Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka eivät kerää koiriensa paskoja

Vierailija
12.05.2019 |

On noin koirienomistajista 90%. Tiedän sen koiria vuosikymmeniä omistaneena. Itse keräilen koska se kuuluu koiranomistajan velvollisuuksiin. Kuulun siis vähemmistöön. Annas olla kun huomauttaa jollekkin, että noi paskat kuuluisi kerätä, niin saa sanallisen paskamyyrskyn niskaansa. Ei viitsitä kerätä vaikka roskapönttö on viiden metrin päässä. Sanotaan, että en tunne lakia ja että paskan saa jättää vaan maahan esim. lannoitteeksi. On kyllä jumalattoman tyhmiä ja välinpitämöttömiä koiranomistajia. Ja noita on vielä suurin osa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, meillä on ollut koira 10 vuotta.

Meitä on 5 hengen perhe.

Kukaan meistä ei kertaakaan ole kerännyt koiranpaskoja.

Eikä kyllä tule keräämäänkään.

Ja sitten ihmetellään näitä yllärilihapullia.

Vierailija
42/48 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan sellaiset 500€ sakoksi, jos sitten lain noudattaminen alkaisi kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso koira (50 kg) ja vain talvisin kerään sonnat pois, koska ymmärrän että lumisesta pientareesta tuommoisen koiran pökäleet ei ole kaunista katseltavaa. Ei asuta kaupungissa vaan pienehkössä kylässä ja täällä roskiksia ei ole sadan metrin välein. Lisäksi koira ei koskaan ole sontinut kulkuväylälle vaan aina pitkälle pientareen puolelle jolloin se sonta häviää heinikkoon, en siis ole kokenut aiheellisena niitä lähteä sieltä keräämään.

Vierailija
44/48 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva kun tenavat laskee mäkeä ojaan ja kokopuku menee pyykkiin jatkuvasti kun haisee shitille.

Itse käytän kissaa valjaissa ulkona, mutta se kakkaa sisällä hiekkikseen.

Ehkä koirienkin pitää alkaa sontia hiekkalaatikkoon.

Koiravero takaisin.

Vierailija
45/48 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira menee paskalle niin syvälle puskaan tai muuhun vastaavaan paikkaan etten kyllä lähde ojien yli hyppimään että saisin sen mukaani.

Vierailija
46/48 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva kun tenavat laskee mäkeä ojaan ja kokopuku menee pyykkiin jatkuvasti kun haisee shitille.

Itse käytän kissaa valjaissa ulkona, mutta se kakkaa sisällä hiekkikseen.

Ehkä koirienkin pitää alkaa sontia hiekkalaatikkoon.

Koiravero takaisin.

Miksi tenava laskee mäkeä ojaan? Siellähän voi olla paljon koira sonta pahempiakin asioita, rikkinäisiä pulloja, huumeneuloja jne. On turvallisempiakin paikkoja laskea mäkeä.

Vierailija
47/48 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerään koirani paskat ellen ole kaukana luonnonhelmassa. Luonnossa laitan päälle maata ja tallon kasan. Joskus ei ole pusseja, mutta kerään ne kakat sitten seuraavalla kerralla, kun niitä on. Joskus noukin vastineeksi muiden koirien kakat, jos kasoja näen, kun mulla taas on pusseja.

Vierailija
48/48 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koiran kakat kerätään, kun ne on kulkuväylällä tai ihan sen vieressä tai jonkun pihalla. Muuten en, koska muovijätettä tulee muutenkin ihan liikaa ja kakka kuivuu ja maatuu nopeasti itsekseen. Tien vierestä tökin kakkoja kepillä ojaan välttääkseni muovin tuhlausta.

Ihan turha höpistä jostain bakteereista jne. Samoilla lenkillä tuolla ulkona kävellään linnun paskoissa ja öljyssä,joka on myrkkyä.. syödään marjoja,vaikka siellä on kärpäset,linnut ja hirvet paskoneet.