Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytäisinpä jostain +40 -vuotiaan miehen!

Vierailija
10.05.2019 |

Sellaisen, joka haluaisi kanssani lähteä retkeilyautolla kiertämään Suomea ja Eurooppaa.

Josta saisi seuraa metsäretkille, geokätköilyyn ja pienimuotoisille vaelluksille.

Joka viihtyisi saaristossa mökillä.

Jonka kanssa käydä museoissa, teatterissa, oopperassa, elokuvissa.

Jonka kanssa voisi jutella kirjoista.

Mahtaako sellaisia edes olla?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap itse tuo pöytään?

Minä ainakin ymmärsin aloituksesta, että ap itse tykkää asioista, joita listasi. Eli ihan samaa olisi tuomassa pöytään kuin mitä vaatisi. 

Oletko sinä sitä mieltä, että ap:n pitää tuoda pöytään paljon enemmän kuin itse vaatii? Jotain superupeaa ulkonäköäkö vaadit häneltä tai mitä?

Mahdollisesti.

Miehillä ja naisilla on erilaiset kriteerit. Aika moni tuntemistani kauniista naisista päätyi yhteen menestyneiden meisten kanssa, vaikka olivat itse sairaanhoitajia ja toimistosihteereitä.

Ap ei vaadi mitään kohtuuttomia, mutta tuossa on mielenkiinnon kohteita jotka ovat tyypillisiä naisille ja vähemmän sitä miehille. Se tarkoittaa sitä että on enemmän matkailu/ooppera/teatterimiestä etsiviä naisia kuin miehiä jotka pitävät noista asioista.

Tiedän tämän omasta kokemuksesta. Olin ihan näkymätön naisille parikymppisenä koska en ollut komea enkä omannut näyttäviä liikkeitä. Sama kolmekymppisenä kun miesmakuun tuli semmoinen update että vähän jurompi mutta jämerämpi mies oli haussa.

Nyt kun kerron mielenkiinnon kohteistani, löytyykin varsin mukavasti naisia joita harmittaa kun kaikkialla on vain autoista ja kaljasta pitäviä persumiehiä, tai sitten niitä jotka katselevat nuorempia, tai ovat varattuja. Yhäkään en ole komea, enkä edes rikas.

Miten ap eroaa edukseen muista 40+ naisista jotka haluavat sivistynyttä seuraa ooperaan, teatteriin ja matkalle - plus mahdollisesti sen lisäksi miehen josta löytyy perinteinen "äijä" jonka kädessä pysyy vasara ja kirves mökkireissuilla?

Ai miten eroan edukseni? No, enpä ole ajatellut, että tässä olisi nyt kyseessä jokin nelikymppisten unelmien bachelor-kisa. Viime kädessä sitä tykkää toisesta persoonana tai ei tykkää. Siitä se on kiinni.

Vierailija
42/48 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ymmärsin aloituksesta, että ap itse tykkää asioista, joita listasi. Eli ihan samaa olisi tuomassa pöytään kuin mitä vaatisi. 

Oletko sinä sitä mieltä, että ap:n pitää tuoda pöytään paljon enemmän kuin itse vaatii? Jotain superupeaa ulkonäköäkö vaadit häneltä tai mitä?

Mahdollisesti.

Miehillä ja naisilla on erilaiset kriteerit. Aika moni tuntemistani kauniista naisista päätyi yhteen menestyneiden meisten kanssa, vaikka olivat itse sairaanhoitajia ja toimistosihteereitä.

Ap ei vaadi mitään kohtuuttomia, mutta tuossa on mielenkiinnon kohteita jotka ovat tyypillisiä naisille ja vähemmän sitä miehille. Se tarkoittaa sitä että on enemmän matkailu/ooppera/teatterimiestä etsiviä naisia kuin miehiä jotka pitävät noista asioista.

Tiedän tämän omasta kokemuksesta. Olin ihan näkymätön naisille parikymppisenä koska en ollut komea enkä omannut näyttäviä liikkeitä. Sama kolmekymppisenä kun miesmakuun tuli semmoinen update että vähän jurompi mutta jämerämpi mies oli haussa.

Nyt kun kerron mielenkiinnon kohteistani, löytyykin varsin mukavasti naisia joita harmittaa kun kaikkialla on vain autoista ja kaljasta pitäviä persumiehiä, tai sitten niitä jotka katselevat nuorempia, tai ovat varattuja. Yhäkään en ole komea, enkä edes rikas.

