Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskeeko miehesi sinuun mielestäsi tarpeeksi?

Vierailija
11.05.2019 |

Itse joudun kärsimään tässä jatkuvasta kosketuksen ja seksin puutteesta ja mietin missä vaiheessa tilanne menee siihen, että alkaa olla jo oikeus tyydyttää perustarpeita kodin ulkopuolella. Asiasta on keskusteltu jo vuosia, joten älkää ehdottako keskustelua.

Koskeeko miehesi sinuun mielestäsi tarpeeksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun halit ja huomioit syytetään ahdistelusta.

”Mene töihis siitä”

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee paljon. Halaa, suukottaa, silittelee. Ja on seksiä. Yhdessä ei tosin asuta.

Ex ei koskenut. Viimeiset vuodet hänen kanssaan olivat todella kylmiä eikä mitään selitystä. Jälkeen tajusin ettei rakastanut enää.

Vierailija
4/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee ei-toivotuilla tavoilla. Esim. pökkii pyllyä, kun kumarrun nostamaan jotakin, hiplaa rintoja aina tilaisuuden tullen, läpsii takamusta. Kaipaisin hellyyttä. Keskustelu ei ole tuottanut tulosta.

Vierailija
5/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihana, ennen niin huomioiva mies lähestyy neljääkymppiä ja on selvästi väsähtänyt. Viidessä vuodessa seksi on vähentynyt parista kerrasta viikossa ehkä kerran pariin kuukauteen. Mä yritän halia (en läheskään aina seksi mielessä) päivittäin ja hän vastaa haliin, mutta hän ei itse tee enää minkäänlaisia aloitteita. Hän sanoo kyllä rakastavansa, mutta tunnen itseni silti vain kodin irtaimistoksi. Hän nukahtaa aikaisin illalla ja lähtee töihin aamulla aikaisin. Hänen koko päivä menee töissä. Iltaisin kuljetamme lapsia vuoronperään harrastuksiin. Meillä on enää tosi vähän mitään yhteistä. En ole tyytyväinen.

Vierailija
7/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔝

Vierailija
8/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu vaihtoehto koskee ja ihan liikaa ja väärillä tavoilla. Ei ole kiva, että toinen on tisseissä tai perceessä kiinni kokoajan.

Vierailija
9/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää hei muutkin! Olen tyrmistynyt tähänastisesta tuloksesta. Ei olisi uskonut, että noin moni ei saa tarpeeksi hellyyttä.

Vierailija
10/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin myös vastannut, että koskee väärällä tavalla.

Aina on kiinni rinnoissa ja takamuksessa, kun vain mahdollisuus ilmenee. Kuvittelee, että sytyn siitä, kun hän hinkkaa etumustaan takamustani vasten tai läpsäyttää kovaa pakaralle.

Olen monta kertaa kertonut ja näyttänyt, millaisesta kosketuksesta pidän. Hän aina sanoo tietävänsä kyllä. Kuitenkaan hän ei koske minuun niin.

Silloin harvoin, kun meillä on esileikkiä, menee hän suoraan klitoriksen kimppuun tai vaihtoehtoisesti puristelee pakaroista tai rinnoista. Myös nännejä tykkää hipeltää, vaikka olen sanonut, etten saa siitä mitään irti, koska nänneissäni ei ole juurikaan tuntoa. Hän siis koskee tavalla, joka kiihottaa häntä itseään. Minä nauttisin ihan erilaisesta kosketuksesta.

Kaipaisin myös kosketusta ilman seksuaalista merkitystä. Sitä, että tultaisiin halaamaan ja suukottamaan. Paijattaisiin. Ehkä hierottaisiin. Otettaisiin kädestä kiinni.

En tiedä, mitä tehdä. Mies sanoo tietävänsä, mistä kosketuksesta pidän, mutta ei koske minuun niin. En saa vastausta siihen, miksei.

Mies ei kylläkään myöskään minulle kerro, millaisesta kosketuksesta hän itse pitää. Pelkään, että minä kosketan häntä niin kuin toivoisin hänen koskevan minua, ja hän koskee minua tavalla, jolla toivoisi minun koskevan häntä.

