Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Kannattaako naisen mainita etukäteen ei-niin-kauniista rinnoistaan?

Vierailija
11.05.2019 |

Jos olet tutustumassa naiseen, toivoisitko että jos hän omistaa vähemmän kauniit rinnat hän kertoisi niistä sinulle ennen kuin näkisit ne? Kumpi on siis järkevämpää, katsoa miehen reaktio tilanteessa kun hän rinnat näkee oli se pettymys tai järkytys, vaiko kertoa jo ennen kuin joutuu ne näkemään?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin et kerro, koska huono itsetunto on rasittavaa. Itsensä hyväksyvä nainen on seksikäs.l

Ei asialla nyt välttämättä ole mitään tekemistä itsetunnon heikkouden kanssa vaan kyse on ihan vaan huomaavaisuudesta ja kiusaantumisen/järkytyksen minimoimisesta. Kyllä minun mielestäni vaikkapa isosta arvesta tai jostain muusta tavallisuudesta poikkeavasta asiasta voi mainita etukäteen, oudot / rumat tissit on verrattavissa tähän. Jos asia on keskustelun jälkeen ongelma, voi etsiä itselleen ymmärtäväisempää seuraa.

Vierailija
42/48 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pukeutuisi sinne deittikahveille sen verran tyköistuvissa asusteissa ettei rintojen muodoista jää kovin paljoa yllätyksellisyyttä sitten riisumisvaiheeseen. Jos muodot miellyttää kahvittelu jatkuu. Jos ei miellytä ja asia on miehelle kynnyskysymys niin kahvittelu ei jatku.

Yksinkertaista.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun roikkurinnat on kelvannu aina enkä niistä ole etukäteen mainostanu.Miksi pitäisi? Jos se rinnoista on kiinni niin parempi ollakin ilman miestä.

Vierailija
44/48 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun roikkurinnat on kelvannu aina enkä niistä ole etukäteen mainostanu.Miksi pitäisi? Jos se rinnoista on kiinni niin parempi ollakin ilman miestä.

Entä jos on rakastunut mieheen? Tai entä jos ei ikinä saa ketään miestä ja rakkautta ja seksiä rumien tissien vuoksi?

Ei ole parempi.

Vierailija
45/48 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos pukeutuisi sinne deittikahveille sen verran tyköistuvissa asusteissa ettei rintojen muodoista jää kovin paljoa yllätyksellisyyttä sitten riisumisvaiheeseen. Jos muodot miellyttää kahvittelu jatkuu. Jos ei miellytä ja asia on miehelle kynnyskysymys niin kahvittelu ei jatku.

Yksinkertaista.

M

https://www.artiaclinic.ee/fi/toimenpiteet/rintojen-kohotus/

Jos nyt ajatellaan vaikka kyseessä olevan tuon tyyppiset tyhjät rinnat, niin miten ne pystyisi sinun mielestäni tuomaan esille tavallisessa pukeutumisessa (bikinejä ei lasketa)? Jos laittaa rintsikat, rinnat kohoavat ja näyttävät täyteläisemmiltä, kuin luonnossa ovat, jos ei laita, näyttää nainen lattarintaiselta, mikä on joillekin miehille ihan ok.

Vierailija
46/48 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä ap:n kysymyksestä mieleen yleisempi kysymys teille naisille;

Mitä jos te omasta mielestänne olette tyytymättömiä johonkin kohtaan vartalossanne mutta miesystävänne mielestä siinä ei ole mitään vikaa, vaan kenties suorastaan palvoo sitä (oli se sitten rintanne, peppunne tai vaikka korvanipukkanne). Mitä mieltä te olette tällaisesta miehestä, ja muuttaako miehen käytös omaa suhtautumistanne kyseiseen vartalokysymykseenne? Vai pidättekö miestä pöhkönä?

Mulla oli tällainen mies pitkään. Kun hän kehui vartaloani usein, itsetuntoni parani huomattavasti ja aloin nähdä itsekin itseni paremmassa valossa, vaikken todellakaan ole ihannevartaloinen. Tästä olen edelleen exälle kiitollinen.

Vierailija
47/48 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä ap:n kysymyksestä mieleen yleisempi kysymys teille naisille;

Mitä jos te omasta mielestänne olette tyytymättömiä johonkin kohtaan vartalossanne mutta miesystävänne mielestä siinä ei ole mitään vikaa, vaan kenties suorastaan palvoo sitä (oli se sitten rintanne, peppunne tai vaikka korvanipukkanne). Mitä mieltä te olette tällaisesta miehestä, ja muuttaako miehen käytös omaa suhtautumistanne kyseiseen vartalokysymykseenne? Vai pidättekö miestä pöhkönä?

Tietenkin se muuttaa suhtautumista asiaan, jos mies josta itse pitää, suhtautuisi positiivisesti johonkin ei niin kauniiseen ominaisuuteen itsessä. Mutta aikaa se kyllä vaatisi ennen kuin vakuuttelut menisi yhtään perille.

Vierailija
48/48 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme