Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen seurustellut miesystävän kanssa 1,5v- ei tiennyt onko minulla korvanreiät/ käytänkö korviksia "no en mä koskaan oo kattonu silleen"

Vierailija
12.05.2019 |

Mies oli ollut kaverinsa mukana korukaupassa ja ajatellut samalla yllättää minut korviksilla. Soitti minulle ja kysyi "onko sulla muuten reiät tai käytätkö ylipäätään korviksia" en voi tajuta ettei ole tähän mennessä huomannut korviksiani joita käytän päivittäin??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä edes parhaan ystäväni korvakorutilanteesta, vaikka olen tuntenut hänet yli kymmenen vuotta.

Vierailija
2/13 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on rakastunut luonteeseesi eikä ulkonäköösi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne miehet usein huomaa tuollaisia pikku yksityiskohtia tai jotkut huomaavat ja jotkut eivät. Riippuu varmaan, miten visuaalinen ja tarkka tyyppi on.

Vierailija
4/13 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki kiinnitä huomiota tuollaisiin asioihin. Ei kannata kehittää traumaa mitättömästä asiasta.

Minulla ei ole aavistustakaan siitä, onko tuntemillani naisilla korvakorut vai ei.

N

Vierailija
5/13 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet tuollaisiin kiinnitä huomiota. Aikanaan kun seurustelin nyk. ex-mieheni kanssa, keskusteltiin kerran koruista. Sanoin hänelle, että mulle käy vain kultaiset, olen hopealle allerginen. No, seuraavana merkkipäivänä sain häneltä laattakorun, jossa oli kaiverrus, hopeaa. Sitten se suuttui, kun en voinut sitä käyttää ja tokaisi, että ei ikinä osta mulle mitään koruja. Katoin sitä vähän haavi auki :=)

Vierailija
6/13 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysäisin äskettäin mieheltäni, mitkä ovat mun toiset nimet...ei tiennyt/muistanut.

Yhdessä ollaan oltu vasta 14 vuotta😁

Vierailija
7/13 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni luuli, että minulla on korvissa reiät mutta ei ole ja oltiin oltu vuosi yhdessä tuolloin. Itsellä pitkät hiukset niin peittävät korvat muutenkin. Miksi tuollaisesta pitäisi pahastua? :D

Vierailija
8/13 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pohjimmiltaan kysellyt korvarei'istä vaan siitä, uskaltaako ostaa sinulle korvikset. Jotkut haluavat ostaa itse kaikki korunsa ja lahjoina saadut jäävät kaapin perälle. Olisi turha lahja jos et niitä käyttäisi.

Vierailija
9/13 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut puolisoni kanssa viitisen vuotta eikä hän todennäköisesti osaisi vastata, onko minulla korvissa reiät. Sen hän varmaan muistaisi, että ainakaan näyttäviä korvakoruja en käytä.

Leikkasin jokin aika sitten melko pitkäksi päässeet (lapaluihin saakka) lyhyehköiksi. Kun tulin kotiin, hän katsoi hetken pitkään ja mietti, että miksi olen jotenkin eri näköinen, mutta ei hoksannut mikä oli muuttunut.

Vierailija
10/13 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen työkaverini kysyi, olenko mennyt naimisiin. Oli yllättäen bongannut vihkisormuksen sormessani. Oltiin siinä vaiheessa oltu samassa työpaikassa jo toista vuotta ja päivittäin istuttu vastakkain pöydän ääressä ja joka päivä minulla oli ollut sormus sormessa.

Vierailija
11/13 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet piperrykset, kuten korut tai vaikkapa rakennekynnet, joilla naiset kuvittelevat kohentavansa ulkonäköään, jäävät monilta miehiltä huomaamatta tai ainakaan ne eivät vaikuta naisen viehättävyyteen millään tavalla heidän mielestään.

Vierailija
12/13 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut puolisoni kanssa viitisen vuotta eikä hän todennäköisesti osaisi vastata, onko minulla korvissa reiät. Sen hän varmaan muistaisi, että ainakaan näyttäviä korvakoruja en käytä.

Leikkasin jokin aika sitten melko pitkäksi päässeet (lapaluihin saakka) lyhyehköiksi. Kun tulin kotiin, hän katsoi hetken pitkään ja mietti, että miksi olen jotenkin eri näköinen, mutta ei hoksannut mikä oli muuttunut.

Sama täällä. Olin joskus alkuviikosta käynyt kampaajalla ja hiuksia oli myös lyhennetty melko paljon. Perjantai-iltaan asti odottelin mieheltä jotakin kommenttia muuttuneesta ulkonäöstä sitä saamatta, sitten lopulta huomautin, ettet ole sanonut mitään lyhentyneistä hiuksistani. Mies puolustautui, ettei vain vielä kerennyt, kun juuri tuli töistä. Sanoin, että kävin kampaajalla 4 päivää sitten. :D

Niin että ei kai ne miehet sitten vain huomaa tuollaisia asioita.

Vierailija
13/13 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä minkä väriset silmät sinulla on (luultavasti tarkistaa jostain jos vastaus oikein) ja jotakin itsellesi tärkeää seikkaan liittyvää, josta olet puhunut. Suurimmalle osalle niistä on sama, kenen kanssa ovat-ottavat sen naisen, jonka saavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi