Kommentit (30)
Hän on yhteydessä kaikkiin sisaruksiini mutta ei minuun - mitäpä hän minulta haluaisikaan tänään sen enempää kuin muutenkaan
Äiti on ollut kuolleena kohta 3vuotta. Haudalla kävin.
Koska se noita koitti lavastaa kuolemani lapsena että saisi isäni perinnön itselleen.
Äiti kuollut 17 vuotta sitten. Meiltä haudalle on matkaa 200km suuntaansa, joten eipä tullut ees haudalla käytyä.
En omista ouija lautaa, enkä oikein edes usko siihen.
Koska emme tule toimeen ja hän ei pidä minua minään. En jaksa väkisin yrittää esittää puhelimessa. Kortin laitoin.
Raamatussa kielletään ottamasta yhteyttä vainajahenkiin.
Tämä on toinen äitienpäivä ilman äitiä. Kuoli helmikuussa 2018.
Haudallekin on liian pitkä matka. Junamatka 14 h suuntaansa.
Hän on kuollut ja haudattu entiselle kotipaikkakunnalleen. Itse asun 400 km päässä sieltä.
Koska pistin välit poikki siihen narsistiin jo parikymmentä vuotta sitten.
Eipä hän ole itsekään enää puoleen vuoteen ottanut yhteyttä tai osoittanut millään tavalla kiinnostusta.
Ajattelin soittaa, mutta mietittyani hetken, huomasin ettei ole soittabut mulle 5 vuoteen. Sisko ei ole soittanut koskaan , Isa joskus. Omat lapset kerran kuukaudessa tai harvemmin.
Taidan menna kiikkuun.
Ei kiinnostanut, vaikka välitän äidistäni. Olisin toivonut äidiltäni samaa kohtelua.
Jos kerta äitiäni kiinnostaa mun asiat, niin miksi ei oo näyttänyt sitä? Sitä saa mitä tilaa.
En ole oikein edes muistanut koko äitienpäivää. Väsyttää, masentaa, ahdistaa, tuntuu vaikealta selvitä arjesta. Apu voisi kelvata, mutta vanhempieni tuki ja empatit on aina menneet sisarelleni. Hän on varmaan muistanut äitiä.
En onnitellut. Äiti ottanut ulkomaalaisen miehen enkä hyväksy mahanmuutoa, koska isämmaa ei kestä tätä nykyistä tulvaa lähidästä.
Äiti viestitti minulle.
Hän asuu nykyään kauempana, mutta tulossa on juhlia joissa näen häntä tavallista enemmän. En jaksa juuri tämän päivän takia lähetellä kortteja tms, se on enemmän hänen tapaistaan.
Lastenlapsiensa pieninä ollessa jaksettiin juhlia tämäntapaisia juhlia.
Vierailija kirjoitti:
En onnitellut. Äiti ottanut ulkomaalaisen miehen enkä hyväksy mahanmuutoa, koska isämmaa ei kestä tätä nykyistä tulvaa lähidästä.
Ja pyh. Häivy, trolli.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuollu.
Mulla sama
Se on kuollu.