Miten ap eroaa edukseen muista 40+ naisista jotka haluavat sivistynyttä seuraa ooperaan, teatteriin ja matkalle - plus mahdollisesti sen lisäksi miehen josta löytyy perinteinen "äijä" jonka kädessä pysyy vasara ja kirves mökkireissuilla?

Ai miten eroan edukseni? No, enpä ole ajatellut, että tässä olisi nyt kyseessä jokin nelikymppisten unelmien bachelor-kisa. Viime kädessä sitä tykkää toisesta persoonana tai ei tykkää. Siitä se on kiinni.

Jep, kunhan mies on pitkä ja jykeväleukainen ja persoona miellyttää, niin siitä se lähtee. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussahan on monta mukavan kuuloista miestä! Mistä teidät voisi löytää? Baarit ei ole oma juttuni ja nettitreffailukin tuntuu vieraalta.

N 45

Moi N 45 :D

Tuo onkin hyvä kysymys. En ole myöskään innostunut nettitreffeistä. Tuttujen kokemusten perusteella Tinder vaikuttaisi paikalta jossa pitää olla komea, koska naisia pommitetaan tykkäyksillä ja viesteillä. En pysty kilpailemaan ammattifutarien tai julkkisyrittäjien kanssa. Baareissa tulee käytyä joskus, mutta oman porukan kanssa.

Ainoat treffit ovat tulleet kaveripiirien kautta, tutut naiset pyysivät josko katsottaisiin löytyisikö kiinnostusta muuhunkin. Kolme edellistä olivat harmi kyllä ikäluokkaa 26-28v, ja sillä mielellä liikkeellä että suunnitelmissa on perheen perustaminen. Mahdollisesti hyvinkin pian. Itse olen vela, joten...

Vastaus on niinkin tylsä kuin ruokakaupat, työpaikka, kansallispuistot, jne. Sinkkutapahtumissa voisi ehkä alkaa käymään, pl. speed dating.

Ei se ap:n tyyppisiin naisiin törmääminen ole miehillekään helppoa, etenkään jos ei ole hyvä tekemään aloitteita. Suurella osalla naisista halu pariutua on vahvasti sidoksissa perheen perustamiseen, olen huomannut.

Ja niin, omat mielenkiinnon kohteet eivät ole kaukana ap:n mainitsemista.

M/40+

Vierailija
44/48 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Kaikki suomalaiset miehetovat juuri tuollaisia tylsimyksiä.

Vierailija
45/48 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä? Kaikki suomalaiset miehetovat juuri tuollaisia tylsimyksiä.

Oletko itse sitten jännittävä? 8)

Vierailija
46/48 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, jos tuollainen AP n etsimä mies on vielä vapaana, niin enpä usko, että se tällä palstalla hengaa, eiköhän ne ole enempi näitä persu-persva* miehiä.

Vierailija
47/48 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin,eli:laita kuva, kokovartaloalastonkuva eli olethan hoikka, kiinteä, paljon nuorempi, hyvät tis* ja per* ja tykkää pan*

Arvasinko oikein?

Vierailija
48/48 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas mennään tälle osastolle.

Miehet vain haluavat että on hoikka, hyväp*rseinen ja tykkää seksistä.

Mitä itse muistan niin ihan vastaavaa oli naisten vaatimukset aikanaan. Piti olla tietyn pituinen, tietyn tasoinen koulutus/ammatti, piti löytyä itsevarmuutta ja tehdä aloite.

On se nyt väärin kun miehet ei suostu muuttamaan "pelisääntöjä" siinä vaiheessa kun naisten iso valtti (nuoruus/seksikkyys) ei ole entisellään :D

Tässä on nyt parikymmentä vuotta arvuuteltu mistä naiset tykkää ja kehitetty niitä ominaisuuksia. Jos nainen on sitä mieltä että pullaa vain naamaan ja pitää kelvata sellaisenaan, niin ei kun katselemaan miehiä jotka on liikkeellä samalla asenteella. Nehän on niitä tylsiä kaljasieppoja sitten.

Itse en häpeä yhtään myöntää että kropan pitää olla kuosissa, ja seksistä täytyy pitää. Mikään parikymppinen fitnesskissa ei tarvitse olla.