Mistähän voi johtua kummalliset hikikohtaukset?
Vaikka vähän aikaa sitten oli kylmä, niin yhtäkkiä tulee kauhea hiki joka menee kuitenkin kohta ohi, mutta siis joka puolelta ihan hikoilen silloin. Voikohan nämä olla niitä vaihdevuosien kuumia aaltoja vai joku sairaus ehkä? Nyt on pari viikkoa kestänyt tämä.
Kommentit (22)
No eiköhän ne ole just niitä kuumia aaltoja.
Ylimenoaika elikkä vaihdevuodet.
Koeta kestää :)
Vierailija kirjoitti:
49v ja ihmettelet hikikohtauksia.
Kuule kyllä kun ei ole ennen ollut tämmöistä. Kai sitä saa ihminen ihmetellä.
Voi kyllä johtua myös jostain lääkkeestä, itselleni aiheutti kortisonikuuri hikoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No taidat olla aika tynnyrissä kasvanut, jos tuollaista pitää ihmetellä.
Uskoisin niiden olevan vaihdevuosioireita. Minä en hikoa joka paikasta, vaan kasvoista. Hiki pisaroi ja pyyhin paperilla karpaloita. Ihanaa...
80 kg ylipainoa ja olet liikkunut viimeksi ala-asteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelupalsta ei olisi keskustelupalsta ilman vakkari kusipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole em.tynnyrihuomauttelija, mutta onhan se nyt jonkinasteista tietämättömyyttä, jos viiskymppiselle naiselle ei tule vaihdevuodet mieleen kun herää yöpaita märkänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole em.tynnyrihuomauttelija, mutta onhan se nyt jonkinasteista tietämättömyyttä, jos viiskymppiselle naiselle ei tule vaihdevuodet mieleen kun herää yöpaita märkänä.
Hmm, eikö ap aloituksessaan juuri ihmetellyt että onkohan vaihdevuosista kyse vai menikö minulta jotain ohi?
Mulla tulee näitä, en vaan koskaan ole löytänyt syytä oudolle hikoilulleni. Olen 25v ja tämä on todella noloa, kun ihmisten edessä hikipisarat kiiltelevät suun yläpuolella ja nenässä.
Äitini kärsii vaihdevuosien hikoilusta. Sillä tulee näitä tuskanhiki kohtauksia vähän väliä. On käynyt lääkärissä, mutta ei niitä vissiin kokonaan saa pois. Äitini on 58v
Ehkä nämä on sitten niitä kuumia aaltoja, mutta ihmetyttää se että kuukautiset on kuitenkin ihan normaalit, ei siis mitään muutosta ole niissä tapahtunut.
Ap
Mulle toi tarkoittaisi flunssan tuloa. Vaihdevuosihikoilussa tulee mulle vain hikinen olo öisin, siihen ei kuulu mitään kylmää oloa lainkaan.
N50+
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä johtua myös jostain lääkkeestä, itselleni aiheutti kortisonikuuri hikoilua.
.
Minulla juuri päällä kortisonikuuri ja hikeä pukkaa.
.
Aikoinaan söin kolestrolilääkettä ja myös se hikoilutti.
.
Kuumia aaltoja odottelen yhä t. 64v
Kun aloin käyttämään Ketipinoria, tuli aivan kamala hikoilu siinä mukana. Iskee missä tahansa ja juurikin naama on se mikä hikoilee. Olen alkanut vältellä sosiaalisia tilanteita tämän hikoilun vuoksi.
N26
Ikä???