Löytäisinpä jostain +40 -vuotiaan miehen!
Sellaisen, joka haluaisi kanssani lähteä retkeilyautolla kiertämään Suomea ja Eurooppaa.
Josta saisi seuraa metsäretkille, geokätköilyyn ja pienimuotoisille vaelluksille.
Joka viihtyisi saaristossa mökillä.
Jonka kanssa käydä museoissa, teatterissa, oopperassa, elokuvissa.
Jonka kanssa voisi jutella kirjoista.
Mahtaako sellaisia edes olla?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten kyllä mutta jos oma saaristomökki on edellytys niin karsiudun.
m48
Mökki saaristossa on jo olemassa. Retkeilyauto on vasta suunnitteluasteella - ongelmana se, kun ovat monet dieselmoottorilla ja nyt joka paikassa uutisoidaan, että dieselautojen käyttöä rajoitetaan.
Ap
No, milläs muulla moottorilla ne sitten olisi, niin ei millään muulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47 joka omasta mielestään looks like 37 here.
Ulkonäöllä ei minusta ole väliä. Se, mitä.on korvien välissä, on tärkeämpää.
Itse olen 44v. T. Ap
Et kai itse kuitenkaan ole mikään oopperan kummitus? Monille mielyttävä ulkonäkö on kuitenkin tärkeä kumppania etsiessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälä olisi komea 43v mies.Minulta löytyy kesämökki Saimaalta ja erä mökki Kuusamon erämaasta.Asun Etelä-Suomessa ja aikaakin ois matkustaa ja tehdä kaikkea muutakin mukavaa, kun möin firman pois nyt sitten taloudellisesti pärjään tekemättä enään töitä. Mutta se mukava nainen puuttuu.
EnääN.
TääLä.
erä mökki
möin firman=(poka)sahan
Ei kait tuo mahdottomalta kuulosta? Etenkin jos olet valmis joustamaan mielenkiinnon kohteista siten ettei niiden tarvitse olla 100% samoja.
Vierailija kirjoitti:
Balettikin menee. Harrastuksista löytyy lisäksi vauhdikkaampia seikkailulajeja vesillä, metsissä ja vuorilla.
m52
Minäkin harrastan balettia tosin tutuni on juuri nyt ompelijalla.
m39
"Löytäisinpä jostain +40 -vuotiaan miehen!"
Onhan meitä paljonkin :D
"Sellaisen, joka haluaisi kanssani lähteä retkeilyautolla kiertämään Suomea ja Eurooppaa."
Pidin tätä joskus hienona ajatuksena, mutta olin mukana parilla reissulla ja muutin mieleni. Liikaa autossa istumista, jonottamista, säätämistä ja perheiden suosimia meluisia karavaanariparkkeja. Voisin yhä lähteä reissuun, mutta autoa en hankkisi.
"Josta saisi seuraa metsäretkille, geokätköilyyn ja pienimuotoisille vaelluksille."
Todellakin. Pienimuotoinen vaellus olisi millainen?
"Joka viihtyisi saaristossa mökillä."
Miksipä ei. Omaa mökkiä en kuitenkaan ole hankkimassa, ja mikäli omistat mökin jo, mökillä viihtyminen ei sitten tarkoittaisi remontointia, korjaamista, nikkarointia, ym.
"Jonka kanssa käydä museoissa, teatterissa, oopperassa, elokuvissa."
Kuulostaa hyvältä, pl. teatteri (ei ehdoton ei, mutta en jostain syystä ole teatterin suuri ystävä).
"Jonka kanssa voisi jutella kirjoista."
Tähän varauksella kyllä. Riippuu tosi paljon aihealueesta.
"Mahtaako sellaisia edes olla?"
En ole varma täytinkö minä toiveitasi. Mutta varmasti on.
...
Asiat jotka eivät kiinnosta, mutta jotka usein kiinnostavat naisia:
Mukavuusmatkustelu ulkomaille (ranta/hotelli).
Syöminen. Siis ravintolat ja herkuttelu.
Kotiprojektit, taloprojektit, mökkiprojektit.
Meistä vois tulla ap.n kanssa hyvä pari. Olen 40+ mies, vietän vapaa-aikaa paljon luonnossa, tykkään kovasti autoretkeilystä-rakastan matkailun irtonaista tunnelmaa.
