Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs ootte tehneet tänään?

Vierailija
11.05.2019 |

Mä olin melkein koko päivän hevosenhoitajana ratsastuskisoissa. Just äsken tulin kotiin, menin suihkuun ja nyt istun tässä sohvalla viinilasillisen kanssa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen potenut virusflunssaa kotona. Aamulla jaksoin pestä koneellisen pyykkiä ja viedä lajitellut jätteet roskakatokseen. Muuten olen vain köllötellyt ja katsonut tv:ta. Virusflunssat ei oo kivoja. 

Vierailija
22/28 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kuntosalilla. Tein ruokaa porukalle. Kävin kirjastossa ja kaupassa. Nukuin päiväunet. Leivoin kakun huomiseksi. Katsoin Netflix-sarjaa. Kävelin 10 000 askelta. Luin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskannut lasta harrastuksissa. Käytiin vähän kauempana turnauksessa ja sen päälle vielä toisen harrastuksen treeneissä. Nyt illalla oon auttanut äitienpäiväkakun leipomisessa.

Vierailija
24/28 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin saunan ja kylppärin lattiat. Kissa nukkuu saunassa päivät ja siellä on sen hiekkalaatikko, joten siellä on aina sotkuja. Koira tykkää nukkua kylppärin lattialla ja sinne jää aina karvoja ja hiekkaa. Tyhjensin lattiakaivon ja tunsin suurta iloa, kun kaikki möhnä siellä on vain minusta ja elukoista eikä siellä ole yhtään kenenkään äijän munakarvoja. Samaa riemua tunsin, kun tyhjensin vähän tukossa ollutta altaan hajulukkoa, mikä ilo siivota, kun ei ole kenenkään partakarvoja putket pullollaan. I m free !!!

Vierailija
25/28 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mökillä miehen ja kolmen koiran kanssa. Heräsin klo 5.00 ja lähdin 5 km:n lenkille isompien koirien kanssa. Käveltiin peltoteitä ja kuunneltiin lintujen laulua.

Takaisin mökillä tein pilates-harjoitukset ja kävin suihkussa. Mies heräsi klo 7 ja laittoi aamiaista: maitokahvia, paahtoleipää ja kirsikkamarmeladia.

Tein käännöstöitäni klo 7.30-11.00, jolloin söimme lounaan: voissa haudutettua nieriää ja kasviksia. Lounaan jälkeen kävelimme ruokakauppaan ostoksille koirien kanssa. Mies osti filettä illalliseksi.

Sitten puutarhatöitä klo 15:een, jolloin joimme iltapäiväkahvit. Sen jälkeen nukuin päiväunet koirien kanssa. Heräsin klo 17 ja luin kirjaa noin tunnin. Mies laittoi ruokaa ja tarjoili cocktailit kuuden jälkeen. Join kaksi negrinoa ja humalluin vähän.

Söimme illallista ja joimme kahvit ja konjakit. Sitten iltalenkki koirien kanssa sateessa. Takaisin mökillä kävin kylvyssä ja nyt mies kuuntelee oopperaa, minä palstailen.

Vierailija
26/28 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin töissä 9-17.

Kotimatkalla piipahdin Sokoksella, ostin meikkejä ja uudelle miehelle pikku lahjan.

Kotona lämmitin eilistä ruokaa, peseydyin ja pyöritin tiskikoneen.

Katselen Sohviksia ja zättäilen kavereiden kanssa, lääkitsen kuukautisia suklaalla :)

Vierailija
27/28 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut, käynyt saunassa, tehnyt sushia

Vierailija
28/28 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboinut iltapäivästä lähtien 😍 Kohta taas jatkan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi