Fanitatko jotakuta ulkomaista ja uskot että olet ainoa Suomessa?
Minä löysin Youtubesta sattumalta aivan ihanan laulajan ja olen nyt fanittanut häntä monta vuotta. Koskaan ei ole fanisivuilla tai esim keikoilla (olen käynyt pari kertaa Lontoossa katsomassa) tullut vastaan toista suomalaista.
Onko sinullekin käynyt samoin?
Kommentit (34)
The Boredoms. Ei sovi ihan kaikkien makuun.
Rojak Tonggek Ehkä thait kuuntelevat, mutta tuskin suomalaiset.
Joo, minulla on kaksi fanituskohdetta joista olen aika varma ettei muita suomalaisia faneja taida olla hirveän montaa.
Toinen on tanskalainen bändi, jonka keikalla olin kerran Kööpenhaminassa. Toinen on elektropop-duo Los Angelesista (ei kovin tunnettu sielläkään) joka esiintyy vain harvoin livenä ja aina naamioituneena, ettei heidän kasvojaan tunnista. Tanskalaisbändi on iso nuorten keskuudessa omassa maassaan, mutta sillä elektropop-duolla taitaa olla suosituimmassa videossaan vain n. 17 000 katselukertaa Youtubessa eli ei mitään supertähtiä varsinaisesti.
Sanoin yhden keikan jälkeen "idolilleni" että olipa pitkä matka tulla Suomesta asti tänne ja hän totesi, että eihän sitä tiedä jos tulis joskus pohjoiseen esiintymään. "Joo niin varmaan tuut", totesin suomeksi... Olisin niin ainoa siellä tai sitten pitäisi alkaa mainostaa ihan pirusti.
Fanitan Celeste Barberia. Hänen instaseuraajiaan en ole kovin aktiivisesti tutkinut mutta olin siinä käsityksessä, ettei hän ole suomessa kovin tunnettu. Sitten, kun hän ilmoitti tulevansa Savoy-teatteriin keikalle ja meinasin ostaa lipun, niin olikin jo loppuunmyyty! Eli on täällä joku muukin fani :D
Yksi kiinalainen oopperalaulajatar. En tiedä hänen nimeään, mutta tulee katseltua ajoittain ja aina monta kertaa peräkkäin. Jos joku osaa selvittää hänen nimensä, niin olisi kiva.
Vierailija kirjoitti:
Charles Barkley😍
Vai Gnarls Barkley...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles Barkley😍
Vai Gnarls Barkley...
Charles Barkley on nimittäin entinen tunnettu NBA-pelaaja. Gnarls Barkley nyt oli aika mainstream artisti 10 vuotta sitten. Kuuntelen itse vieläkin. Tuskin siis olet ainoa fani Suomessa.
Andy Mineo
Shawn RickShaw
Soiko kenenkään kello?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles Barkley😍
Vai Gnarls Barkley...
Charles Barkley on nimittäin entinen tunnettu NBA-pelaaja. Gnarls Barkley nyt oli aika mainstream artisti 10 vuotta sitten. Kuuntelen itse vieläkin. Tuskin siis olet ainoa fani Suomessa.
:D
Ariel Pink