Olen ammatinvaihtaja ja yliopisto-opiskelu on loppuvaiheessa, opiskelu on osasyy sinkkuuteen, on tuntunut että miten opiskelijana tässä iässä alkaisi vakavampaan suhteeseen. Toivottavasti tapaan ap.n jossain sattumalta tai jotenkin
Kaikenmaailman Batmaneita sitä mammapalstalla pyöriikin!
Täällä yksi, paitsi en lue kirjoja. Ehkä tää aloitus ei sitten ole minulle.
Yliopistolle syömään ja katsomaan miehiä . Siellä ei tunnusteta sukupuolia eikä ikää, eli vanhoja biologisia käsityksiä. Saatat löytää henkisesti sopivan kaverin näin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap itse tuo pöytään?
Minä ainakin ymmärsin aloituksesta, että ap itse tykkää asioista, joita listasi. Eli ihan samaa olisi tuomassa pöytään kuin mitä vaatisi.
Oletko sinä sitä mieltä, että ap:n pitää tuoda pöytään paljon enemmän kuin itse vaatii? Jotain superupeaa ulkonäköäkö vaadit häneltä tai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin ymmärsin aloituksesta, että ap itse tykkää asioista, joita listasi. Eli ihan samaa olisi tuomassa pöytään kuin mitä vaatisi.
Oletko sinä sitä mieltä, että ap:n pitää tuoda pöytään paljon enemmän kuin itse vaatii? Jotain superupeaa ulkonäköäkö vaadit häneltä tai mitä?
No olisi kiinnostavaa tietää tahtooko hän aseksuaalia suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti.
Miehillä ja naisilla on erilaiset kriteerit. Aika moni tuntemistani kauniista naisista päätyi yhteen menestyneiden meisten kanssa, vaikka olivat itse sairaanhoitajia ja toimistosihteereitä.
Ap ei vaadi mitään kohtuuttomia, mutta tuossa on mielenkiinnon kohteita jotka ovat tyypillisiä naisille ja vähemmän sitä miehille. Se tarkoittaa sitä että on enemmän matkailu/ooppera/teatterimiestä etsiviä naisia kuin miehiä jotka pitävät noista asioista.
Tiedän tämän omasta kokemuksesta. Olin ihan näkymätön naisille parikymppisenä koska en ollut komea enkä omannut näyttäviä liikkeitä. Sama kolmekymppisenä kun miesmakuun tuli semmoinen update että vähän jurompi mutta jämerämpi mies oli haussa.
Nyt kun kerron mielenkiinnon kohteistani, löytyykin varsin mukavasti naisia joita harmittaa kun kaikkialla on vain autoista ja kaljasta pitäviä persumiehiä, tai sitten niitä jotka katselevat nuorempia, tai ovat varattuja. Yhäkään en ole komea, enkä edes rikas.
Miten ap eroaa edukseen muista 40+ naisista jotka haluavat sivistynyttä seuraa ooperaan, teatteriin ja matkalle - plus mahdollisesti sen lisäksi miehen josta löytyy perinteinen "äijä" jonka kädessä pysyy vasara ja kirves mökkireissuilla?
Tässä ketjussahan on monta mukavan kuuloista miestä! Mistä teidät voisi löytää? Baarit ei ole oma juttuni ja nettitreffailukin tuntuu vieraalta.
N 45
Jos näytät Janni Hussilta niin täällä ois yks
kettu58
Vierailija kirjoitti:
Meistä vois tulla ap.n kanssa hyvä pari. Olen 40+ mies, vietän vapaa-aikaa paljon luonnossa, tykkään kovasti autoretkeilystä-rakastan matkailun irtonaista tunnelmaa.
Olen ammatinvaihtaja ja yliopisto-opiskelu on loppuvaiheessa, opiskelu on osasyy sinkkuuteen, on tuntunut että miten opiskelijana tässä iässä alkaisi vakavampaan suhteeseen. Toivottavasti tapaan ap.n jossain sattumalta tai jotenkin[/quoteJos satut vielä lukemaan tätä, niin vaihdetaanko sähköpostiosoitteita?
EnääN.