Tekeekö kaljulla miehellä mitään?
Kommentit (33)
Et löydä. Tämä on fakta. Miksi muuten jatkuvasti pyörisi kaljuudenestoauneiden mainoksia. Vain tuuheatukkaiset kelpaa.
No miten on flaksi tähän mennessä käynyt? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Et löydä. Tämä on fakta. Miksi muuten jatkuvasti pyörisi kaljuudenestoauneiden mainoksia. Vain tuuheatukkaiset kelpaa.
Niin kukaan kalju tai lihava ei ole naimisissa
Se on aika paljon tärkeämpää, mitä sen kaljun alta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne on tapahtuneet ennen deittiappsejä.
Olen ollut kalju jo 20 vuotta ja saanut reilusti yli 40 naiselta elämäni aikana. Ja kaikki nauttivat. Kaljuus on asenne ja elämäntyyli. Miksi sitä pitäisi mitenkään hävetä. Jos ei tykkää niin painukoot kristuksen vi ttuun.
M44
Kalju voi olla myös seksikäs. Paitsi jos on sellainen kranssi, se pois heti jos päälaella ei enää tukka kasva.
Kaljuus kertoo korkeasta testosteronipitoisuudesta. Ja se puolestaan liittyy todella tärkeään juttuun, joka tapahtuu vartalon alaosassa, ja jota halukkaat naiset arvostavat suuresti.
Provot senkun jatkuu. Mistä tuo miesvihasi kumpuaa?
No jos teet tällasella kaljulla naisella jotain niin..
Vierailija kirjoitti:
Provot senkun jatkuu. Mistä tuo miesvihasi kumpuaa?
Sinusta
Jos oikein kiiltävä kalju niin nainen voi peilailla siitä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne on tapahtuneet ennen deittiappsejä.
No ei ainakaan minulle kun uuden löysin heti eron jälkeen.Valittavissa oli vieläpä monta. Olen kyllä lihaksikas, joten oliko tuolla sitten vaikutusta.
Kalju mies on kuin ruskeapersereikä, yhtä haluttava.
Toki tekee, kaljuthan on himoköyrijöitä ja tatskattuja mestarijörnijöitä. Kaljulle kun piirtää kajaalikynällä viivan päälakeen ja varjostuksia sivuille, se menee täydestä ja sitä voi käyttää KingSize-TekoQyrpänä.
Taasko se parturi herjaa kaljuja miehiä. Eikö sulla käy asiakkaita?
Provohan tämä kai on mutta menköön. Olen nähnyt Urho Kekkosen livenä, ja se mieshän oli suorastaan kävelevä erektio!
Vierailija kirjoitti:
Kalju mies on kuin ruskeapersereikä, yhtä haluttava.
Miksi yllytät heitä. B-rappuhan on nykyään cool ja normaalia miehille.
Vierailija kirjoitti:
Kaljuus kertoo korkeasta testosteronipitoisuudesta. Ja se puolestaan liittyy todella tärkeään juttuun, joka tapahtuu vartalon alaosassa, ja jota halukkaat naiset arvostavat suuresti.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Eikö sen pidäkin olla kalju?