Meillä on seksitön liitto
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Onko miehelläsi lapsuuden ajalta sellaisia kokemuksia, jotakin kielteistä, vanhempiensa/huoltajiensa suhteen ja josta olisi jäänyt hänelle kyvyttömyys kehittyneempään tunneilmaisuun ja -kieleen?
Ei mielestäni. Hänen edesmenneet vanhempansa olivat ihania ihmisiä ja vanhempia.
et oo yksin, viimeksi sain 26 lokakuutta 2016. oon 46v
Meillä viimeksi heinä-elokuussa 2014, ja ollaan alle nelikymppisiä. Onhan meitä.
niin unohtu kertoo että on terveet kädet, joten ei sitä ihan ilman...
Onhan maailmassa vaikka kuinka paljon ihmisiä joilla ei ole edes parisuhdetta, eikä yhden illan juttujakaan. Ja silti pysyvät elossa.
Yli vuosi täälläkin vierähtänyt.... Tähän jotenkin tottuu... Mitä ei ole, ei kaipaa.
tosiaan tuossa saunassa istuessa tuli mieleen että voishan sitä olla huonomminkin.
niin oli se sauna lämmin!
Vierailija kirjoitti:
Yli vuosi täälläkin vierähtänyt.... Tähän jotenkin tottuu... Mitä ei ole, ei kaipaa.
No ei kyllä totu. Melkein jokainen flirttaileva vastakkaisen sukupuolen edustaja alkaa kiinnostaa ja suunnilleen joka kuukausi sitä on ihastunut johonkuhun. Neljän täyskuivan vuoden kohdalla suurinpiirtein alkoi olla näin.
Meilläkin ilman seksiä nyt viitisen vuotta, minä 51v, mies46v. Mua ei haittaa, en tiedä haittaako miestä. Joskus mua surettaa miehen takia, mutta on jotenkin liian arka aihe puhuttavaksi. Mulla ei ole mitään seksuaalista tunnetta missään. Yritin masturboida viime talvena, se ei onnistunut. Ei tapahtunut mitään. En syö mitään lääkkeitä. Mies kyllä tänään viimeksi osoitti rakkauttaan, siis sanoi sen ja halasi pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin ilman seksiä nyt viitisen vuotta, minä 51v, mies46v. Mua ei haittaa, en tiedä haittaako miestä. Joskus mua surettaa miehen takia, mutta on jotenkin liian arka aihe puhuttavaksi. Mulla ei ole mitään seksuaalista tunnetta missään. Yritin masturboida viime talvena, se ei onnistunut. Ei tapahtunut mitään. En syö mitään lääkkeitä. Mies kyllä tänään viimeksi osoitti rakkauttaan, siis sanoi sen ja halasi pitkään.
No, sitten teillä ei ole ongelmana vain (mahdollisesti) seksittömyys vaan myös puhumattomuus ja haluttomuus ottaa esiin ja työstää hankalia asioita.
Meillä sama. Ollaan 50.
Mies ei halua. Lopetin kerjäämisen.
Kaikkia teitä varmaan vituttaa sit 70-80 vuotiaina ku tuhlasitte elämänne tollasee suhteeseen
Onko miehelläsi lapsuuden ajalta sellaisia kokemuksia, jotakin kielteistä, vanhempiensa/huoltajiensa suhteen ja josta olisi jäänyt hänelle kyvyttömyys kehittyneempään tunneilmaisuun ja -kieleen?