Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-miehen kommentti kuvastani "Miks sä virnistät tolleen etkä ole silleen kun naiset kuvissa yleensä"

Vierailija
12.05.2019 |

Kuva oli otettu mökiltä, jossa näkyy lähinnä kasvoni ja vähän olkapäitä (löysä t-paita päällä)
Kuvassa hymyilen normaalisti, sillä tavalla kun hymyilen nähdessäni/kuullessani jotain hauskaa tai kivan jutun. Hampaat eivät edes näy siinä.

Vastasin miehelle, että ks. kuva oli ihan tilannekuva ja sattui olemaan mielestäni onnistunut.

Mies vastasi - yleensä naiset edes yrittää olla kuvissa seksikkäitä -

Olen kai sokea tai jotain mutta mielestäni kuva on hyvä ja luonnollinen hymy. Pitääkö nykyään olla se huuli töröllä - irvistys?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai vastasit sille että miehet myös yleensä yrittävät olla kuvissa miehekkäitä, komeita ja seksikkäitä, miksi sinä et...?

Vierailija
22/35 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yleensä naiset edes yrittää olla kuvissa seksikkäitä."

Minä vastaisin: Yleensä miehet edes yrittää olla kohteliaita.

Sen jälkeen poisto/esto tai mitä tapoja Tinderissä nyt on hankkiutua eroon idiooteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
24/35 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa outo mies. Jos kerran on viesteilyasteelle sinun kanssasi Tinderissä päässyt, niin senhän on ollut pakko kuitenkin painaa sydäntä että pääsee matchiksi. Miksi edes matchata jonkun kanssa jonka ulkonäkö ei viehätä ja sitten hyökätä arvostelemaan?

Minulle alkoi tindermies aukomaan luonteestani. Kuulemma kuvat antoi ymmärtää että olen jotain muuta. Tiedä sitten mitä minun olisi pitänyt olla kuvien perusteella. Tämä tuli jonkun vitsin jälkeen mitä heitin eli ilmeisesti oli kuvien peruteella, ilman keskutelua päättänyt millainen huumorintaju minulla kuuluu olla.

Tämä ketju on todella silmiä avaava ja ajatuksia herättävä. Itselläni on paljonkin kokemusta tuosta, että miehet ovat jotenkin pettyneet minuun (ulkonäköön, luonteeseen) ja ovat sitten alkaneet heitellä outoja kommentteja. Osa kommenteista oli jopa sellaisia, että ne ovat menneet henkisen väkivallan puolelle. Puhun nyt reaalielämän parisuhteista, en nettideittailusta. 

Kyse on kai pohjimmiltaan siitä, että mielessä on jonkinlainen kuva ihannekumppanista ja sitten petytään, kun deitti- tai seurustelukumppani ei vastaakaan sitä. Jotain henkistä kypsymättömyyttä siis. 

Vierailija
25/35 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen se ketju, jossa Tinder-mies sanoi naiselle: "En tykkää noin meikatuista naisista." Kun nainen tiedusteli, millainen lookki on miehen mieleen, mies linkkasi kuvan jostain nude-meikatusta mallista. 

Paitsi että miehellä oli todella harhainen kuva meikistä/meikkaamattomuudesta, hän oli sivistymätön ja käytöstavaton juntti. Samanlainen juntti on myös ap:n kohtaama mies. 

Vierailija
26/35 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menepä sitten keskustelemaan niiden yleensä naisien kanssa ja jätä muut rauhaat.

Noin mä vastaisin.

Vierailija
27/35 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeesti kannata olla tinderissä kun suurin osa tyypeistä on tollasia. Kannattaa rohkeasti tavata miehiä tuolla ulkona. Olisi mullekkin monesti jotkut miehet tulleet juttelee mutta olen ollut niin ujo ja pötkinyt pakoon. Rohkaistuin sitten lopulta juttelemaan erään hippi miehen kanssa kirjastossa ja oli kyllä kiva tyyppi! Nykyään tosi hyvä kaverini ja olen tällä hetkellä parisuhteessa eri miehen kanssa, johon tutustuin hänen kautta.

Vierailija
28/35 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luulee saavansa piparia polkemalla naisen itsetuntoa pohjaan. Osa väittää toimivan. En kyllä ymmärrä naisia jotka viitsii kuunnella sellaista p*skaa ja vielä vastailee näille urpoille. Itse laittaisin heti estoon moiset urpoilijat.

Vierailija
29/35 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoimatta kuvaasi sen tarkemmin, niin minullekin on tullut vastaan miehiä, jotka tinderkeskusteluissa ns. haukkuvat omat kuvani tai muuten arvostelevat ulkonäköä. Herää vain kysymys, miksi kyseiset miehet ovat ylipäänsä tykänneet profiilista, jos olen niin kauhea tai kuvani outoja. :D

Ne ovat lukeneet niitä iskemisoppaita. Nythän ap analysoi juuri tätä urpoa. Jos ei saa piparia niin ainakin huomiota. Unohda.

Joojoo, av palstan vakitrolli on vaan lukenut iskemisoppaita siitä miten miesten kannatta sikailla.

Moderaattori on kertonut mulle että 90% uusista ketjuista tulee niistä samoista muutamista ip osoitteesta. Ja tää tarina on tosi.

Vierailija
30/35 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies luulee saavansa piparia polkemalla naisen itsetuntoa pohjaan. Osa väittää toimivan. En kyllä ymmärrä naisia jotka viitsii kuunnella sellaista p*skaa ja vielä vastailee näille urpoille. Itse laittaisin heti estoon moiset urpoilijat.

Ihan hyvin toimii. Koska ennen vain komeat miehet uskalsivat sikailla. Sen takia naiset pavlovin koirien tavoin alkoivat assosioida kusipäisyyden komeuden kanssa. Nyt se menee naisen aivoissa niin että oho, toi on varmaan tosi haluttu kun se ei pelkää että mä häviin jonnekin sen sikailujensa takii. Sitten taas jos käyttäytyy hyvin niin nainen ajattelee toi on noita kilttimiehiä joita kukaan ei haluu.

Vierailija
31/35 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän sanonut naista rumaksi, ihmetteli vaan, että miten kuva on niin eri tyylinen kuin muilla.

Vierailija
32/35 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hhahahahahahaaa vttu mikä idioottti toi ap hahhaahhahhahha 

Vierailija
33/35 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin toimii. Koska ennen vain komeat miehet uskalsivat sikailla. Sen takia naiset pavlovin koirien tavoin alkoivat assosioida kusipäisyyden komeuden kanssa. Nyt se menee naisen aivoissa niin että oho, toi on varmaan tosi haluttu kun se ei pelkää että mä häviin jonnekin sen sikailujensa takii. Sitten taas jos käyttäytyy hyvin niin nainen ajattelee toi on noita kilttimiehiä joita kukaan ei haluu.

Ja kuinkas ollakkaan niin mies itkee kun ei tasoiseeni naiseen ole mahiksia vaikka kuinka sikailisi. Mun puolesta saat elää harhoissasi.

Vierailija
34/35 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinkas ollakkaan niin mies itkee kun ei tasoiseeni naiseen ole mahiksia vaikka kuinka sikailisi. Mun puolesta saat elää harhoissasi.

Ei vaan ollut tarpeeksi komea. Muutenhan hihittelisit vaan että onpas se huumorimiehiä.

Vierailija
35/35 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ollut tarpeeksi komea. Muutenhan hihittelisit vaan että onpas se huumorimiehiä.

Hyvin mahdollista, mutta sitä emme koskaan saa tietää. 😂