Tulovero miljoonan "Haluatko miljonääriksi" voitosta olisi 558.000 euroa eli itselle jäisi 442.000 euroa.
Eli lähes 60 % valtiolle ja SDP ja vasemmistoliito haluaa vielä nostaa veroastetta.
Mieti, onko tässä verotuksessa enää mitään järkeä?
Tavoite: mitä köyhempiä suomalaiset ovat, sitä enemmän ääniä vasemmistiolle.
Kommentit (12)
Olen itse vähentänyt työntekoa juuri Suomen kovan lisäverotuksen vuoksi. Ei ole mitään järkeä tosiaan olla valtion orjana.
Niin, haluatko mionääriksi voitosta joutuu itse maksamaan verot toisin kuin esim. lottovoitosta.
Eli ohjelman konsepti on kusetusta? Vaikka voittaisit päävoiton, et siltikään pääse miljonääriksi! Nyt kansa barrikadeille! Tätä emme sulata!
Päävoitolla ei tosiaan pääse miljonääriksi Suomessa, kun valtio ottaa suurimman osan.
Eli huijausta on.
SDP:n kannattajalle asia ei ole ongelma kun eivät ikinä mitään tienaa
Tuliko ap sulle yllätyksenä tämä tieto?
Olkaa vaan iloisia kun saatte maksaa veroja ja ylläpitää Suomi OY:tä maailman parhaana ja osaavimpana yhteiskuntana!
Mene ap. kilpailuun ja vastaa tahallasi väärin ettet joudu maksamaan veroa.
Miksi et ap. muuta jollekkin yksinäiselle saarelle ja laita veroaste haluamaksesi, niin ei tarvi narista.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse vähentänyt työntekoa juuri Suomen kovan lisäverotuksen vuoksi. Ei ole mitään järkeä tosiaan olla valtion orjana.
Köyhät valittaa veroista.
Itseasiassa vielä paljon vähemmän, sillä miljoonasta pitäisi vielä vähentää myös työnantajan osuus eläkemaksuista (17,5%) ja muista työn sivukuluista.
Yrittäjä taas, joka saisi asiakkaalta ”miljoonan” pitäisi vielä vähentää tuosta se 24% arvonlisäveron osuus.
Lähtökohtaisesti tässä maassa kaikki rahat ovat valtion, joka jakaa muruset niille, jotka rahat ovat tienanneet.
Kato kun rikkaalla on varaa maksaa niin sitä saa kupata niin paljon kuin ikinä.