Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vessapaperihylsy ei kestä.

-M
12.05.2019 |

Jos runkaan wc paperin tyhjällä hylsyllä, niin se repeää kun kalu saavuttaa maksimi kokonsa. Tässä tilanteessa puristuksen tunne pääsee karkuun ja tunnelma latistuu. Onko muilla sama ongelma ja mikä avuksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kädetön runkkari ei osaa vahvistaa hylsyä jesarilla.

Vierailija
2/12 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa vain hipaisun verran reunoihin ja yltää vähän matkaa läpi. Siinä ja siinä että näin pienellä kehtaa edes runkata. Naisiin ei ole mitään asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaisit siihen tarkoitetun lelun seksikaupasta?

Vierailija
4/12 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota avuksi pätkä muovista viemäriputkea. Jos sekään ei kestä, niin siirryt metalliseen. Pituuden voi mallata sopivaksi. 🤪

Vierailija
5/12 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile talouspaperirulla. Viritä sukka rullan sisään. Näin reunoista ei tule teräviä. Sitten rulla sohvatyynyn tai tyynyn alle. Toimii. Tässä virittelen ja alan kohta panee. Vaimo ei ole antanut ja pusseissa kova paine. Pakko tyhjentää ja helpottaa oloa.

Vierailija
6/12 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa pojat tekopimpsa tai - anus niin homma luistaa vähän paremmin!

Vierailija
7/12 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en jaksanut vaan jallitin naapurin yh n hoitelemaan siemennesteen siirron munasta vessanpöntölle

Vierailija
8/12 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota avuksi pätkä muovista viemäriputkea. Jos sekään ei kestä, niin siirryt metalliseen. Pituuden voi mallata sopivaksi. 🤪

Joo, kannattaa ottaa 110mm paksua, ettei jää vehje nalkkiin.. Nakkimiehille riittänee 32mm paksu..

Vierailija
9/12 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo osti äitienpäivälahjaksi itselleen Satisfyer for Men vibraattorin. Nyt se on tyydytellyt minua jo monta kertaa. Tuota ei voi vastustaa kuin korkeintaan minuutin ennenkuin laukeaa. On paljon parempi kuin talouspaperi rulla.

Vierailija
10/12 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo osti äitienpäivälahjaksi itselleen Satisfyer for Men vibraattorin. Nyt se on tyydytellyt minua jo monta kertaa. Tuota ei voi vastustaa kuin korkeintaan minuutin ennenkuin laukeaa. On paljon parempi kuin talouspaperi rulla.

Vaimo osti itselleen Satisfyer for Men vibraattorin? Vaimosi on mies?

Vierailija
11/12 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo osti itselleen Satisfyer for Men vibraattorin? Vaimosi on mies?

Ei ole, vaan hänkin haluaa tyydyttää minua vibralla koska minäkin teen niin hänelle usein. Meillä minä omistan Wand sauvat ja vaimo ei saa niitä itsekseen käyttää ja tämä on nyt hänen omaisuuttaan ja vibraa sillä minut silloin kun haluaa. Meillä ei SAA kieltäytyä seksistä (ja vibraus lasketaan seksiksi).

Vierailija
12/12 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pitäny itteeni pieni vehkeisenä kaverina, mutta ei toivookaan et se mahtuis vessapaperihylsyn sisälle. Ehkä ne naisten puheet ei ookkaan ollu pelkkää mielistelyä... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi