Miehet! Kannattaako naisen mainita etukäteen ei-niin-kauniista rinnoistaan?
Jos olet tutustumassa naiseen, toivoisitko että jos hän omistaa vähemmän kauniit rinnat hän kertoisi niistä sinulle ennen kuin näkisit ne? Kumpi on siis järkevämpää, katsoa miehen reaktio tilanteessa kun hän rinnat näkee oli se pettymys tai järkytys, vaiko kertoa jo ennen kuin joutuu ne näkemään?
Kommentit (48)
laita ihmeessä sellainen paita jossa mainitaan suurilla kirjaimill, mitä kokoa. mikäli et niitä ensimmäisessä repliikissä itse huuda. mutta lankkuna tms. muuna ei kannata itkeä nyyhkyttää miksi joka tapauksessa mies menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tästä ap:n kysymyksestä mieleen yleisempi kysymys teille naisille;
Mitä jos te omasta mielestänne olette tyytymättömiä johonkin kohtaan vartalossanne mutta miesystävänne mielestä siinä ei ole mitään vikaa, vaan kenties suorastaan palvoo sitä (oli se sitten rintanne, peppunne tai vaikka korvanipukkanne). Mitä mieltä te olette tällaisesta miehestä, ja muuttaako miehen käytös omaa suhtautumistanne kyseiseen vartalokysymykseenne? Vai pidättekö miestä pöhkönä?
Mies sai minut pitämään kehoni kohdasta, jota inhosin sellaiset 20 vuotta ennen hänen tapaamistaan. Aluksi pidin pöhkönä, mutta se huomion osoittaminen ja kehuminen tuotti lopulta tulosta.
Kiva kuulla. Toivottavasti apkin löytää sopivan tisumaakarin saamaan apn hyväksymään rintansa.
t. sama
Kuuluu kertoa etukäteen. Mitään riippurintoja en katso hyvällä.
M52
Pitääkö vinosta varpaasta kertoa etukäteen? Sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Ihan turhaa vetää huomiota sellaiseen, mihin ei itse ole tyytyväinen. Sitten niihin ainakin kiinnittää huomiota. Todennäköisesti (todellisessa maailmassa, ei jonnejen internetissä) mies on ikionnellinen, että pääsee käsiksi rintoihisi, ihan sama miltä ne näyttävät. Ja tosi tosi tosi harvalla naisella on rumat rinnat, vaikka oma kuvitelma sellainen olisikin. Ja mitä sitten, vaikka olisivat rumat. Ei maailma siihen kaadu. Jos miehen maailma kaatuu, on hän väärä mies sinulle.
Jaa, minä olen kyllä aina saanut joko huonoa palautetta rinnoistani, tai sitten mies ei vain koske niihin lainkaan. Vähän samalta tuntunee kuin jos nainen ei koskisi pitkällä tikullakaan miehen peenikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos te omasta mielestänne olette tyytymättömiä johonkin kohtaan vartalossanne mutta miesystävänne mielestä siinä ei ole mitään vikaa, vaan kenties suorastaan palvoo sitä (oli se sitten rintanne, peppunne tai vaikka korvanipukkanne). Mitä mieltä te olette tällaisesta miehestä, ja muuttaako miehen käytös omaa suhtautumistanne kyseiseen vartalokysymykseenne? Vai pidättekö miestä pöhkönä?
Auttaa hyväksymään omaa kehoa ja sen puutteita.
Tissukka suuhun mihinkäs muuhun, mums ja lups.
-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Ihan turhaa vetää huomiota sellaiseen, mihin ei itse ole tyytyväinen. Sitten niihin ainakin kiinnittää huomiota. Todennäköisesti (todellisessa maailmassa, ei jonnejen internetissä) mies on ikionnellinen, että pääsee käsiksi rintoihisi, ihan sama miltä ne näyttävät. Ja tosi tosi tosi harvalla naisella on rumat rinnat, vaikka oma kuvitelma sellainen olisikin. Ja mitä sitten, vaikka olisivat rumat. Ei maailma siihen kaadu. Jos miehen maailma kaatuu, on hän väärä mies sinulle.
