Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä fritsuja?

MinunElämä
11.05.2019 |

Siis miksi ihmiset tekee niitä toisilleen. Jos näen jollain niin jotenkin ällöttää. Tulee mieleen jotkut teinit ja amikset.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä fritsuja? No, sellainen kyl kuulostaa 80-l yläastemeiningiltä.

Niitä jää, ilman tekemistarkoitusta, rajummassa seksissä. Myös meille aikuisille. Ne ovat vahinko ja peitetään tietysti.

Jotkut tykkää rajummasta menosta.

Vierailija
22/32 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä teki joskus fritsun , sattu ihan helvetisti! 

Se teki väärin. Ei se satu. Se on hellää ja mukavaa molemmista, jos se tehdään oikein.

Tv Fritsumaisteri 1970-luvulta

Mustelma ei synny hellästi ja mukavasti. Se ei ole fyysisesti mahdollista. Tai sitten meillä on todella erilainen käsitys hellästä ja mukavasta. 

Mun kokemus taas on, että niitä nimenomaan tulee ihan liian helposti. Vahingossa, ihan normaalin (mutta innokkaan) kaula- ja niskasuutelun tuoksinassa. Ei tosiaankaan satu. Noloja tietysti aikuisiällä ja sen vuoksi hankalaa kun ei voi suudella em. paikkoja täysin vapautuneesti fritsujen pelossa. :(

Tässä siis ero. Minulle suutelu on eri asia kuin imeminen. Pelkällä suutelulla ei mitenkään saa mustelmaa aikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se teki väärin. Ei se satu. Se on hellää ja mukavaa molemmista, jos se tehdään oikein.

Mustelma ei synny hellästi ja mukavasti. Se ei ole fyysisesti mahdollista. Tai sitten meillä on todella erilainen käsitys hellästä ja mukavasta. 

Mun kokemus taas on, että niitä nimenomaan tulee ihan liian helposti. Vahingossa, ihan normaalin (mutta innokkaan) kaula- ja niskasuutelun tuoksinassa. Ei tosiaankaan satu. Noloja tietysti aikuisiällä ja sen vuoksi hankalaa kun ei voi suudella em. paikkoja täysin vapautuneesti fritsujen pelossa. :(

Tässä siis ero. Minulle suutelu on eri asia kuin imeminen. Pelkällä suutelulla ei mitenkään saa mustelmaa aikaan. 

Miten ihmeessä sä suutelet? Onhan suukossa aina imua, ei pelkästään kosketa huulilla jotakin. Minen ymmärrä?

Vierailija
24/32 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä sä suutelet? Onhan suukossa aina imua, ei pelkästään kosketa huulilla jotakin. Minen ymmärrä?

Siten, ettei siitä jää jälkiä. Ei normaalissa suudelmassa ole niin paljoa imua, että siitä jäisi jälkiä. Jos jää, kyse on sitten jo imemisetä. 

Vierailija
25/32 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna itsellesi käsisuudelma ja katso jäikö mustelmaa. Siten ehkä ymmärrät.

Vierailija
26/32 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja varsinkin jos mukana on yhtään intohimoa. Kevyt kaulan hipelöinti huulilla ei ole ihan sitä mitä minä kaulasuutelulta haluan (ja huom. mistään erityisen rankasta ja rajusta meiningistä ei silti ole kysymys!). Mutta tuohonhan se johtaa kun yrittää varoa niitä fritsuja. Ja sitten tekisi mieli lisää ja lisää, mutta ne fritsut... voi paska, ei voi antaa mennä vaan...

t. nro 18

Vierailija
27/32 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa teillä olla kumppanit kirjavana, jos suutelusta tulee väistämättä fritsuja. Omalla kokemuksellani pitää kyllä ihan tosissaan imeä sitä kaulaa ennen kuin jää jälkeä. 

Vierailija
28/32 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa tuntea ylemmyydentuntoa "tyhjäpäisiä" teinejä kohtaan fritsujen takia. Kaikki me on teineinä tehty jotain ihan yhtä tyhjäpäistä, ellei fritsuja niin sitten jotain muuta. Se kuuluu asiaan.

Enkä ymmärrä miksi fritsujen pitäisi aikuisillakaan sentään ihan ällöttää. Ehkei se ihan asiaankuuluvaa ole, mutta jos pahin ongelma on, että näkee fritsun aikuisen kaulalla, niin melko vähällä pääsee.

Vierailija
29/32 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa teillä olla kumppanit kirjavana, jos suutelusta tulee väistämättä fritsuja. Omalla kokemuksellani pitää kyllä ihan tosissaan imeä sitä kaulaa ennen kuin jää jälkeä. 

Mustelmaherkkyyttä on monilla, samoin kilpirauhaslääkitys aiheuttaa herkästi mustelmien nousun ihan kevyestä suukostakin, ainakin minulla. Terkkarikin sanoi Thyroxinin aiheuttavan mustelmaherkkyyttä.

Me olemme erilaisia tässäkin.

Vierailija
30/32 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kai poikkeuksellisen paksu kaulanahka kun kukaan ei ole siihen vielä 36 vuoden aikana fritsuja saanut aikaan. Useampi mies on kyllä kaulaani näinä vuosina suudellut. 

Vierailija
31/32 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa tuntea ylemmyydentuntoa "tyhjäpäisiä" teinejä kohtaan fritsujen takia. Kaikki me on teineinä tehty jotain ihan yhtä tyhjäpäistä, ellei fritsuja niin sitten jotain muuta. Se kuuluu asiaan.

Enkä ymmärrä miksi fritsujen pitäisi aikuisillakaan sentään ihan ällöttää. Ehkei se ihan asiaankuuluvaa ole, mutta jos pahin ongelma on, että näkee fritsun aikuisen kaulalla, niin melko vähällä pääsee.

Ylemmyydentuntoa?? Mistä sinä sellaista repäisit?

Vierailija
32/32 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit kähmii tolleen (Kumman kaa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi