Ihana mies, mutta varattu. Seurustelee kauniin kreikkalaisen naisen kanssa
Voi ei! Miten tässä nyt näin kävi, että mä ihastuin yhteen tosi komeaan ja muutenkin tosi ihanaan mieheen, mutta mies sattuu olemaan varattu. Mies on siis ihan suomalainen ja seurustelee kreikkalaisen naisen kanssa ja on todettava, että kyllä se nainen onkin kaunis. On todella, todella kaunis.
Mutta miksi noin komean ja ihanan miehen on pitänyt hakea nainen niin kaukaa? Olisi varmasti saanut naisen Suomestakin. Ja miksi niin kaunis kreikkalainen nainen ei ole etsinyt miestä oman maansa miehistä? Olisi varmasti löytänyt jonkin hyvän miehen sieltäkin.
Oonko mä hirveä, jos salaa odotan ja toivon, että tämä mies vapautuisi jossain vaiheessa? Ei tosin näy mitään merkkejä siihen suuntaan, sattuu katsoa heidän hempeilyä. Oon vain niin ihastunut, että tässä menee järki!
Kommentit (4)
Ällöttää tuommoinen yleistynyt ajattelutapa, kun ihmetellään miksei oman maan kansalainen ole kelvannut, olisi löytynyt lähempääkin yms.
Jokainen tekee omat valintansa eikä kukaan voi tietää toisten ihmisten taustoja tai miten asiat ovat lopulta menneet kyseisiä reittejä nykyiseen lopputulemaan.
Kauhean ahdasmielistä ajattelua että jonkun olisi pitänyt valita kumppanikseen ihminen joka löytyy naapurikylästä puhuen samaa murretta.
Kyllä se nainen vain tännekin tarttui välimeren rannalta mukaan, kun ei täällä pohjolassa tullut vastakaikua hameväeltä, paitsi jälkeen päin..
Onks sillä naisella viikset? Kreikkalaisilla usein on. Aika karvainen varmaan muutenkin.
Matkusta Kreikkaan ja ala seurustelemaan kreikkalaisen miehen kanssa. Sitten muutaman vuoden päästä voitte vaihtaa paria.