Jaa, minä olen kyllä aina saanut joko huonoa palautetta rinnoistani, tai sitten mies ei vain koske niihin lainkaan. Vähän samalta tuntunee kuin jos nainen ei koskisi pitkällä tikullakaan miehen peenikseen.
Miten voi olla???
Nuorena tapasin naisen jolla muuten kaunis ja mukava mutta tissit olivat liian löysät ja rumat. Ghostasin sen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se olisi aika outoa.
Kyllä sulla on sitten ihanat tissit! Ne molemmat! Toinen on pieni ja toinen iso mutta onneksi molemmat tubulaarisia ja roikkuvat? Ihana kun sun korvannipukat ja tissit on eriparia! Ihanat makkarat ja selluliitit sulla! Ihana heltta leuan alla ja allit!
Tähän asiaan olisikin kiinnostavaa saada lisää miesnäkökulmaa. Tällä hetkellä itse ajattelen, että jatkossa aion ottaa asian puheeksi ennen ensimmäistä kertaa, jos sellainen tilaisuus vielä joskus tulee vastaan. Minulle on käynyt niin, että ekalla kerralla mies alkoi harmitella, kysymättä minun fiiliksiäni asiasta, että on kurjaa, että mun pitää tuntea häpeää ja epävarmuutta rinnoistani. Myöhemmin sitten kävi ilmi, ettei hän tykännyt rinnoistani ollenkaan, rumat kettikset kyseessä. Olen siis ajatellut jatkossa varoittaa asiasta, niin toivottavasti asiasta päästään etenemään ilman että kummallekaan osapuolelle aiheutuu sen suurempia traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen, että mies tykkää ja hyväksyy. Olen silti itse samaa mieltä kuun aiemminkin.
Ap:lla tubulaariset rinnat?
Teettäisin niille korsetin jossa ne rinnat räyhäkkäästi korostavat tötterökupit, kuin kaksi uteliasta näädän kuonoa kuumottavan rivosti taivaisiin tähyämässä. Avonännit tietysti.
Sitten kehittäisin tähän näkyyn elämää suuremman fetissin, ja eläisimme yhdessä onnellisina elämämme loppuun asti.
-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla???
No, rintani ovat pienet ja eivät pyöreät ja lähellä toisiaan, vaan omituisen malliset ja kaukana toisistaan. Silikonejakin on ehdotettu.
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen joskus ikionnellinen, kun pääsee miehen rintaan kiinni?
Niin paljon ihania ja kannustavia kommentteja! Kiitos! Olen nyt päättänyt teidän tukenne ansiosta etten ota rintojani puheeksi ollenkaan ja yritän ajatella että mies on minulle väärä jos rintani eivät häntä miellytä. Kiitos vielä kerran.
Ap
Minä painin samantapaisen ongelman kanssa. Eli olen laihtunut 40kg ja ylimääräistä ihoa on paljon. Vaatteet päällä näytän hyvälle, ilman kauhealle. Nyt tietenkin itsetunto ihan nollassa, oli paljon parempi kun olin vielä lihava. Olen jopa ajatellut että tuskin enää koskaan pääse seksiä harrastaa ja harmittaa... mutta mitä tehdä? Varoittaa etukäteen?
Minun mielestä ei kannata sanoa ellei tällainen ulkonäköasia tule muuten luontevasti puheeksi ilman johdattelua.
Jos valitat miehelle jotain ruumiinosaa, mies todennäköisesti vain menee vaikeaksi eikä tiedä mitä sanoa lohduttaakseen sinua varsinkin jos ette ole vielä olleet kovin intiimeissä tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
yritän ajatella että mies on minulle väärä jos rintani eivät häntä miellytä.
Mitä muuta vaihtoehtoa edes voisi olla olemassa?
Rinta rottingille vaan ja tsemppiä.
Mies sai minut pitämään kehoni kohdasta, jota inhosin sellaiset 20 vuotta ennen hänen tapaamistaan. Aluksi pidin pöhkönä, mutta se huomion osoittaminen ja kehuminen tuotti lopulta tulosta.