Mikä neuvoksi, kun keskustelu ei johda mihinkään? :(

Vierailija
11/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma päätelmäni asiasta: pitkässä suhteessa on todella vaikea pysyä tyytyväisenä.

Erosin 20v jälkeen ja nyt saan sitä mitä haluan, ja niin usein kun haluan.

M44

Vierailija
12/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halaile tai muuten kosketa. Kun haluaa seksiä, tulee sohvalla viereen istumaan ilman housuja odottaa että hoitelen hänet. Seksi ei milloinkaan ole ollut mitenkään ihmeellistä. Suhde on jatkunut, sillä mies on ollut kiltti ja hauska... vähän kuin kaveri kai sitten.

Kaipasin pitkään romanttista parisuhdetta, sellaista intohimoista ja täynnä pieniä rakkauden eleitä... olen saanut vain pari minuuttia kestävää ähellystä joka huipentuu suihkuun kun haluan pestä miehen hiet päältäni. Toiveillani tai tarpeillani ei ole merkitystä. Ehkä asia voisi parantua miestä vaihtamalla, mutta ei kuulemma ystävien ja työkavereiden seksielämä ole sen kummallisempaa.

Vierailija
13/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko seksiin pakottaminen kosketteluksi?

Vierailija
14/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni koskee riittävästi ja saan riittävästi kaipaamaani hellyyttä. Olisin vastannut jotain sopivasti ja joskus liikaa väliltä.

Meillä nukkuu vielä nuorin (sylivauva) yöt sängyssä ja usein mies herää haluamaan seksiä (välillä tuntuu kyllä, että laukeaminen on sille unilääkkeenä...). Sanon, että siirtää ensin vauvan pinnasänkyyn, mutta harvoin sitten siirtää kun pelkää sen heräävän. Siinä mielessä siis liikaa, ettei sitä edes vauva metrin päässä häiritsisi. Ei kyllä sitten masturboikaan tms., ja jos seksiä harrastetaan niin huolehtii minunkin orgasmistani eli en sillä tavalla koe olevani vain barbara sille vaikka joskus kyllä rehellisesti "purkaa paineensa minuun" vaikkei olisi läheisyydenkipeä. (Jos ihmetyttää, että missä välissä seksiä sitten on niin iltaisin kun vauva vielä nukkuu siinä pinnasängyssä. Yöllä otan viereen kun en jaksa valvoa turhaan.)

Vierailija
15/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisää vastauksia, Jooko!

Vierailija
16/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee kun haluaa seksiä, muuten olen ilmaa. Seksissä menee suoraan asiaan ja on itsekäs. Olettaa että kostun jo tiedosta että hän haluaa.

Vierailija
17/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kosketa/anna hellyyttä tarpeeksi. Koskee vain silloin kun haluaa seksiä ja se saa mut kiehumaan sisäisesti ja omat halut häviää täysin. Se että itselläni olisi haluja, se vaatii hellyyttä arjessa, sellaista kosketusta joka ei johda seksiin. Mies räplää kotona olo ajan puhelintaan eikä minua. Olen tehnyt testejä että mitäs jos itse annan hänelle läheisyyttä että johtaisiko se siihen että minäkin saan huomiota niin paskan marjat. Mies nauttii saamastaan huomiosta mutta ei anna mitään takaisin. Tästä on puhuttu monta kertaa, tilanne korjaantuu aina hetkeksi, kunnes taas puhelimen hipelöinti on kivempaa.

Vierailija
18/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa munkaan mies koskettaa. Ei ole hänelle ominainen piirre.

Ei hali, pussaile, edes hipaise ohi mennessään.

Itse teen tätä joskus, ei pane pahakseen, tietää että tykkäisin jos muakin kosketettais, mut ei sit jostain syystä tee sitä.

Vierailija
19/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheeni ei koske tarpeeksi. Etenkin raskausaikana ja synnytyksessä häneen voisi koskea enemmän.

Vierailija
20/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaihtoehto puuttuu myös että mies ei koske ja se sopii minulle paremmin kuin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan