ei mahdollisuutta saada lapsia ja perhe-elämää
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No elämässä ei nallekarkkeja jaeta tasan. Itse vähän sammankaltaisessa tilanteessa joten en osaa lohduttaa muuta kuin että meitä on muitakin. 20 prosenttia yli 45-vuotiaista naisista on lapsettomia. Se on paljon.
Mutta moni on myös täysin omasta tahdostaan lapseton, sekin täytyy muistaa.
Eilen oli lapsettomien lauantai.
Älä tänään valita ja pilaa muiden iloa ☺️
Ei henkisesti epävakaan pidä ryhtyä äidiksi. Ei se mitään korjaa vaan pahentaa, koska on paljon rankempaa kuin luulet.
Hoida nuppisi kuntoon ja sitten mieti asiaa. Ehdit, jos olet sinnikäs ja tosissasi. Ihan ekaksi opettelet pitämään hyvää huolta itsestäsi. Pystyt, koska olet nainen. Miehillähän ei ole toivoa, koska ovat sisuttomia vellihousuja ja kyvyttömiä kehittymään. Mutta sinä pystyt jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vaikea psyykkinen sairaus, joka olisi hoidettavissa, mutta johon en saa kuntoutusta.
En ole koskaan seurustellut, olen 29-v.
Pitäisi siis ensinnäkin löytää mies, jota ei löydy. Toisekseen, pitäisi kuntoutua. Kolmanneksi, en jaksa elää huostaanoton pelossa.
Elämä tuntuu turhalta ja merkityksettömältä ilman miestä ja lapsia.
ap
Sittenhän lapsettomuus on vasta listan viimeisenä ongelmiesi joukossa.
Tietyssä mielessä joo, mutta ei se silti poista perheen kaipuuta ja surua siitä, ettei kukaan koskaan sano äidiksi.
Lisäksi parisuhteen puuttuminen tarkoittaa esim sitä, että ei ole läheisyyttä, eivätkä seksuaaliset tarpeet tule tyydytetyksi. ap
Aivan turhaa u l i n a a, tuo on 90% miehille arkipäivää. Elämä on kovaa. Kait ne kädet toimiii sentään sinullakin.
Uskomattoman moni aivan normaali mies on vastentahtoisesti ilman seksiä ja parisuhdetta. Se on asiaintila johon miehenä vaan joutuu tyytymään.
Höpöhöpö. NORMAALI mies löytää seuraa. EPÄNORMAALI ei löydä ja hyvä niin.
Oletko ollenkaan tietoinen, kuinka paljon kaikissa alle 50-vuotiaiden ikäluokissa on miehiä enemmän kuin naisia? Lisäksi muista maista tulevat lisäävät tätä eroa vain entisestään, kun he ovat pääosin nuoria miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei henkisesti epävakaan pidä ryhtyä äidiksi. Ei se mitään korjaa vaan pahentaa, koska on paljon rankempaa kuin luulet.
Hoida nuppisi kuntoon ja sitten mieti asiaa. Ehdit, jos olet sinnikäs ja tosissasi. Ihan ekaksi opettelet pitämään hyvää huolta itsestäsi. Pystyt, koska olet nainen. Miehillähän ei ole toivoa, koska ovat sisuttomia vellihousuja ja kyvyttömiä kehittymään. Mutta sinä pystyt jos haluat.
Juurihan kerroin, etten saa kuntoutusta. Minulla ei ole rahaa maksaa kuntoutusta itse.
Olen sinnikäs ja tosissasi, muuten olisin jo moneen kertaan tappanut itseni.
Vaikka toipuisin, niin enpä minä lapsia enää kerkeä saada, sen verran vahna olen. Minulla olisi pitkä kuntoutus edessä, jos jostain saisi siihen rahoituksen.
Ja jos joskus 36-v:nä olisin kuntoutunut, niin kyllä on vaikeaa siinä ajassa enää löytää miestä ja raskautua. Ja minkälaisiin lastensuojelun rattaisiin sitä sitten joutuu tämän kaltaisen menneisyyden vuoksi..?
Enhän minä äidiksi olekaan ryhtymässä, vaan suren sitä, että en voi olla äiti. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vaikea psyykkinen sairaus, joka olisi hoidettavissa, mutta johon en saa kuntoutusta.
En ole koskaan seurustellut, olen 29-v.
Pitäisi siis ensinnäkin löytää mies, jota ei löydy. Toisekseen, pitäisi kuntoutua. Kolmanneksi, en jaksa elää huostaanoton pelossa.
Elämä tuntuu turhalta ja merkityksettömältä ilman miestä ja lapsia.
ap
Sittenhän lapsettomuus on vasta listan viimeisenä ongelmiesi joukossa.
Tietyssä mielessä joo, mutta ei se silti poista perheen kaipuuta ja surua siitä, ettei kukaan koskaan sano äidiksi.
Lisäksi parisuhteen puuttuminen tarkoittaa esim sitä, että ei ole läheisyyttä, eivätkä seksuaaliset tarpeet tule tyydytetyksi. ap
Aivan turhaa u l i n a a, tuo on 90% miehille arkipäivää. Elämä on kovaa. Kait ne kädet toimiii sentään sinullakin.
Uskomattoman moni aivan normaali mies on vastentahtoisesti ilman seksiä ja parisuhdetta. Se on asiaintila johon miehenä vaan joutuu tyytymään.
Höpöhöpö. NORMAALI mies löytää seuraa. EPÄNORMAALI ei löydä ja hyvä niin.
Ja miksi tämä ei päde myös naisiin?
Tavallinen päivä tämä on siinä missä muutkin. Onhan sitä kaikkea isänpäivää, ystävänpäivää, äitienpäivää jne. Mutta eikö nuo päivät pitäisi olla joka päivä..?